2011. június 2., csütörtök

Breaking Dawn trailer ízelítő

Mint látható a június 5-én/6-án debütáló trailerből az Mtv-sek voltak olyan jók, hogy egy 10 másodperces ízelítőt megmutattak nekünk. Továbbá megerősítették, hogy Kristen Stewart, Robert Pattinson és Taylor Lautner ott lesz az idei Mtv Movie Awards-on - ők fogják felkonferálni az előzetest. Kivágott képek
A @TwilightLexicon-nak megerősítette a Summit, hogy bal oldalon Seth (BooBoo Stewart) előtt, az utolsó előtti sorban Stephenie Meyer, Wyck Godfrey (producer) és Melissa Rosenberg (forgatókönyvíró) ül.
via Lion&Lamb

6 megjegyzés:

És én akkora hős leszek, hogy nem nézem meg. Múltkor hagytam magamból hülyét csinált az előzetes előzetesével, most nem. Amúgy bosszant is a dolog, bevallom. Miért nem lehet kiadni vagy az egészet, vagy semmit. 10 mp-ből nem derül ki semmi olyan, ami sokatmondó lenne.

hát üssetek le csajok... de én megnéztem és semmi. mármint nem is tudom hogy fogalmazzam meg, klassz meg minden de nekem valamiért nem adja azt a Twilight Saga érzetet. jó persze 10 mp, lehet azért, de remélem hogy a teljes trailer ütősebb lesz :)

Nekem igazából tetszett. Csak azt nem értem, miért kint van, miért nem bent a házban, ahogy a könyvben. Nem hiszem, hogy ez egy olyan részlet, amihez nem maradhattak volna hűek. Na mindegy...

Nekem tetszett. Na meg hát, miért kellene minden áron mindenben a könyvet másolni? Akkor minek kellene film??

Én sem azt mondtam, hogy mindenben követni kellene, de ez szerintem egy olyan dolog, amit felesleges volt megváltoztatni.
Amúgy pedig a könyv alapján készül a film, nem hiszem, hogy ezt "másolásnak" lehetne nevezni...

Hát, Csajok! Szerintem gyönyörű! Engem megygőztek,bár tényleg velem könnyű dolguk van!Csodás,imádom! Köszönöm,hogy megnézhettem!