2012. május 13., vasárnap

Kristen Stewart&Chris Hemsworth: Egy szilárd mesebeli páros

Némi időbe telik megszokni, hogy Kristen Stewartot más srácok mellett látjuk, nem pedig Robert Pattinson és Taylor Lautner oldalán. De hogy őszinte legyek ő és Chris Hemsworth a Hófehér és a vadászban ígéretes párosnak tűnik. Kristen többé már nem egy vámpír barátnőjét alakítja, hanem egy klassz harcos hercegnőt, míg Chris a jóképű vadász szerepébe bújt. A holland STARS magazin Los Angelesben készített velük exkluzív interjút.

Ez az első nagy filmed Rob és Taylor nélkül. Hiányolod őket, Kristen?
Kristen Stewart: Persze, hiányoznak a srácaim. Az évek során a családtagjaimmá váltak, így furcsa reggelente nem találkozni velük a forgatáson. De szerencsére itt van az oldalom Chris. Nagyon gyorsan, nagyon közel kerültünk egymáshoz, szóval tökéletesen helyettesíti a fiúkat.
Chris Hemsworth: Nagy szerencsém volt Kristennel, mert volt már pár olyan alkalom amikor nem jöttem ki másokkal. Így nehéz nap, mint nap együtt dolgozni és úgy tenni mintha bírnánk egymást. Kris kedves és aranyos, nagyon komolyan veszi a munkáját, amit bírok benne. És ami a legfontosabb: nem viselkedik dívaként.

Még akkor is aranyosnak találtad, amikor arcon csapott?
Chris Hemsworth: Haha, hallottál erről a sztoriról? Igen, van egy jelenet ahol meg kellett ütnie. Kristen egyre jobban belejött, az ökle minden egyes alkalommal közelebb került az arcomhoz. Majd eltalált, bumm… az arcomon. A szemem körül bekékült és az orrom hatalmasra beduzzadt.
Kristen Stewart: Először észre sem vettem, mert az adrenalin csak lüktetett a testemben, tökéletes ütés volt. Majd megláttam Christ a földön fájdalmak közepette, akkor nagyon rosszul éreztem magam.
Chris Hemsworth: Elkezdett bepánikolni és felsikoltott azt mondogatva, hogy „Oh Istenem.”, én viszont mégis azt gondoltam, hogy ez tök klassz. Egész életemben nagy fiúkkal küzdöttem meg, majd kiüt egy kicsi, vékonyka csaj. Abba kellett hagyni a jelenetet, mert szédültem/tántorogtam. Soha senki nem tett még velem ilyet.

Olyan tündérmesét, mint amilyen a Snow White is kicsit nem gyerekes eljátszani?
Kristen Stewart: Nem egy normális hercegnőt játszok, aki állandóan a szép ruhácskáiban mászkál. Amikor gyerek voltam ehhez egyébként soha nem vonzódtam, jobban szerettem műanyag katonákkal játszani. De ebben Snow White más, ő egy harcos, aki a legnagyobb ellensége, a gonosz királynő ellen küzd. Ha egy csöpögős, szentimentális történetet akarsz látni ott a Disney verzió, ugyanis a Hófehér és a vadász egyáltalán nem ilyen.
Chris Hemsworth: Amit szeretek ebben Hófehérke verzióban az az, hogy két erős nőről szól valamint nem egy olyan segítségre szoruló lányról, akit a hercegének kell megmentenie. Kristennek szinte ugyanannyi kaszkadőrjelenete volt mint nekem, ő valóban egy harcos hercegnő.

Mit tettél, hogy felkészülj a szerepre?
Chris Hemsworth: Épp befejeztem a Thort szóval eléggé ki voltam dolgozva, de erre ebben a filmben nem igazán volt szükség. A vadász ugyan izmos, de egy iszákos pasas, aki az erdőben él szóval nem kellett nagyon edzettnek tűnni. Így csak elkezdtem futni és boxolgatni. Valamint sokat szörföltem. Ha van egy kis időm a víz közelében megtalálsz.
Kristen Stewart: Én sem akartam igazán edzettnek, képzettnek tűnni, mert Snow soha nem tanult harcolni. Minden amit tesz impulzív, nem kellett könnyednek tűnnie. Azért vettem órákat, hogy megtanuljam miként kell a kardot használni, de nem próbáltam túl fanatikus hozzállni ehhez, mert nem akartam Ninja Snow White-tá alakulni.

Kristen az igaz, hogy ismét két jóképű srác harcol érted?
Kristen Stewart: (Nevet.) Igen, azt hiszem ez kicsit olyan "ez az én életem" dolog.
Chris Hemsworth: Afféle szerelmi háromszög ez, csöpögősség nélkül. A herceg és Snow White gyerekkoruk óta valamiféle kapcsolatban vannak, tudják, hogy egymásnák szánták őket, de aztán a lány találkozik a vadásszal és iránta is lesznek érzelmei.
Kristen Stewart: Nem fogom elmondani, hogy végül kivel marad - menj és nézd meg a moziban.

Előfordult már, hogy úgy érzed magad mint egy tündérmesében?
Chris Hemsworth: Oh igen, abszolút. Ha 10 évvel ezelőtt az álmaim életéről kérdeztél volna a mostani életemet írnám le. Úgy értem, megválaszthatom a szerepeimet, a legjobbakkal dolgozhatok és a világ legszebb nőjét (Elsa Pataky-t) vettem feleségül, aki a gyermekem anyja. Olyan érzés mintha minden nap egy mesében élnék, várom azt a pillanatot, hogy mikor ébredek fel ebből.
Kristen Stewart: Nem hiszek a tündérmesékben, pontosabban az életemre nem így tekintek. Ne érts félre, nagyon boldog vagyok mindennel amit elértem. De ez olyasmi amiért keményen dolgoztam, ez nem egy tündérmese, amely arra van hivatva hogy  így végződjön. Ezt így túl könnyűnek találom.

De soha nem érzed magad mesebeli hercegnőnek, amikor végigvonultál a vörösszőnyegen?
Kristen Stewart: Persze természetesen, de az még mindig valamiféle szerep, a munkám része. Sok színésznő barátom van, akik igazán jól érzik magukat a premiereken, mert akkor úgy érzik fontosak. Nekem erre nincs szükségem. A hercegnőis pillanataim a magánéletemben történnek meg, amikor a barátaimmal vagyok.
Chris Hemsworth: Én sem vagyok oda a vörösszőnyegért. Ez ehhez tartozik, de sokkal kényelmesebben érzem magam a búvárruhámban a tökéletes hullámra várva.

Nem félsz, hogy ennek az egész holnap vége?
Kristen Stewart: Nos, ha ez az őrület végét jelezné, tőlem mehet. Az Alkonyat körüli hisztéria gondoskodott arról, hogy ne tudjam azt az életet élni, amit szeretnék, szóval megkönnyebbülés lenne egy kis nyugalom, így csak a filmjeire tudnék koncentrálni. Nem is tudom milyen testőrök nélkül mászkálni. Csodás lenne.
Chris Hemsworth: Ez az egész nem olyan őrületes számomra, mint Kristennek. Néha felismernek, általában a Thor rajongó - férfiak - így ennyire nem hisztérikusak. (Nevet.) De rájöttem, hogy a siker rövid életű is lehet. Láthatsz elegendő példát az azonnali hírnév elérésére, majd egy évvel később nem kapnak több munkát. Ezért próbálom magam minden egyes filmmel próbára tenni. Egyrészt a hollywoodi nyomás megijeszt, másrészt függő is tesz, így még inkább folytatni szeretném ezt az egészet.

Mit jelent számodra az, hogy „boldogan éltek, amíg meg nem haltak”?
Kristen Stewart: Azt, hogy légy boldog önmagaddal! A szüleim mindig azt tanították nekem, hogy a boldogság egy herceg nélkül is lehetséges. Az életem egy szőke herceg nélkül is teljes lenne, de persze jó ha valaki szeret és harcol érted.
Chris Hemsworth: Boldognak lenni azt jelenti számomra, hogy folyamatosan szép, jó filmeket csináljak, de főleg azt, hogy azok vegyenek körül akik szeretnek. Mert erről szól az élet: a szeretetről/szerelemről!

0 megjegyzés: