2011. június 5., vasárnap

15 megjegyzés:

Tök jó, majd' leestem a székről... :DDDD csak kár hogy most így adták ki... elrontották az izgalmat :/

Jaj, de vártam már!!!!!!!!!!!!!!!!Nagyon jó lett!

Nagyon tetszik a trailer!!!!!! Hjudzs lájk!
Uhh, de messze még a november.
Az esküvőn Bella annyira szép!!!! Tuti sírás lesz belőle... :$

Wow, köszi Barbi, tökjó, hogy nem kell várni reggelig!!! :))
Azt nem mondom, el vagyok ragadtatva, de legalább már láttunk valami képi anyagot a filmből :)
És bakker, azért Rob itt tök helyes, főleg az esküvőn. :)

Hát én kicsit csalódott vagyok..sokkal ütősebbre számítottam..ez olyan semmilyen sem volt..:S
Ancsi egyetértek,Rob nagyon helyes(mint mindig).:D

Én is többre számítottam,túl sok nekem Edward/Bella.Hol vannak Cullenék? :( Aro-nak,meg Bella papának,mamának örülök,de akkor is,hiányérzetem van...Pedig van benne Taylor is <3

Na, nekem az az egyetlen gondom, hogy nagyrészt csak arról szól, hogy (SPOILER!! - annak aki nem látta) ki hogy reagálja le a meghívót. Ami meg utána van konkrét anyag, annak nagy részét is lát(hat)tuk már itt-ott.

Másrészről viszont gyönyörű a képi anyaga, attól azért el vagyok szállva egy kicsit. Meg igazából gyakorlatilag egy éve először kaptunk mozgó anyagot Alkonyat szinten (ha nem számítom a téli DVD-t), szóval nem tudok nem a hatása alá kerülni :)

Ne feledjétek, hogy ez egy teaser azaz ízelítő. A teljes trailer-ben nagyobb hangsúlyt fog kapni a sztori és valószínű a többi Cullen-ből is megmutatnak majd mindenkit. Ez a majd' 2 perces videó csak arra szolgál, hogy fenntartsa az érdeklődést illetve, hogy betekintést nyújtson a várható képi világról. Ez alapján még felesleges elítélni a filmet.
(Ezt nem szánom senkinek személyesen, csak gondoltam azért szólok, hogy ebből még ne vonjunk le végső következtetéseket :D)

Szerintem pont az a jó hogy gyakorlatilag semmit nem mutattak de mégis minden ott van a videóba.
Tökéletesen kikészül tőle az ember és csak még jobban felcsigázza az idegeit ;)

Amúgy szerintem fantasztikus lett:)
Edward végre megint Edward és nem Robward :P
Bella pedig gyönyörű ^^

Annie!

Teljesen igazad van!

Szerintem,SPOILER! a könyv eseményeit ismerve még meg is fogjuk unni Cullenék látványát a filmben, viszont Bella apuból és anyuból nem sokat fogunk látni többé, lehet, hogy ezért nyomják őket egy kicsit, hogy meglegyen az "egyensúly" SPOILER VÉGE!

Ancsi!

Van egy olyan megérzésem, hogy a meghívós részen túli képanyag mibenlétét, vagy inkább annak hiányát a képkiszivárogtatónak "köszönhetjük". Szerintem, így próbáltak adni még valamit a trailerhez, de nem akartak több újdonságot se kiadni, azon kívül, ami kiszivárgott.

Lehet, hogy nagyot tévedek, de én így érzem.

Tw-A.
Olyannyira a kiszivárgott anyagok vannak benne, hogy én is ugyanezen filóztam, amit írsz.

Sziasztok!
Egyetértek Twilight Addendával. Elég sok dolog kiszivárgott, már felért egy trailerrel :)
A meghívós dolog fontos lehet , főleg Aro miatt (szerintem)meg így szerepeltethetik a többi karaktert is.
Amúgy a feliratra kíváncsi leszek, mert abból amit a végén Bella mondott nem értettem szinte semmit :) - előre is naagy köszi a lányoknak

bocsi aláírni elfelejtettem
Juci voltam :)

Névtelen!

Csak annyit mond, ha jól hallom, hogy:
-Ez lehetetlen!

De majd a jobb angolosok megmondják.

Juci!

A könyvet olvastad, vagy "csak" film-"hívő" vagy?

Ha olvastad a könyvet, akkor gyere át a nevemre kattintva a saját blogomhoz! Az ottani chatboxba egyetlen mondattal leírom, hogy miért lett meghívó küldve Aronak.

Ha nem, akkor néhány napig kerüld el a chatboxomat! :-)