2011. június 13., hétfő

6 megjegyzés:

Uhh nem tom h ti észrevettétek-e... de láttátok már miben volt Rob? Milyen cipőt viselt :D Nem normális xD Merre járt? Tráyázott vagy mi? :D Rob és Tay is kicsit hanyag módra váltott a cipők terén :) vagy Tay cipője direkt ilyen? :D Nem vagy otthon az amerikai cipő divatban :D

Azért Krist se kell félteni. A vörös szőnyegen még pofáraborítós tűsarkúban nyomta, aztán a díjátadóra átment tornacsukába a miniruha mellé!
Csak én vagyok ennyire maradi/európai, vagy tényleg ennyire kitekeredett az amerikai fiatalok öltözködési szokásrendje?

Teljesen elfogadhatónak tartottam volna, ha mondjuk a 12-3 cm-es tűsarok helyett csak 5-6-8 lett volna alatta, de végig, és akkor egész este normálisan nézett volna ki.

Félre ne értsétek, ennek ellenére imádom őket, mind egy szálig!

Ha jobban megnézzük, Alex cipője is elég kopott és a cipőfűzője sincs bekötve. Lehet, hogy tényleg ez az új divat :D

wans powaaa,

amugy igen ez ott a divat:)
De vannak durvabb darabok is, de sztem majd megkesve megerkezik ide is...En mar csak tudom:) de nekem bejon ez a fajta dolog. Bar van aki mar ezt az iranyvonalat kepviseli, es hat megszoljak.

javitanam magam:D


vans powa*
hogy irhattam w-vel nem is ertem:D lol

kristen teljes értékben megértem hogy nem abba a magas szarban parádézott!ez így coolab is volt am a fiúknak meg kivan fakulva a cípőjük természetes modon