2011. június 24., péntek

Kérés a szivárogtatott képek kapcsán

A Breaking Dawn képek szivárogtatása továbbra sem állt le - természetesen tudunk róluk - de mint az látható/tapasztalható nem rakjuk ki őket, ennek pedig nagyon egyszerű oka van: illegális anyagokról beszélünk. Az első nagy szivárogtatás idején már mi is nagyon éheztünk akár egy képre, vagy egy videóra a filmből, ezért is "vétkeztünk" és posztoltunk párat néhány órára. Azóta viszont legális úton kaptunk már mindent: jónéhány stillt, és egy teaser trailert is (ne is beszéljünk a sok paparazzi fotóról, amit a forgatás idején készítettek). Szóval ezúton megkérek mindenkit, hogy a chatbe lehetőleg ne linkeljen olyan weboldalakat, ahová egyértelműen nem a nagy nyilvánosságnak szánt anyagokat posztoltak (legalábbis még egy ideig biztos, hogy nem nekünk, a nagyközönségnek szánták őket).
Ezen "tilalom" alól csak a merchandise cuccok (pl. naptár, poszter, táska..stb) képeznek kivételt, azokat mi is posztolni fogjuk (ennyit csak bűnözhetünk már mi is. :) 
Ismerve a Summit-ot és az előző filmeknél alkalmazott marketingstratégiájukat rengeteg stillre, videóra, klippre, tv spotra és még ki tudja mire lehet majd a közeljövőben számítani... 

Köszönjük a megértéseteket, és ne feledjétek már "csak" 146 nap van hátra az első rész bemutatójáig!

10 megjegyzés:

Én nem néztem meg őket de lenne egy kérdésem...
Ezek a további illegális képek olyan félig kész, néhol zöld hátteres cuccok?
Csak mert azok nem is olyan élvezhetőek.
Inkább várok a rendes stillekre minthogy félkész dolgokat lássak :P
tehát én örülök hogy nem rakjátok ki őket :)
puszi.

Amúgy csak kíváncsiságból: Ezek a képek a filmből vannak vagy a promofotózásról inkább??
Pixy

inkább promó, de mint írtam, van a filmből is

Én nem találom őket.=( Amúgy ezeket milyen oldalakon érdemes keresni vagy hol?? Help please =(

twitter, facebook, google, tumblr keresői

remélem az nem baj amit én linkeltem chatbe, mert az promo kép lesz majd : / egyébként én megtaláltam a képeket és ...nekem ez már sok. mármint nem akarok úgymond spoilerezni, de a vadászatos kép elég furi :/

Kim esetleg ha szépen megkérlek rá nem tudnád elküldeni nekem a mail címemre ha nem a képeket akkor csak az oldal címét ahol megtaláltad?? Please pixy.lot@hotmail.com Előre is köszi!! :]

Sziasztok!
Kim, ezeket, énis várnám, ha nem nagy gond. dr.szilvi88@gmail.com
Köszi!

Szia Kim!
Ha nem gond nekem is jöhetne az oldal címe?
k.dorika@indamail.hu
ezer köszi előre is.