2011. június 6., hétfő

8 megjegyzés:

GYerekek...megse bírok szólalni!
Isteni lett!
165 napot meg már röhögve is kíbírom...vagy nem...xD
Azért az a Bella pocakos...lehetett volna picit nagyobb...:P
De halljátok, ha már meg vagyunk hívva, menjünk is el! xD

Most megnéztem és nem tudom, hogy fogom kibírni míg jön. Már alig várom. :)))))))))

WOW! Ez nagyon király lett! Nagyon tetszik az egésznek a hangulata. Látom, itt is lesznek tájképek bőven (ez már az Eclipse-nél is bejött :D)Rob megint nem annyira Edwardos szerintem, de így is tök helyes :D. Ez a meghívós dolog is nagyon bejön. Szóval az egész egy nagy lájk!!!

Juuuj, egyetértek, ezt nagyon eltalálták, és ott vannak az előzmények (Jake-es jelenet), amit az előzőből hiányoltaaam *ezerwattos vigyor*
Amúgy Robban egyet kell értenem EmmettfanÁgival, egyáltalán nem Edwardos, egyedül az első filmben volt nekem az, most már Rob. Rajta látszik a legjobban, hogy öregedett :D

Oh My God. Te jó ég. nem bírom ki. Hihetetlenül fantasztikus és Kstew milyen szép az esküvői jelenetnél*.* B*szus. Ez nagyon jó lesz. :D

Nagyon jól összehoztákezt a trailert. Gratula a szerkesztőknek.
Ez egy hosszú (már amennyire) vélemény/elemzés lesz:
- Az eleje(meghívós rész Jake-ig): Nekem nagyon bejött, hogy több nézőpontból láthattuk a reakciókat. Aro kárörvendő mosolya, ahogy elképzeli a jövőt, Charlie azzal a tipikusan Charlie-es arcával, aki félti a lányát és nemigazán nézi jó szemmel az esküvősdit. Reneé boldogan nézi a levelet.
- Jake-es kirohanás: Nagyon tetszik Jake farkasalakja és jó, hogy beletették a filmbe, hiányoltam (én is) az Eclipse végéről. Billy a maga féltésével nézegeti a meghívót.
- Az esküvő: Hát mit mondjak? Egészen biztos, hogy azért lett ilyen ,,rövidke", mert előzőleg már megkaptuk kicsit hosszabba, de nekem nagyon tetszik. Kicsit hiányolom Charlie teljes megjelenését, de tetszik. Bella haja nekem itt nagyon tetszik, meg az egész Breaking Dawnba nagyon jó lett (szerintem).
- Esküvő után és nászút: Tájképek minden mennyiségbe. Azt nem hittem volna, hogy AZT a jelenetet is beletszik, bár nagyon jól sikerült.
- Volturinál: Ajajj, akkor ezek szerint a csajszika Gianna és mutatják, hogy megölik :P
- Utána következő részek: Edward és Bella után egy dühös Jacob aztán egy mégfuribb Edward... És Edward miért üti meg Jake-t? (ezt nem tudom...)
Bella hasa tényleg lehetett volna egy kicsivel nagyobb, de így is tök jó. Edward arca, amikor meglátta xD
De akkor a BD part 1 odáig fog tartani, hogy Bella kinyitja a szemét és már vörös? Mert akor kicsit hiányoltam Rose közreműködésést (csak egy iciri-picirit jó lett volna látni). Amit még hiányoltam, az a Cullen család (jó, tudom, hogy nem Róluk szól a film, de azért mégis...).
De nagyon tetszik, mind a zene, mind a képivilág és nagyon-nagyon-nagyon jól össsze van szerkesztve.
Ja, és köszi a feliratot! :)

Edward feje a végén, mikor meglátta Bella hasát xDDDDD