2011. július 17., vasárnap

Vizet az elefántnak - Kibeszélő


A napokban lett volna a tervezett magyar bemutató, ami mint tudjuk egyéb okok miatt elmarad. Mi viszont nem szeretnénk, hogy ne tudjátok megosztani az élményeteket, érzéseiteket, véleményeteket Rob legutóbbi filmje kapcsán, ezért nyugodtan írjátok meg hogy tetszett a Sara Gruen regényén alapuló cirkusz (jellegű) film, szerintetek mennyire követte a könyvet, mennyire volt hihető Marlena és Jacob románca, mi volt a kedvenc részetek, mivel nem voltatok megelégedve?

10 megjegyzés:

Pont a napokban néztem meg a filmet. Őszintén, nem volt akkor szám mint ahogy azt várták, meg híresztelték. A könyvet nem olvastam, szerettem volna, de neten nem találtam, boltba szintén nem leltem meg. Voltak benne jó részek, nagyon tetszett, mikor Rosie és Rob együtt szerepeltek, aranyosak voltak. Viszont azok a jelenetek, ahol szegény elefántot bántották, nem nyerték el a tetszésem, kiét nem? De ez kicsit lehúzta a filmet, nálam. A szereplőkkel különösebb gondom nem volt, bár Resee kicsit furcsa volt ebben a szerepben, és a Robbal való alakítása se volt valami húúúú de csuda klassz. Nekem nem jött le az a szenvedély aminek talán benne kellet volna lennie. Nem volt rossz film, de nem is olyan lett, mint ahogy vártam...

Nekem nagyon tetszett a könyv is és a film is.A könyvben voltak részek amik elszomorítottak és voltak amiken jót mosolyogtam!(A borítója is nyerő:a külső papírborítón a moziplakát látható,a belső kemény borítón a régi könyvborító.)A film elég jól követi a könyvet(szerintem),időrendi eltérések azért vannak,de a főbb történések megvannak.A színészek is jól hozták a szerepeiket,főleg Tai!Nagyon jól eljátszotta a megvert elefánt szerepét meg a többit is.Nagyon tetszik az a jelenet amikor kiveszi Rosie a cölöpöt amihez ki van kötve,elmegy iszik a limonádéból,visszamegy,visszateszi a cölöpöt,és mintha misem történt volna.És hogy mivel nem voltam megelégedve? Azzal hogy nem adták a mozikban! Tehát ahogy írtam összességében nagyon tetszett.

Hát, Bells, ha elolvasod majd, akkor hiányolsz majd igazán belőle sok mindent. A könyv isteni, feltétlenül szerezd meg! A rendező és a vágó ludas szerintem a dologban, mert sok olyan részlet volt benne, ami ha kimarad, akkor sem éreztem volna kevesebbet a cirkuszi légkörből, viszont elvette az időt Rob/Jacob megszólalásaitól. Igaz, hogy használhatta az arcát, de szerintem a filmnek is javára szolgált volna, ha több szövege van. CW-nak volt lehetősége játszani, Robnak a kritikus pillanatai is le voltak rövidítve. Szerintem. Én bevállaltam volna egy hosszabb filmet, mert annyit vágtak rajta, hogy helyenként kicsit következetlen lehetett annak, aki nem olvasta. Kíváncsian várom azt a rendezőt, aki meri dumáltatni Robot. Szerintem Rob vállalná :D Mert amíg csak a gyönyörű bánatos szemeit vagy a mosolyát mutogathatja, addig nehéz lesz maga mögött hagyni Edwardot.

Nálunk a bővebb családban is nagy sikert aratott a könyv (tulajdonképpen csak Maszat, a pumi nem olvasta), ezért is nagyon vártam már a filmet.
Az első előzetes a maga módján hatásos volt ugyan, de nekem nem azt hozta, amit vártam. A későbbi kibővített változat jobban tetszett. Bevallom, tartottam attól, hogy Reese számomra nem lesz hiteles Marlena, mert már nagyon rég volt 23 éves és mindig az idétlen szerepei jutnak eszembe róla, ha ránézek. Ráadásul az időközben napvilágot látott néhány perces jelenetek alapján nem volt hihető a hű de nagy vonzódás és románc Marlena és Jacob között (a hiba lehet bennem keresendő egyéb okok miatt :). Ezek után nagy meglepetést okozott a film, sokkal-sokkal jobban tetszett mint vártam. Robról nem is szeretnék ódákat zengeni, sok van még a srácban. CW alakítása lenyűgöző volt (de közel sem gondolom, hogy ő vitte volna el a filmet, ahogy néhány kritikus tollából olvashattuk), az igazi meglepetés pedig Reese volt, mert végül teljesen elhittem, amit láttam, az előzetes aggályaim nem igazolódtak be. Néhány lassú és cseppfolyós jelenettől eltekintve (valljuk be, ha Rob benne van, ez elkerülhetetlen :) véleményem szerint remek filmet készítettek.
A családi olvasótábor tagjai is nagyon elégedettek, bár a lánykám, aki képes akár 3x egymás után megnézni a 'The Messengers'-t, erre azt mondta, köszöni szépen, 1x elég volt, többször nem kér belőle a sok erőszak miatt.

Na, én is írok, ill. másolok az egyszer már leírt gondolataim közül párat.
Azt hozzátenném, hogy nem olvastam a könyvet. Imádok olvasni is, de egyre inkább többször érzem úgy, hogy egy egy könyv- vagy filmélmény, ami önmagában megállná a helyét, dől-borul, ha mindkettőt látom/nézem.

Így aztán hiába olvastam sokat a filmről, cikkeket, interjúkat, rengeteg stillt, rá kellett jönnöm, hogy a fejemben a történetről kialakult kép nem egyezik a valódi történettel, szóval értek meglepetések...

Nagyon tetszett a filmben, hogy nem a szerelmi szál volt a történet fő vonala, hanem a cirkuszi történések, a film első részében mindenképp.

Nagyon jó volt Rob-ot látni egy másik szerepben. Egy olyan igazán másikban, mert bár én nagyon kedveltem az Emlékezz rám! Tyler-jeként is, de mégis valahogy úgy képzelem, hogy az a szerep annyira közel állhat Rob valódi személyiségéhez, hogy szinte belülről fakadhatott eljátszani. Ez nem értékítélet bennem, csak egy érzés, amit nem tudok megmagyarázni, nem is kell. Itt azonban egy nagyon más fiatal srác bőrébe bújt, aki nem csak más mint ő, de más, mint Edward, más, mint Tyler, mégis ő is nagyon szerethető, és bár nagyon erős a jelenléte Robként, mégis el tudtam vonatkoztatni is. Jó volt látni mosolyogni, olyankor olyan nagyon helyes tud lenni.

Vele szemben Reese-ből számomra nem áradt az a szenvedély, aminek talán áradnia kellett volna. Nem akarom azt mondani, hogy rossz volt, mert nem, viszont hiányérzetem volt a karaktere kapcsán.

Egyvalami nem fogott meg igazán, az a film zenéje. Vagyis igazából nem is emlékszem rá. Nem hagyott bennem nyomokat. Ezért kár persze, mert szeretem a filmzenéket, de hát ezt a filmet nem azért néztem meg. Amiért megnéztem, azért pedig megérte.

az biztos, hogy a trailer alá tett zene jobban ütött, de hát ez a harmincas évek, nagyjátékfilm, itt a zene kellett; gondolom

Nekem nagy kedvencem a könyv,szóval már nagyon vártam a filmet,és egyáltalán nem kellett csalódnom,SŐT!!
Igaz,hogy volt benne elég sok eltérés,és jó pár dolgot kihagytak,de hát láttunk már olyan filmet ami teljesen 100%-ig könyvhű?!Szerintem olyat lehetetlen csinálni!
A képi világa valami hihetlen jó volt,a jelmezek,sminkes minden rendben volt!
A zenét kicsit hiányoltam a filmből,de hát annyira számomra nem volt zavaró!
Jöjjenek a színészek:Nos,Rob szerintem az eddigi legjobb formáját hozta,egy pillanatra se jutott eszembe "Edwardként",egyetlen arcmimikája se hasonlított rá,teljesen más arcát mutatta,nagyon jó volt így látni,és bizakodó is vagyok vele szemben,úgyhiszem ha ilyen szerepeket vállal,akkor nagyon is be tud majd futni!Remélem is mert iszonyat nagy kedvencem.:D Úgy is mondhatnám hogy NUMBER1!:D
Reese:Őt nagyon kedvelem,jó pár filmjét láttam már,és soha nem okozott csalódást ahogy itt sem!
Christoph Waltz:Tőle nem sok filmet láttam,de nagyon jól játszott!
Tai pedig csodálatos volt benne!
Szóval összegezve,nekem nagy kedvencem a film,biztosan megfogom venni dvd-n,és nagyon sajnálom hogy nálunk nem volt moziba!

Akkor most nálunk nem is fogják a mozik játszani? Én már nem is tudom, hogy mióta várom ezt a filmet! Ha valaki tud infót a premierről az légyszi írjon!
Könyvben még én sem olvastam, de az előzetes nagyon jó volt, én szeretem az ilyen típusú filmeket!
Hát akkor ha valaki valamit tud a premierről vagy akármilyen megjelenésről az írjon!

Névtelen: nem, nem fogják. Ősszel jön majd DVD-n.

Én a könyvet nem olvastam, így semmiféle előítéletem nem volt, mikor a filmet néztem. Nekem az előzetes már alapból nagyon bejött,hiszen én amúgy is odáig vagyok az olyan filmekért, amik a régi időket elevenítik fel. A promo után izgatottan vártam a filmet és azt kell, hogy mondjam egyáltalán nem csalódtam benne. Maga a film hangulata, varázsa teljesen átjött. A filmet nézve szinte én is úgy éreztem, hogy részese vagyok ennek a különleges utazásnak. Maga az alap sztori a jelmezek, a helyszínek és színészek mind, mind tökéletes összhangban álltak egymással, és szerintem egy remek filmet hoztak össze. Bár azért azok az elefánt bántós jelenetek kissé élethűek és szívszorítóak lettek, de ezt leszámítva én imádtam a filmet! Szerintem a színészek is hozták a jól megszokott formájukat.

Azért eléggé sajnálom Robot, amiért annyian bántják és milliók bezárták Edward skatulyájába. Igenis remek színész, aki nem csak dögös vámpírfiút tud alakítani, hanem bármelyik szerepben ugyanúgy megállja a helyét, de akik nagyon nagy ellenszenvet éreznek iránta, azoknak Rob akár fejen is állhat, akkor sem fog megváltozni a véleményük :/ Reese- ről úgyszintén, ugyanez a véleményem. Mindenki Dr. Szöszit lája benne, pedig egy igazán tehetséges színésznő és ezt ebben a filmben is nagyon jól megmutatta…
Én mindenkinek csak ajánlani tudom a filmet! :)