2011. július 4., hétfő

Szülinapi játék!

Mivel az oldal hamarosan 2.születésnapját fogja ünnepelni egy játékkal szeretnénk megörvendeztetni Benneteket. Ezúttal nem dvd-t lehet nyerni, hanem a már korábban általunk is posztolt vadiúj jegyzetnaplót (amit Magyarországon egyébként nem lehet megvásárolni) melyhez egy hozzápasszoló ceruza is jár. Mivel ünnepelünk kérdés most nincsen, mindössze annyit szeretnénk kérni, hogy a levél tárgyában ezt tüntessétek fel: "Twinform BDay játék" a levélben pedig a neveteken kívül azt az utca nevet és házszámot(helység NEM kell) írjátok meg, ahová a nyereményt küldhetjük a sorsolás után. A leveleket a szokásos játékos címre (twinformjatek@gmail.com) küldhetitek egészen vasárnap (júl.10) déli 12 óráig. Kérjük, hogy csak egyszer jelentkezzetek a játékra. Sok sikert mindenkinek! :)

24 megjegyzés:

Sziasztok!

Először is gartulálok! Blogos berkekben nagyon szép a 2 év, főleg, hogy ilyen népszerűek vagytok. :)

Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de miért nem kell az emailbe a helység? Én nem budapesti vagyok, de ha nem írok helységet, ezt honnan fogjátok tudni?

Atyus

SZiasztok!

Annyira örülök, hogy már 2 évesek lesztek :) Reméljük, hogy még jó pár évig működni fog az oldal... rajtunk ne múljék :)

A helység kérdésre én is kíváncsi vagyok :D Lehet h azt majd megkérdezitek később? :)))

Nagyon kedves tőletek ez a nyereményjáték opció :))) Sok sikert kívánok Minden résztvevőnek :D

Nektek csajok, pedig gratuálok, és további sikereket kívánok az oldalhoz :)))

Köszi mindkettőtöknek :)

Igen a helységet majd a sorsolás után kérdezzük, az utcanévvel próbáljuk kiszűrni azt hogy egy ember csak egyszer jelentkezzen és ne vesse be a kiskutyától kezdve a nagyi email címét. Így mindenki egyenlő esélyekkel pályázhat a nyereményre :)

Ú-áá-úúúú ez gyönyörű! O.o Edward szobájából a naplói ugranak be. Már azokat is imádtam. :) Köszi a lehetőséget a játékra csajok!

És Boldog Szülinapot a blognak! Tök jó, hogy a kezdetektől figyelemmel kísérhettelek benneteket. Szép siker ez a két év! :)

Gratulálok, ehhez a szép korhoz! :) Azt hiszem én is sokszor megköszöntem a fentieknek, azt a pillanatot, amikor megtaláltalak Benneteket az internet forgatagában :)

Az ajándék pedig meseszép! És tetszik a szűrési módszeretek ;)

Boldog Szülinapot a blognak! Én ugyan két éve még nem is tudtam, hogy ennyire megborulok Twilight ügyben, de most annál jobban élvezem. Azt mondják, egy újszülöttnek minden vicc új, de nagyon úgy fest, hogy ez majdnem nagymamakorúakra is igaz :)
Köszi a lehetőséget a játékra, próbálkozom :)

Srácok lesz külön szülinapi posztunk hétvégén statisztikákkal és egyebekkel szóval akármennyire is jól esik most is, azért arra is kommenteljetek majd pár sort :)<3

Sziasztok!

Én is gratulálok! :) Tényleg nem semmi, hogy már két éve működtök. :)
A játék fődíja nagyon tetszik, úgyhogy mindjárt jelentkezem is. :P

Üdvözlettel:
Aby <(@ˇvˇ@)>

Boldog szülinapot előre is!!! :)

"ne vesse be a kiskutyától kezdve a nagyi email címét" - Annie, ez kész :D
Ó, hogy az a ..., egy címről csak egy ember jelentkezhet, akkor ezt a lehetőséget átengedem Barbimnak :)
és KRÉ-nél jobban úgysem tudom megfogalmazni a gondolataimat, szóval csatlakozom hozzá

Annie :D Ne aggódj, arra is érkezni fognak a kommentek ;) :)))))))))))))))))))))

Hali!Ha ezt a jegyzetfüzetet nem lehet Magyarországon megvenni akkor megtudnátok mondani hogy melyik országból lehetne beszerezni,és milyen névvel kereshetném?És vannak még hasonló termékek?Előre is köszi :)

Ebay-ről vettük, ott egyébként rengeteg Twilight-os cucc kapható, viszonylag jó áron.

hát gratulálok én is az elmúlt két évhez:) én kb. 1,5 éve fedeztem fel a blogot és azóta is naponta többször is meglátogatom h van-e valami újdonság...áldom azt a napot:)
szóval happy bday twinform:D

Gratula a két évhez!! A nyeremény nagyon klassz, én is megpályázom :))

Boldog szülinapot TWINFORM :)

Sziasztok!
Már én is régóta figyelemmel kísérem az oldalt, és mondhatom hogy ez az egyik kedvenc blogom (a másik a justkstew) :)
Nagyon örülök Nektek,mert mindig megbízható információitok vannak,nagyon kreatívak vagytok,értettek ahhoz amit csináltok, kapcsolatot tartotok forgalmazókkal, és mindezt iskola és munka mellett!!!Köszönöm és remélem hogy még sok ilyen szülinap lesz!:)
Most pedig játékra fel!:)

Kedves Barbi és Annie!
Először is gratulálok az oldal eddigi sikereihez!
Én már nem vagyok tini, családom van és dolgozom, mégis nagyon szeretem a Twilight-os könyveket, filmeket és a benne szereplőket.
El kell, hogy mondjam, nagyon szép és igényes munkát végeztek. Kb. úgy másfél éve követem az eseményeket rajtatok keresztül és azért szeretem az oldalatokat, mert nem a kislányoknak való komolytalan "na Robert ma éppen milyen gatyát vett fel, vagy kivel csalta meg Kristent" témákkal foglalkoztok, hanem értelmesen minden korosztály számára érdekes módon, mindig naprakészen követitek az eseményeket. Úgyhogy remélem még sokáig nézhetek be hozzátok nap mint nap.
Minden magyarországi Twilight mami nevében köszönjük a munkátokat :)))

Ez a kedvenc Twiligtos oldalam, és ezúton is szeretnék Boldog Születésnapot kívánni!!! :]
Csajok nem kis munka, amit ebbe az egészbe belefektettek, és ehhez is külön gratulálok! ^^
Köszi, hogy vagytok!!!!

Jaaaaj, nagyon-nagyon gratulálok az eddigi eredményeitekhez!!
Kívánom, hogy még jó sokszor ünneplejünk éves fordulót. ~

Nagyon Boldog Szülinapot!!!!!!!!teljes mértékben egyetértek Röné-vel
Én még ilyen jó oldalt mint a twinform nem láttam, ahol mindig mindent megtalálok és a kérdéseimre is választ kapok pár percen belül..köszönöm hogy vagytok:D

Sziasztok! Mikorra lesz eredmény?
Pussz D.

holnap, de a 2 év - számokban című poszt végén ott van :)