2011. június 22., szerda

11 megjegyzés:

Eddig nem fogtak meg ezek a kepek.:S

Mani:

Első gondolatom: ez de gagyi... valahogy Condon-től többet várna az ember. És Stew-n megint paróka lenne?

Mani: Nincs, csak too much a ps. :/

De ez várható volt, az Eclipse-s is így nézett ki, Condon bácsinak a merchandise cuccokhoz köze nincs, sőt az előző rendezőknek se volt.

Na jó talán Cath-nek volt, de általában ezzel külön emberek foglalkoznak.

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Akkor újból.. Szegény Kristent tényleg nagyon átmaszkírozták ps-sel. Pedig Kstew úgy szép ahogy van. De amúgy Rob,meg Tay elmegy.. De valahogy ők se "emberiek".

Bellánál én is néztem, hogy mi ez, megint paróka?? Nem erről volt szó!! De nekem az arcával sem okés valami :S Nagyon csúnyán sok a PS....

Uhh....:S
Bella gáz, de nagyon! Ha pompomot ráültetik az is szebben mutatna.... XD Edward viszont nekem annál inkább, váoooooooo!!! Jacob, meg Jacob, sokat rajta nem tudnak variálni, ő kb. mindig hozza a formáját.

Fhúúú.. Hát az első gondolatom: Agyon van ps-ozva! Frászt kaptam! De szó szerint! Ennél még az Eclipse is jobb volt! Miez? Nem fogott meg.. te jó Isten! Amúgy nagyon várom a filmet.. csak az emberek a képeken, nem tűnnek emberinek... és Kristennek megint parókája van? :O

Nekem sokkal inkább az a bajom, hogy olyanok a képen, mint akik egy aranyérműtétre várnak, nem pedig egy esküvőre mondjuk. Főleg Edward-Bella. Edwardnak fura, hogy újra visszatér a hátranyalt haj, ami annyira hódított az első részben, csak itt olyan természetellenes. Viszont az tetszik, hogy végre a Cullen-család még jobban előtérbe kerül.

Egyetértek Ancsival... Edward úgy néz ki "mint aki benéz", szóval kb gyépés a feje, Bella meg csak bambul üres tekintettel...
A hátsó borítón Edward Edwardos, de az elején inkább Robos...
A P.S. ... nos igen, nagyon durva. Oké, vámpírnál meg vérfarkasnál még azt mondja az ember, hogy jó, ők amúgy is természetfeletti lények. De szegény Bella...