2012. május 10., csütörtök

Újabb két klip a Cosmopolishoz

Vija Kinsky: Mert jelenleg az idő vállalati vagyon. A szabadpiaci rendszerhez tartozik. A jelenre nehezebb rátalálni. Kiszívják a világból, hogy utat engedjenek az ellenőrizhetetlen piacoknak és a hatalmas befektetési potenciálnak. A jövő sürgetővé lesz. Ezért fog valami hamarosan történni, talán éppen ma. A felgyorsult időt korrigálni kell. Többé-kevésbé visszaállítani a természetet a normálisba.
Didi Fancher: Számítanom kellett volna rád?
Eric Packer: Csak erre jártam.
Didi Fancher: Úgy gondoltad, hogy beugrasz, ugye? Ez kedves. Örülök. Természetesen olvastam róla. Vagy a tévében láttam?
Eric Packer: Mit?
Didi Fancher: Hát mit? Az esküvőt. Milyen furcsa, hogy nem mondtad el nekem.
Eric Packer: Nem is olyan furcsa.
Didi Fancher: Nem is olyan furcsa. Két igazán vagyonos. Mint a régi európai birodalmak előre elrendezett házasságai.
Eric Packer: Kivéve, hogy világpolgár vagyok New York-i golyókkal.
via

0 megjegyzés: