2011. július 25., hétfő

Comic Con - Interjúk - Összefoglalás II. - Taylor Lautner

Taylor Lautner az idei Comic Con-on nem csupán a Breaking Dawn miatt volt jelen, hanem az ősszel debütáló filmje, az Abduction miatt is (de ezt már szerintem mindenki tudja). A San Diego-i találkozón mindkét filmje kapcsán nyilatkozott – a különböző hírportáloknak adott interjúit szedtem most egy csokorba, az azokban elhangzottak lényegének összefoglalásával, kiemelésével.

MTV (videó)
A Breaking Dawnról: e kapcsán Josh Horowitz elsősorban Renesmeéről és a bevésődésről kérdezte: „Ez nehéz ügy. Azt hiszem a legjobb módja, hogy megértsd, ha belemerülsz a könyvbe. Úgy értem az emberek kérdezgettek a bevésődésről, én meg azt mondtam ’Olvasd el a könyvet.’” Tay dicsérte Mackenzie-t: „a legkedvesebb, legaranyosabb kislány [akivel valaha is találkoztam], és nagyon tehetséges. Mindenki nagyon szerette. Alig várom, hogy láthassam, habár a második részig erre nem kerül sor.” Továbbá mely jelenetet várja leginkább az első filmből: „Izgatott vagyok, a nászutas jelenetek miatt – ugyan már,” nevet „egy csomó jó dolog történik ott.”
Végül hozzátette, „Szuper büszke vagyok a filmre, azt hiszem mindenki nagyon boldog lesz. Egyébként nagyszerű visszatérni a Comic Con-ra, az Eclipse idején nem voltunk, szóval alig vártam, hogy újra találkozzunk itt a rajongókkal.”

Access Hollywood (videó)
Riporter: Két film miatt vagy itt. Taylor: „Igen, ez egy nagyon zsúfolt hétvége.” R: Főleg ha az Abductiont nézzük, ez a lesz a te áttörésed. T: „Szuper izgatott vagyok az Abduction miatt, nagyon jó hogy itt lehetek a Comic Con-on.” R: És ott volt a Funny or Die videó. T: „Nagyon jó móka volt, egy álmom vált ezzel valóra, hatalmas futballrajongó vagyok, igen szórakoztató volt a forgatása.”

Hitfix (videó)
Hasonlókat mondott el mint az ET-nek, miszerint Jake a Breaking Dawn első rész végére egy teljesen más személyiséggé válik, nem kezeli könnyen a Bellával való történteket, de ezáltal is felnőttebbé, érettebbé válik. Továbbá elmondja, hogy nagyon hálás, amiért részt vehetett a franchise-ban, azt csinálhatják amit szeretnek és lehetővé tette, hogy más szerepeket is elnyerhessenek/más filmeket is csinálhassanak példaként említette meg az Abductiont. „Szeretem magam kihívások elé állítani, nem mindig ugyanazt csinálni, tudod az a klassz, hogy az Abduction-ban Jacobtól egy teljesen távol álló karakter bőrébe bújhattam. Alig várom, hogy a rajongóim láthassák [a filmet].”

E!Online (videó)
Édeskeserű érzés, hogy vége a Twilightnak? „Teljesen, mármint végeztünk is, de mégsem. Ez nagyon furcsa, de jó újra mindenkit látni.” Milyen volt az utolsó forgatási napon? Tay azt mondja, hogy előtte úgy állt hozzá, hogy semmi különös nem lesz, jól fogják viselni, de végül nagyon érzelmesre sikerült. Ben (a riporter) megemlítette, hogy Rupert Grint (a Harry Potter széria Ron Weasley-e) a gázsijából egy fagyiskocsira ruházott be, Tay is vett már valami ehhez hasonló őrültséget a Twilightért kapott fizetéséből? „Bárcsak vettem volna ehhez hasonlót, de nem, a legizgalmasabb dolog, amit vettem az egy iPad volt. Rupert Grint határozottan legyőzött [ilyen téren]. (Nevet.) De Ben azért megjegyzi, hogy egy "Bieber szerelésbe" [rámutat a ruházatára] sikerült beruházni. Tay egy hatalmassal nevetéssel reagált erre.

Fandango (videó)
Ebben az interjúban annyi az újdonság, hogy Tay szerint is jó ötlet volt kétfelé szedni a könyvet és úgy filmeket csinálni belőlük, mert rengeteg dolog történik Edward, Bella és Jacob fejlődését tekintve is, továbbá ott a falka kettéválása stb.

Entertainment Weekly (videó)
„Nathan egy normális tindzser, aki azt hiszi, hogy teljesen átlagos életet él, majd rátalál a képére [egy eltűnt gyerekekkel foglalkozó oldalon], rájön, hogy a teljes élete hazugságra épül,” mondja Taylor Abductionbéli karakteréről. „Majd a film nagyrészében arra próbál rájönni, hogy ki is ő valójában.” Miként talált rá ez a szerep? „Ez valójában egy érdekes történet… anno találkoztam az egyik producerrel, aki egy csomó ötlettel állt elő. Köztük volt az Abduction is, még forgatókönyv se volt, csak egy elképzelés, én meg úgy voltam, hogy ’Ez nagyon tetszik, térjünk vissza rá, ha lesz forgatókönyv.’ Egy év eltelt, kaptam egy telefonhívást azzal, hogy ’Hé, emlékszel még az Abduction-re?’ Végre kész a forgatókönyv.’ Szóval elolvastam, és már akkor imádtam.” Taylor továbbá elmondta, hogy sok fejlesztési folyamatot esett át a script, míg elérte végleges formáját.
A Twilight filmekhez képest miben volt ez a film más? „Az Abduction sok fizikai kihívással járt – a kaszkadőrrészét tekintve is, amivel a Twilight franchise-ben nem volt lehetőségem igazán megküzdeni. De érzelmileg is más volt, a karakterem sok bonyolult dolgon esik át, ezekben sokat segített a film rendezője, John Singleton és a csodálatos színésztársaim is, úgy mint Sigourney Weaver, Alfred Molina, Maria Bello és Lily Collins.”

Imdb (Interjú)
K: Te lehetsz az egyik legfiatalabb akciósztár, mit gondolsz erről? (Nevet.) „Nem tudom, én mint akciósztár? Jó ezt hallani. Felnézek Matt Damonra és Tom Cruise-ra. Amit a legjobban szeretek bennük az, hogy akciósztárságuk ellenére, nem csak ackiófilmekben szerepeltek. Sok más műfajban is kipróbálták magukat, kihívás elé állították magukat.” Taylor az Imdb-nek is elmesélte miként jutott el hozzá az Abduction ötlete, arról már az EW-nek adott interjújában olvashattatok.
Érdekesség: Taylor produkciós cégének az Abduction lesz az első filmje. „Igen, az Abduction a produkciós cégem [a Tailor Made] első mozifilmje. Mindig is érdekelt a fejlesztési folyamat. Nagyszerű dolog, hogy már a kezdetektől részt vehetsz a dolgokban, látni miként építesz fel egy filmet az alapoktól, a munkát a karakterek kidolgozásában.” Mit tanult ebből? Azt mondta Taylor, hogy elsősorban azt tanulta meg, hogy mennyi munka előzi meg azt, hogy a kamera ténylegesen foroghasson. A forgatókönyv tökéletesítése, akkor a castingolás, összehozni a csapatot több hónapos folyamat. Majd elindul a forgatás, ha az befejeződik akkor sem áll le a munka, utána kezdődik az utómunka. „Nagyon hosszú folyamat, sok munkával, de a végén határozottan megéri mikor nézed a filmet, és visszajönnek az emlékek.” tette hozzá Mr. Lautner.
K: A filmre való felkészülésként milyen filmeket nézett meg? Például Tom Cruise-tól a Különvéleményt, Harrison Fordtól A szökevényt.
K: Milyen edzésekkel készült Nathan szerepére? „A film forgatása előtt három hónappal boxedzésekre jártam. Szóval boxoltam, motoroztam, birkóztam és igen, a harcművészeti múltam segített a verekedős jeleneteknél. Rendkívüli fizikai kihívással járt, de közben nagyon jól szórakoztam.”
A Twilightról, és annak lezárásáról: „Hihetetlenül hálás vagyok, hogy részt vehettem benne. […] Ha nincs a Twilight Saga, az Abduction se tudtam volna megcsinálni. Szóval ezért is hálás vagyok, no meg azért amit ez a széria adott nekünk – élethosszig tartó barátságokat kötöttünk, és ez rendkívüli fontos számomra.”

MTV
1. videó: a Comic Con-ról: „Az a jó a CC-ben, hogy nem munkaként fogod fel. Itt vagy San Diegóban, a többiekkel lógsz, több ezer rajongóval találkozunk, szóval szórakoztató.”
Az Abductionről is beszéltek még (forgatókönyv, karakter), de ugyanazt mondta el, mint a fenti interjúkban.
2. videó: szintén semmi új, arról beszéltek, hogy kik a példaképei, a Tom Cruise-zal való találkozásáról az Mtv Movie Awards kapcsán, milyen filmeket nézett a szerepre való felkészülésként…stb.
3. videó: sokkal kényelmesebben, jobban érzi magát a színészkedés terén, amiben nagy segítségére voltak a rendezők (Condon, Singleton) és a színésztársai is. Elmondta még, hogy nem igazán zavarták a forgatási helyszíneken összegyűlt rajongók, ugyanúgy a szerepében tudott maradni. Továbbá hamarosan elindul promózni az Abductiont, az első állomás Ausztrália lesz, de körbejárja a világot (amit tudunk, hogy Olaszországba, Franciaországba és az Egyesült Királyságba biztos, hogy megy) majd mégegyszer ugyanezt megcsinálja a Breaking Dawn miatt.
A végén még szóbakerült a Funny or Die videó, szívesen venne részt egy vígjátékban? Persze, szerette ezt is csinálni, az SNL-t is, akkor a tavalyi MTV Movie Awards-os skittet Tom Cruise-zal, és az ideit Jason Jason Sudeikis-szel. És igen, Josht imádjuk, ugyanis rákérdezett azokra a kb. 1 hetes lesifotókra, amik Róla, Gus Van Santról és Dustin Lance Blackről (Oscar-díjas forgatókönyvíró) készültek. „Két nagyon tehetséges ember,” ennyi volt a reakciója Taylornak, amit nagy bólogatásokkal és mosolygásokkal egészített ki....

0 megjegyzés: