2012. május 9., szerda

Találj Ki! - Kiowa Gordon


Határidő: május 9. (szerda) este 8! A jobboldali személyre kérjük a tippeket.
Ha szeretnél részt venni a Találj Ki! nyereményjátékban, akkor mindenképpen a neveddel kell kommentelned a helyes megfejtést (nem kell feltétlen az igazi nevedet használnod, elég a chates vagy becenév is, a lényeg, hogy ne névtelenül csináld).

A tippeket a következő formában küldjétek:
1. (tippelt személy neve)
2. (tippelt személy neve)

Ha az első tipped bizonyul helyesnek 1 pontot kapsz, ha azonban csak a második a helyes akkor 0,5-öt, szóval jól gondoljátok meg :) CSAK a kommentekhez írt válaszokat vesszük érvényesnek, szóval aki chat-ben írkál azt nem fogjuk figyelembe venni. A kommentek továbbra is az aktuális napi határidő lejárta után fognak megjelenni! Fontos: mindenképp az előző fordulókban használt neveddel kommentelj! Mivel jelenleg elég sokan vagytok holtversenyben a tolltartó tulajdonosát sorsolással fogjuk eldönteni.
Kommentelők névsora: Bells, Rolowics, KRÉ, Libricica, Renée, Pixy, Dri, mesmerized, Winnie, Slash, melinda, Evcsi95, Adele, Emi, FOBBrigi, Krisztina, ViviBellaHella, aggie, Nikii, Evelin, M. Anita, rose, rBunny, K. Annamária, lucca, Mona, Gica, Marietta, EmettfanÁgi, Pharm, Ildi, rea23, Lore, Icus, Röné, Kingaa., Alíííz, Aby, Candus, Audrey0908, R-SzK

44 megjegyzés:

Kiowa Gordon és Alex Meraz :D

Hmm... Én igazából csak 1 emberre tudok tippelni! A nyaklánc miatt! Csak ő rajta láttam ilyen láncot, meg az öltözék is súg! :D

Kiowa Gordon

1. Kiowa Gordon, fóbiám van az oldalakkal, így a kék mellényes Kiowa, a bőrdzsekis pedig Alex Marez
2. Alex Marez :)

Mindkettőjüket nagyon szeretem *.* A jobboldali személy pedig:
Kiowa Gordon

Alex Meraz és Kiowa Gordon

1.Kiowa Gordon
aki mellette áll az pedig Alex Meraz

1. BooBoo Stewart
2. Kiowa Gordon

1. Kiowa Gordon :)
2. -

Kiowa Gordon (és Alex Meraz) *-*

1.Boo Boo Stewart
2. Taylor Lautner

1. nem kérdés hogy Kiowa Gordon:D azt hittem nehezebb lesz:$

A megfejtés: Kiowa Gordon

1. Kiowa Gordon
2. Alex Meraz

A jobb oldali srác Kiowa Gordon.
(A bal oldali Alex Meraz.)

M. Anita :)

Kiowa Gordon a jobboldali
a másik Alex Meraz♥♥♥

1. Kiowa Gordon (mellette Alex Meraz)

Kiowa Gordon
(egykisfarkas :D )


Marietta

A jobb oldali Kiowa Gordon.
A teljesség kedvéért a bal oldali Alex Meraz. A farkasfalka... Bár ezen a képen kevéssé tűnnek annak :P

1.Kiowa Gordon
2.Alex Meraz

bocsánat most néztem, hogy a jobb oldali személyt kell megfejteni ez esetben a tippem

booboo lenne

Sziasztok! :)

A tippem: Alex Meraz és Kiowa Gordon. :) Taylorhoz túl csúcsos az álla és túl hóka. :D Na jó, nem is annyira. :) Egyébként már láttam ezt a képet. :D

Üdv.:
Aby <(@ˇvˇ@)>

Boo Boo Stewart
Alex Meraz

CandUs

R-SzK
Szerintem:
1.Boo Boo Stewart
2.Kiowa Gordon

alex meraz és kiowa gordon!:DD
(inkább leírtam mind2-őt , és bocsi a késői szavazásért de most értem haza kirándulásról:))