2012. május 31., csütörtök

SWATH kibeszélő


Meglepő módon Kristen legújabb szerepe szerint a híres meseszereplőt, Hófehért alakítja Rupert Sanders akció-fantasy filmjében. Akik azonban egy hagyományos feldolgozást várnának, azoknak nagy meglepetésben lesz részük, ez a Hófehér ugyanis nem az az álmatag kiscsibe, akit a Hercegnek kell megmenteni. Hófehér maga indul a harcba a Gonosz Királynő ellen, hogy békét szerezzen népének és hogy megmaradjon a szíve, melytől a Királynő az örök életet reméli.
A filmben nagy szerepet fog játszani a látványvilág és a kosztümök, de Kristen lovagló és kardforgató tudományát is megcsodálhatjuk. A Kibeszélőben írjátok le a véleményeteket nem csak utóbbi tényezőkről, de kíváncsi vagyok, hogy a szereposztással mennyire vagytok megelégedve, hogy szerintetek sikerült e a rendezőnek az első nagyjátékfilmjével egy élvezetes popcorn-mozit összehoznia, hogy működhet-e egy ilyen erősen női főszereplő orientált akciófilm, a manapság megszokott pasi-power dömping mellett (értsd: női akciósztárok), változott e a véleményetek az előzetesek és a kiadott jelenetek után? Sikerül-e Kris-nek kilépni az Alkonyat-bűvkörből ezzel a végre ismét nagyközönség-barátabb filmmel? Akik pedig nem a szinkronost választották: milyen lett Stew brit akcentusa?
A kommentek spoileresek lehetnek, szóval a döntés a Tiétek! :)

21 megjegyzés:

Én szinkronosan láttam és nagyon nem vagyok oda érte... Főleg a királyné lett béna szerintem, mert nekem egyáltalán nem jött vissza Charlize kifejező hangja. Ugyanez a véleményem a tükörről, de ő annyira nem meghatározó. :)
Kristen magyar hangja elmegy, de már alig várom, hogy eredeti nyelven is megnézzem.

Alapvetően rettenetesen tetszett a film!! Mindenki beleadott amit csak tudott.
A törpék nagyon nagy fazonok!

Én egy premier előtti vetítésem voltam, és többször határozottan az volt az érzésem, hogy sokan "csak úgy ott voltak", hangos kiröhögések... Mondjuk nem lehet mindenki fan. :)

Volt pár látványos kocka a trailerben, amiket a filmben mégsem láttam.

A végén ugye a vadász a "nyerő"? :)

Szerintem nagyon jó film volt! Látványos, izgalmas és Charlize rettenetesen jól játszott, ahogy szerintem Kristen is. Teljesen meg voltam vele elégedve, de persze aki úgy megy be a moziba, hogy utálom Kristent és azt lesem hol hibázik, az garantáltam fog hibát találni. A szinkron nem volt borzalmas bár eredetiben jobb lett volna. Nekem a törpék voltak a kedvenceim:) Nagyon aranyosak voltak!
Egy valami hiányzott a filmből nekem : a romantika. Jó valamennyire jelen volt, de szerintem egy csóknál többet is lehetett volna beletenni, mondjuk egy érzéki 12kórhatáros szex jelenet! A végén sem volt teljesen egyértelmű, hogy a vadász vagy a herceg a nyerő, de én az elsőre szavazok. Gondolom azért hagyták nyitva a kapukat, hogy ha lesz folytatása legyen mit beletenni :D
Szóval nekem nagyon tetszett, teljesen meg voltam vele elégedve. Egy valamit szeretnék mondani. Kérem azokat a szülőket akik 10 vagy az alatti gyermekeket vinnének, kérem ne tegyék!! Egyrészt nem bírja végignézni másrészt azért volt olyan jelenet ahol én sem néztem oda :D:D Mozira fel mindenkinek :)

Igen-igen, jöhet a második rész és a romantika! :)))
Kris úgy tűnik, megint kapott két szerelmes férfit ;o)))

Én sem néztem oda mindig, vannak benne csúnya részek.

huh...hát én is megnéztem éppen tegnap...az a helyzet hogy kicsit többet vártam a filmtől lehet mint kellet volna ezért nem tetszett annyira....úgy gondolom nem kellet volna szinkronizálni a filmet,mert az sokat rontott rajta...angolul láttam azt előzetest és mindenkihez annyira illet az eredeti hang hogy kissé csalódott voltam végül....Charlize szerintem remekül alakította a gonosz királynőt számomra nagyon átjötta szerepe azonban ugy gondolom Kristen több jelenetét kissé elrontották(pl: amikor "újjászületik" akkor kissé a szellemek jutottak eszembe ahogy megjelent az ajtóban) szval összeségében egy közepest adnék csak sajnos:SA törpék voltak nekem is az egyik kedvenceim számomra ők tették humorossá egy bizonyos szinten a filmet:D
Eszti

Én is tegnap néztem meg a filmet. Jobb lett volna eredeti nyelven, de a szinkronos változat sem lett olyan rossz.
Nagyon vártam már a premiert és szórakozni akartam, nem kritikus szemmel nézni, mégis Kristen játékát figyelve sokszor a
Twilight egyes jelenetei ugrottak be. Például az elvarázsolt erdőben tisztára, mintha a Volturinál tett látogatását láttam volna viszont.
A mérgezett alma lenyelésénél pedig a vámpírméreg hatását szemléltette újra. Ha másnak is feltűnt a hasonlóság, akkor Kristen színészi pályája nehézkes lesz.
Ha nem, akkor csak nekem vannak twilight-os elvonási tüneteim. :)
A főszereplő helyes volt és jól állt neki a páncél is :), de mint lelkesítő királyné nálam megbukott.
A gonosz mostoha jót alakított, de a törpék sokkal jobbak voltak. A pasik nem álmaim hercegei, de nem kergetném el őket. :D
A filmről:
Eleinte egy kicsit untam, mert nem sok újat hozott a sztori, de a szerelmes csók ledöbbentett. Kapkodtam volna a forgatókönyvért, mert itt valaki valamire nagyon másképpen emlékezett. :D
A beharangozóban tett utalások, hogy a vadász harcossá képzi Hófehért, elég túlzás. Egy fogást mutat neki, ami már akkor sejthető, hogy a döntő csatában alkalmazva is lesz. :)
A hídnál megjelenő szörny nekem felesleges volt. A kívánt hatást nem érte el, inkább a számítógépes trükkök villogtatásának tűnt.
Barátnőm jegyezte meg a végén, hogy a hosszabb bevezető után túl könnyedén jutnak el a királynéhoz, mintha a vége egy kicsit össze lenne csapva.
Az utolsó jelenet lezárásaként nem értettem, hogy tróntermet miért kell percekig mutatni, amikor szinte semmi sem történik. De biztos az effekt nem sikerült olyan jól, mint tervezték.

Összességében nem olyan rossz film, még egyszer biztosan megnézem és ha lehet, akkor eredeti nyelven. Az viszont biztos, hogy nem való 12 évnél fiatalabb gyerekeknek.

Így több nap távlatából, kicsit higgadtabban, rBunny minden szavával tökéletesen egyetértek. Alapvetően nem okozott csalódást, imádtam, de a leírtak igazak.

Nem csak Neked tűntek fel "Bellás" pillanatok a filmben...

Ma végre eljutottunk a SWATH-ra, amit nagy örömünkre feliratosan sikerült megnézni. Nekem alapvetően tetszett, nagyon látványos volt és szépen kivitelezett (Rupert Sanders tényleg nagyon erős ebben), viszont a forgatókönyv terén nem volt túl acélos (pl. Snow és William interakciója elég haloványka az újratalálkozásuk után), ezért valahol kár. :/ A színészekkel meg voltam elégedve, hozták amit kellett - egyébként Kristen esetén nekem pont a lelkesítő beszédes rész tetszett a legjobban, ja és a brit akcentusa is kafa volt. ;)

Valóban, eleinte arról volt szó, hogy itt nagy harci kiképzést kap Snow. De végül úgy döntöttek, hogy nem csinálnak Kristen Snowjából igazi NinjaSnow-t (ez az interjúk során el is hangzott párszor.) Ösztönösen ment neki a királynőnek (ahogy talán én is tettem volna :D), Snow kapott tőle ám rendesen - és végül az elsajátított fogással szerencsésen sikerült megölnie... ezzel nekem különösebben nincs gondom. A végkifejlethez viszont szerintem is túl gyorsan eljutottunk, azt húzni kellett volna még (de ez ugye megint a forgatókönyv hibája.)

Összességében messze van a tökéletestől, de jól szórakoztam rajta. Ha kijön DVD-n biztos meglesem még párszor. :))

Nekem tegnap sikerült megnéznem feliratosan.
Imádom Kristent, így ne értsetek félre, de én csalódtam a filmben :/ Számomra egyszer nézhető B kategóriás film lett, többet vártam tőle :(
Szerintem az előzetesbe lelőtték az összes jó részt. Véleményem szerint maga a film nagyon rövid volt, és túl gyorsan történtek az események :/
Volt pár koppintás benne (fekete lovas üldöz 1 fehér lovast) olyan gyűrűk utrs, narniás lett :D
Nah de, hogy egy kis pozitívat is írjak :)a tengerpartos jelenet, mikor megtámadják a várat, az fantasztikusra sikeredett ;) meg mikor a királynő hollóként fekete trutymákban fetreng, az se volt kutya :D egy szó mint száz, nem bántam meg, hogy moziba néztem meg, így is "támogatom" ezzel Krist ;)

Jah és míg így utólag, nem tudom csak nekem tűnt-e fel, de nagyon vicces volt, hogy Hófehérke úgy cipelte a több 10kilós pajzsot mint egy karton papírt :DDDDD és mikor ledobta hatalmasat kongott :))))

Sikerült ma ezt a filmet is megnézni. Hát azt hiszem, hogy én ezt még egyszer nem akarom látni. Hosszú volt, simán belefért volna kevesebb időbe is. Nem mellesleg nem értem miért Hófehér és a vadász, szerintem a Vadász és Hófehér találóbb. Kb alig volt szerepe szegény főszereplőnek. Vagy legalábbis mindenki másnak több mondanivalója volt mint neki.
Chris volt a legjobb az alakítások terén, iszonyú eltalálta a szerepét. ÖÖÖÖ Kristen, hát azt inkább nem írnám le. Maradjunk annyiban, hogy amikor lelkesíteni kell az embereket akkor ott tetszett az alakítása. Pedig nem vagyok ellene, de ez nem jött át. Sajna a végéből eléggé kiérződik, hogy ezt bizony nem egy részre tervezték, és ez annyira nem jó, de el lehet viselni.
Úgy gondolom, hogy megint a fiatalabb korosztályt célozták be, és az előzetesek alapján nem azt kaptam amit vártam. Ha tényleg lesz több rész, azt már nem nézném meg moziban. És sajnos nagyon sokan jöttek ki úgy, hogy ezt nem igazán érte meg moziban megnézni.
A látvány az ami tetszett, az nagyon hangulatos és mindig olyan amilyennek lennie kell, bár a kis lények elég furák.
A királynő szerepével meg csak annyi a bajom, hogy kb annyit kapunk belőle, hogy elhagyja az ereje majd megfiatalodik és megint öreg lesz megint fiatal, ja és Hófehért akarja. Hmm... szerintem ő is kaphatott volna ennél többet.
Összességében nekem nem tetszett meg lehet nézni egyszer, de nem több. Sokkal többet vártam (vártunk) tőle.
Kate

Úgy látom a vélemények sokszor teljesen ellentmondanak egymásnak, tényleg ennyire másképp látjuk a dolgokat? :)

Volt szerencsém a szinkronos és a feliratos változathoz is, "meglepő" módon nem csalódtam kellemesen a szinkronban, szóval akinek belefér az idejébe mindenképpen a MOM-parkba menjen.
Alapvetően elégedett vagyok, a várakozásaimhoz képest többet nyújtott a film és egyáltalán nem éreztem azt, hogy lelőtték volna a legjobb dolgokat az előzetesekben. Rupert hatalmas szerencséjével miszerint elsőfilmes rendezőként egy ilyen munkát kap, mi is jól jártunk. A saját műfajában abszolút megállja a helyét, sőt.
Nem tudom, hogy a forgatókönyv volt gyenge, vagy kivágtak egyes jeleneteket, de a Barbi által említett Hófehér-Herceg kb. 8-10 év utáni újratalálkozáson én is kiakadtam. Kb. "Ha tudtam volna, hogy életben vagy, elmentem volna érted". "Nem számít, most itt vagy, nem?" - és utána Hófehér visszasétál a Vadászhoz. Ez röhej. A többi párbeszéd is kissé sekélyes volt. Szerencsére a színészeink remekeltek, tehát amit szóval nem mondtak el, azt a tekintetükkel, mozdulataikkal megtették.
Kristen képességeivel tisztában vagyok (természetesen pozitív értelemben), 2 jelenetben azért tudott nagy meglepetést okozni. A lelkesítő beszéd állati volt. Azt tárgyaltuk a többiekkel, hogy a brit akcentus miatt néha mintha nem is ő beszélt volna :D
Tetszett a ritmusa a harcos, tündérmesés és humoros jelenetek váltakozásának, viszont én is úgy érzem míg a film első része időnként túl részletesen mutatja be a történéseket, addig a második fele el van nagyolva.

A szinkronos verziót Westendben fullra tele nagyteremben láttam és a beszélgetésfoszlányokat elkapva mindenki nagyon elégedetten távozott. A látványvilág miatt érdemes szélesvásznon moziban megnézni a filmet.

Hű, az utolsó mondatomat visszaolvasva olyan mintha én is ellentmondanék saját magamnak :) Szóval a szinkron sz*r volt, de Kate-tel ellentétben én úgy láttam a többi emberen, hogy tetszett nekik a film... Sőt, akik a film előtt rosszindulatúan sutyorogtak Kristenről, meg lettek győzve :)

Ma délután én is megnéztem a filmet. Mivel vidéki Plázáról van szó, nyilván szinkronosan láttam, és bár ez az elején zavart, de aztán beleszoktam, és nem volt zavaró.

Alapvetően sokkal jobban tetszett a film, mint vártam. A történet egészét (úgy értem nagy összességben) jól megfogták, tetszett, hogy sok apró részletet megkaptunk az eredeti történetből, amit viszont ezek után/ellenére nem, az nagyon hiányzott: itt legelsősorban Hófehér feltámadására gondolok. Ha már ott voltak a törpék és ha már ennyire mesehű volt az egész, nekem korrektebb lett volna egy leejtik a halott Hófehért, akinek kigurul a torkára akadt alma - vagy ha már a Vadász csókjára támad fel, legalább erre magyarázatot adhattak volna (vagy benne volt a filmben, a sorok közt elrejtve, csak én nem találtam meg?).
Az pedig külön durcám, hogy nem kaptunk romantikát a végére. Nekem hiányzott egy választás, hogy ő egy királlyal az oldalán kerek, meg persze a birodalma is.
És a filmet megnézve vissza kell vonnom megjegyzéseimet a nyámnyila hercegről is, mert igenis versenyképes volt a dögös/tökös Vadász mellett is, amikor tehette, kiállt Hóferérért, a két pasi összefogása a lányért pedig szintén szimpatikus eleme volt a történetnek, ami még nehezebbé tette a választást, mind a néző, mind Hófehér számára.

A látványvilág csodálatos. Jó, hogy fel voltam készülve a fantasy elemek megjelenésére, kellőképp tartottam is tőle, de összességében nagyon tetszett, hogy "csak" annyi fantasy elem volt, amennyi ehhez a "meséhez" kellett és ez nem volt zavaró. Képileg tökéletes volt a film, mind a tájak, mind pedig a CGI kapcsán. Külön tetszett a gonosz királynő folyamatos életkor-változtatása, hol a smink, hol a számítógépes technika által.

Alakítások. Nem térnék ki minden szereplőre, nekem ugyanis kb mindenki hozta a szerepet. Kristentől vártam - az a baj nem is kicsit, hanem - sokkal többet, de olykor nem vagyok biztos abban, hogy az, hogy Hóferhér Bella 2. lett, az mennyiben Kristen és mennyiben a rendezés hibája. Én sokkal többet szerettem volna finomnak, mosolygósnak látni Hófehért, úgy jobban elhittem volna, hogy a jóság sugárzik belőle, nem a fájdalom. Hisz abban a jelenetben a Törpék tündérvilágában, amikor a fehér szarvas (vagymi) meghajol előtte, ott hozza Azt a Hófehér(ké)t, akit többet látnék a filmben, és igen, onnantól, amikor már lelkesített, sokkal jobb is volt az alakítás.

A törpékről még egy méltató mondat: nagyon szerettem őket, és minden tisztelet az őket alakító színészeknek, mert nagyon remekül átadták a Törpék bölcsességét, humorát, morgósságát, morbidságát, mikormit.

És hogy a női főszereplő orientált akciófilm megállja-e a helyét?? Ez tényleg kérdés 2012-ben, amikor már 30 éve volt Linda :), tizeniksz éve Lara Croft, Xena, ma pedig már szinte hemzsegnek az ilyenek (most hozzam fel az Éhezők viadalát is, amely ugyan nem akció a szó szoros értelmében, de azzal kapcsolatban is felmerült már hasonló kérdés). Igen, szerintem mindenképp megállják ezek a helyüket. Nem szeretném, ha csak ilyenek lennének, de nekem bejönnek, ha jó a karakter és a főszereplő személye is. Itt pedig így történt.

Klassz film volt, tetszett, de azért nem DVD-gyanús, azt hiszem...

Röviden, tömören: a film egész jó volt, a látványvilág igazán korhű és meseszerű - ahol kell. A szövegek néha erősen szentimentálisra sikerültek, mondhatni tipikusra. A szereplők helyt álltak, bár nekem még mindig nincs nagy véleményem Kristenről, mert az arca - akármit is tesz - teljesen kifejezéstelen. Itt főleg a szemére gondolok - mert ott látszik az átélés/beleéélés. A szemet ugye nem lehet mimikázni. Sajnos tőle minden filmben (majdnem) ezt látom: unalmas tekintet, és ez lelombozó. A Királynő (Charlize) fantasztikus volt, Chris és a többiek is ügyesen játszottak, hozták amit kell, nem lehet rájuk panasz. Kár, hogy a végét így elvágták - talán a folytatás miatt? Lesz az is? Nem kellene. De így a Vadász fele hajlik a szerelmi szál, Williamet sajnálom ezért egy picit.

a saját véleményt holnap irom meg, mivel holnap fogom 3-ra látni, tehát tényleg kikristályozódik a mondanivalóm. Még annyi, ammenyi szemetet irtak ay első napokban a tumblr.-on most csak minden 30-ik negativ vélemény, olyanok keydik el kedvelni és csodálni Kristen-t, akik azelőtt elitélték. Most viszont olyasvalakinek a véleményét linkelem be, akit sokan ismernek...James Franco szinész, aki a huffingtonpost.com-ra is is cikkeket.

"Kristen Stewart the Queen

Nana is back in New Orleans after a week in London doing makeup for the Prometheus press tour. Fortunately, the other makeup artists on the film I'm shooting filled in for her so she could make sure the cast of Prometheus looked good for Access Hollywood. I'm only a little bitter, and that's only because I love having Nana around and I don't like to share her. But I understand that she is in a creative role and needs to consider her own career; I also understand that she has made sacrifices for me. Last year, she spent six months in Detroit doing my turn-of-the-century (20th century, that is) hairdo on Oz, instead of taking a job as head of the hair department on Snow White and the Huntsman. I don't want to talk about whether she made the right decision or not, but for the past year she has reminded me that she would have had a lot of fun creating all the hairstyles on Huntsman.

folytatás...
Well, Huntsman is finally in theaters and, since we're currently shooting nights, we took the occasion of Nana's return to see a matinee showing; Iris, my Mexican producing associate, came along. There is a great theater called Canal Place on Canal and Decatur where they take your order at your seat and serve gourmet popcorn, salads, sandwiches and beer. Nana got the truffle-flavored popcorn and I got regular because the flavors usually get old after a few bites.

Snow White and the Huntsman looks great and the actors are fabulous. The film gives us everything that it should: beauty, danger, romance, action, fantasy and a rewarding ending. Of course, this movie isn't breaking new narrative ground -- who expected that? In fact, the script by Evan Daugherty -- a fellow NYU film school grad -- is more than loyal to the familiar set pieces of the original story: three drops of blood on the snow, fair skin, dark hair, a wicked witch, a magic mirror, dwarves and a poisoned apple. The main addition to the classic tale is forecasted in the title. The Huntsman, played by handsome Chris Hemsworth, steals the meat of the role traditionally played by the dwarves: bonding with Snow White out in the woods. His presence means the film has less time to explore the dynamics of the makeshift family with the dwarves, which would be forgivable if only his romantic connection with Snow White were given enough space to develop properly. Some critics might go after the actors for being flat -- Nana said it seemed like Hemsworth was playing Thor in different clothes, and Iris, who worked on the first two Twilight films, praised Stewart but was still reminded of Bella Swan. We discussed, and Iris and Nana came around. They blamed the actors less -- I mean, the actors are going to look like themselves from movie to movie; it's not like they're character actors -- and started to look at the material they'd been given to work with. If Stewart and Hemsworth don't entirely pull off the romance of the year, it's the fault not of their acting as much as the script's structure. And if their previous incarnations are trailing them, that has less to do with their performances than with the overwhelmingly large place their previous roles occupy in our present culture. Whether they heed it or not, those two are under a ton of pressure: Is Chris just an unusually rugged man with a deep voice, or can he play anything other than a Norse god? Is Kristen just a pouty Vampire lover riding a temporary wave of pop culture madness, or is she the real deal? I believe that they are both talented and special performers who make the most of their material in this film. What's interesting is the way its story parallels the plight of the actors themselves.

Fairy tales are tricky things. They usually traffic in simply drawn characters and storylines that depend more on symbolic action than subtle development. Fairy tales, like parables, are devices to teach lessons in broad strokes, not to study character in detail. That's one reason animation can often do better justice to fairy tales than live action films. For a while, live action was lagging in the fantasy department, because the technology couldn't render the special effects well enough, but Peter Jackson's Lord of the Rings changed all that. Now fantasy worlds can be realized in live-action films better than in animated ones. The difference now between Snow White and the Huntsman and Puss in Boots is that we allow an animated cat to cut corners in emotional development, whereas we expect Kristen Stewart's character to develop according to the rigors of reality. Puss can fall in love at the first sight of a female cat, but Kristen's Snow White needs to have reasons for falling for the Huntsman. In the Grimm Brothers' version of the Snow White story, the evil queen wants to be the fairest in the land simply because she is vain and proud, but this film provides further support for her murderous competition with all beauties in the land. Charlize Theron's Queen is a woman who has survived for generations in a ruthless patriarchy. Her beauty is what keeps her in power in a man's world. Unfortunately, the downside of her perpetual power and beauty forces her to turn on her fellow females rather than on restrictive men.

So, the conflict is ultimately between two females who represent innocent youth (Stewart) and aging beauty (Theron), each of whom is fighting to control the throne. Sadly, this can be seen as an analog to the dynamics faced by actresses (and, to an extent, actors) today. The old guard will always be wary of the new guard, but the fact is that women in entertainment still depend on their looks more than men do. Even two powerhouses like Theron and Stewart are beholden to the dictates of a man's world.

In a way, the film could also be said to parallel Stewart's rise to stardom. Snow White is imprisoned in a tower for about a decade -- let's say from age eight to 18. From the looks of the place, I doubt she received much in the way of nourishing food or toiletries, let alone an education, so it is a little strange to see spry, beautiful, intelligent Kristen Stewart emerge from the dungeon. Of course, this is a fairy tale and we can allow that the princess is beautiful. These are Medieval conditions, so even if she hadn't been in prison, she'd probably look like crap from the lack of modern tooth brushing apparatuses and moisturizers alone. So we can assume that this is our version of beauty, standing in for an older version. But the idea that she is the chosen one, fit to rule the kingdom without any preparation or training, is hard to accept. This unearned entitlement is the same issue that bedevils the Twilight stories: these kids don't have to work to become beautiful, immortal, intelligent vampires; they just need to get bitten. Some might argue that Stewart -- or any young upstart buoyed by the surge of a successful franchise, album, or Internet meme -- is just as unjustly charmed. Some could say she had a lucky break when she was cast in Twilight and then rose to international stardom based less on her own skills than on the success of the project. But, whereas Snow White would more than likely be inarticulate, diseased and frail after being confined in a tower for 10 years, Kristen Stewart landed Twilight after years of working with some of the best directors in the business (David Fincher, Sean Penn). She actually does deserve the crown.

To me, then, the images of Snow White as a leader of immense strength, charging on horseback across the beach at the head of an army, has less to do with her character and more to do with the actress who plays her. Stewart has braved more scrutiny of her private life than most presidents. She has taken big career risks by doing films like Welcome to the Rileys, The Runaways and On the Road (nudity, I hear). She has worked her ass off. Whatever Snow White may be, Kristen is a warrior queen. Give her the crown."

talán el is olvasátok és mérlegelitek.

Vidéki lévén én is szinkronosan láttam a filmet. A szinkronnal azonban nem volt különösebb bajom, egész jó volt 1-2 hang (pl. a vadászé), de Kristen hangja nem tetszett, egyszerűen nem bírtam megszokni. (Vagy talán túlságosan is szeretem az eredeti hangját. Lehet, hogy ez is benne volt a dologban :) ) Az első 20 percből, amit leszűrtem, hogy ez tényleg az a verzió, ami nem gyerekeknek készült + a látványvilága nagyon pazar. Oké, ezt már a trailerből sikerült leszűrni, inkább csak megerősítést kaptam :)

A film nem rossz, de… Bizony-bizony vannak hibái. Az egyik ilyen a film hossza. Szerintem túl hosszúra sikeredett, mert voltak benne üres járatok, amiket untam. A másik ilyen Kristen játéka. Rengeteg filmjét láttam és rendkívül tehetségesnek színésznőnek tartom. Itt azonban nem vagyok maradéktalanul elégedett. Én is felfedeztem néhány – ahogy korábban írtátok – „bellás” momentumot, amiket itt-ott jobb lett volna ha elhagy. DE egyáltalán nem volt olyan borzalmas a játéka, csak a trailer alapján többet vártam volna tőle, így egy picit csalódtam. Apropó trailer: túl sok jó jelenetet lőttek le benne szerintem. A kedvenc jelentem Kristentől, amikor a lelkesítő beszédet mondja, az a jelenet zseniális, illetve innentől nagyon jól hozta a szerepét. Viszont volt egy jelenet, amin kiakadtam az pedig a herceg és Hófehért találkozása. Újra találkoznak és két perc alatt lerendezik. Persze ez nem az ő hibájuk, hanem a forgatókönyvé.

Vadász vs. herceg: Christ alapból imádom így előnnyel indult nálam :D DE a herceg is felvette a versenyt. Sokszor fej-fej mellett haladtak nálam :) A vége viszont gáz a filmnek. Értem én, hogy folytatni kell, ha valami sikert arat, de nekem az már erőltetett lesz, jobb lett volna már most lezárni. (Most így gondolom, de a változtatás jogát fenntartom :) )
Ravenna: Charlize zseniális. A trailer alapján már sejtettem, hogy jó lesz, de hogy ennyire azt nem gondoltam volna. Tökéletes főgonosz. Volt azonban valaki, akit még tőle is jobban utáltam, a bátyját. Engem nagyon irritált és már vártam, hogy mikor végez vele a vadász (Mert sejtettem, hogy ő lesz az). Nagyon "beteg" egy karakter, és az őt alakító színész jól is játszotta.
Törpék: üde színfoltjai a filmnek :) Nagyon bírtam őket, ahol kellett humorosak, bölcsek, erősek voltak stb.
Zene: füleltem James Newton Howard munkásságát. Nem kiemelkedő, de egész jó lett, illett a film hangulatához. A stáblistánál viszont megörültem a Breath of Life c. számnak, nagy kedvencem. Sejtettem, hogy itt lesz hallható :)

Összességében tehát nem volt rossz film, de a trailer alapján többet vártam. A film leggyengébb pontja a forgatókönyv lett, voltak jelenetek, amik össze lettek csapva (pl: a vége) és unalmasabb jelenetek is. A színészi játékokkal nagyjából elégedett voltam. A legerősebb pontja a CGI, a látványvilág csodás és a fantasy elemek is nagyon tetszettek, ezért már megérte beülni rá :)

Sziasztok!
Nekem csak tegnap sikerült eljutnom megnézni a filmet!
Összességében élveztem, tetszett örülök, hogy moziban láttam, mert nagyon ütős képek voltak benne, amik lehet, hogy dvd-n nem lettek volna ilyen jók és hatásosak. Sajnos csak szinkronosan sikerült megnézni, de alapvetően nem volt vele bajom mivel már előre felkészítettem magam, hogy így nézem meg.
Kristen szerintem tök jól játszott! Én nagyon szeretem őt, a magánéletben és a filmvásznon is, ami kicsit zavart az, hogy sokszor mutatták közelről és mindig nyitva volt a szája olyan furán nagynak tűnt az első két foga... Egyébként tökre szerettem, hogy kék a szeme és fekete a haja, annyira más volt most, másképp játszott, örülök neki, hogy teljesen sikerült elvonatkoztatnom Bellától! A forgatókönyv olyan volt, amilyen, a vége eléggé el lett kapkodva és igen én egyértelműen a vadászra szavazok :)
A kedvenc mondatom a filmben, amikor a Vadász letépi Hófehér szoknyáját a sűrű sötét erdőben, hogy ne akadjon bele mindenbe és akkor azt mondja: "Ugyan ne áltasd magad!" - a kedves Vadász véleménye úgy tűnik később igen csak megváltozik ezzel kapcsolatban...

Nah végre sikerült eljutnom a moziba, feliratosan néztem :D :D és valami fantasztikus volt.Volt egy-két olyan jelenet ahol kicsit Twilight jutott eszembe, de ez is inkább a jelenet, a helyzetek, a szöveg miatt, semmi köze nem volt Kristen játékához, mellesleg Kristen valami fantasztikusan játszott.
Pár helyen olvastam, hogy a vége milyen furcsa lett, pedig próbáltam minden erőmmel küzdeni az spoilerek ellen, de valakinek mindig sikerült kiírnia a facebook-ra :/. Igaz úgy lett volna kerek a történet, ha van valami szerelmi lezárása is. De hát nekem így is tetszett, legalább nyitva hagyták a kaput.
A szöveg nagyon jó volt, vicces és egyben tragikus is ha kell.
A zene nagyon jó volt, főleg mikor a dombokon meg mindenhol mennek.
A képi világ valami fantasztikus volt. Igazából elég sokszor megfordult a fejemben, hogy ha a SWATH-ot ezen világát ilyen gyorsan megcsinálták, és a moziba dobták a BD-t miért nem tudják??!! ( jó persze-persze konkurencia filmek, kevesebb bevétel, ha akkor adják mikor valami nagy durranás amúgy is megy a mozikban, meg még jó pár példát tudnák mondani/ írni, de ez akkor is zavar).
A film vége felé azt éreztem, hogy nagyon kapkodnak, pedig nekem az egész olyan 20perces élménynek tűnt , kicsit meglepődtem mikor kifele jövet ránéztem az órára.
Chris játéka is nagyon jó volt, azok az iszákos megjegyzések!! :D :D és a végén olyan kis handsome guy lett..hmm :P :P.
Kedvenc jelenetem Kristenről, mikor "William"-mel beszélgetnek..és megcsókolja..és már annyira vágytam hogy mutassa azt a trükköt az almával,amit mondott, tökre beleéltem magam, és csak akkor esett le, hogy az már nem is William, és az lesz az a mérgezett alma..annyira jó volt itt Kristen színészi alakítása :) imádom ezt a csajt!
Erről jut eszembe, (mivel én ilyen későn jutottam moziba bnőmmel nem sokan voltunk bent, de nekem megint sikerült kifognom h tőlem kb 4 székkel arrébb, a csaj beszólt : "ki nem állhatom ezt a csajt! Kristen Stewart pff..meg még hasonló hangok (bevallom megfordult többször is fejemben, hogy fölkelek és oda megyek hozzá /azért mégis csak a kedvenc színésznőmet szidja/ de aztán úgy voltam vele, hogy nem kell mindenkinek, hogy tetszen, nem értem, h az embereknek miért kell mindig a Twilgiht-hoz azonosítani őt, hiszen ott is csak játszott, ez a színészet és annyi jó filme van még..na mind1.
Visszatérve a SWATH-hoz, megnézném én még1szer vagy akár többször is, csak mást is megakarunk nézni bnőmmel, és kell a cash.
Jajh, majd elfelejtettem megemlíteni a Charlize-t, ő is annyira jó volt, nagyon tetszett, ahogy játszott, volt pár jelenet, ahol inkább sajnáltam h ő ilyen lett.
Nah és az a harci jelenet közte és Kristen/Snow White között..uhh az nagyon ott volt, imádtam azt a részt, amikor Kris "beverte" a fejét még én is felszisszentem :D, meg mekkorákat repült, nagyon jó volt :D
Igazán tetszett az a csavar, hogy nem a hercegé, hanem a Vadászé volt a megmentő csók :D
Nah egyenlőre ennyi jutott most eszembe.

Szilvi

A mai napos sikerült megnéznem a filmet, sajnos szinkronosan. Nagyon kíváncsi lettem volna Kris brit akcentusára, de majd ha kijön DVD-be biztosan megnézem még párszor, természetesen angolul. A film egyébként nagyon tetszett! A látványvilág szerintem fantasztikus volt. Főleg ott amikor a Tündérek otthonában voltak. Amikor "Wiliammal" sétált Snow és kiderült, hogy Ravenna az hát csak akkor esett le, hogy ő a királynő mikor mutatta volna meg a trükköt az almával. Utána pedig mikor megcsókolta Wiliam és nem ébredt fel, gondoltam hogy a Vadász lesz a nyerő. A törpék nagyon aranyosak voltak, főleg mikor ugráltak a kötélre, meg mikor Snow-val táncolt az egyik:) A szereplőkkel teljesen meg vagyok elégedve. Egyrészt mert szerintem Kris a kedvenc színésznőm és fantasztikusan alakít. Én teljes mértékben elvonatkoztattam Bellától, mert két külön karakter másrészt Kstew már a The Runaways-ban is bebizonyította, hogy nem csak Bellát tudja alakítani. Charlize, én őt is imádom. Abszolút megnyerte a szívemet (:D), a gonosz alakítása. Szóval le a kalappal! Chris pedig nálam abszolút nyerő volt, és persze Sam is odatette magát. Egyetlenegy dolgot hiányoltam: a szerelmi szálat. Mikor megcsókolta a Vadász Snow-t gondoltam, hogy arra az" igaz szerelem csókja" töri meg majd az átkot, de azért belefért volna még egy kis "só". Szóval nekem nagyon tetszett.
Ez a véleményem. :) Lehet, hogy egy kicsit zavaros de még fel kell dolgoznom az élményt.