2012. május 20., vasárnap

Snow White and the Huntsman: Sajtótájékoztató és videóchat Mexikóban

Ahogy már jeleztem tegnap Mexikóban a photocall mellett tartottak egy sajtótájékoztatót és egy videóchatet, ahol a rajongók kérdezhették Kristent és Samet. Az elhangzottakból itt van néhány érdekesség:
Az egyik újságíró megkérdezte, hogy este a reptéren miért nem foglalkozott a rajongókkal. Kristen válasza: „Szerintem ezt a rajongók megértik…. amikor kijöttünk mindenhol rendőrök voltak… nem tudtam megválasztani az utam a reptéren… Nagyon sajnálom, remélem később találkozhatunk srácok, imádok Mexikóba jönni.”
Kristen Snow White kapcsán: „A félelem motiválta minden tettem.”
„A film miatt még megsebesülni is hajlandóak voltunk,” mondta Kristen.
Kristen: „Ez a film tényleg emberivé teszi ezeket a karaktereket”
Kristen Cannes-ról: „Ott ünnepelni azokkal az emberekkel, bámulatos lesz… de izgulós fajta vagyok.”
„Egész életemben felnéztem rá,” mondta Kristen Charlize-ról és arról, hogy miért vállalta el a filmet
Kristen szerint Sam nagyon keménykötésűnek és félelmetesnek néz ki a páncéljában, de a forgatáson valójában olyan volt mint egy járkáló teknős
Kristen: Snow White az életet élteti, viszont a sötét részek olyanok amilyennek elképzelnéd
Kristen számára az utolsó jelenet volt igazán figyelemreméltó, arra készült a legtöbbet
Kristen szeretne egyszer együtt dolgozni  a neves mexikói rendezővel Alejandro Gonzales Iñarritu-val
Próbálta már a mexikói ételeket? Kristen: „Los Angelesben nőttem fel, babe”
Kristen: „Nagyon izgatott voltam a karodázást illetően”
Kristenhez, kit választana a vérfarkast, a vámpírt vagy a herceget? Kristen: uhmm… (Samre néz) a herceget! Sam: Én a vámpírt választanám. Örökké élnek.
Kristen és Sam spanyolul beszélt egymással: Sam: Cómo estás Kristen? (Hogy vagy Kristen?) Muy bien (nagyon jól) Sam: Te quiero (Szeretlek) Tequila, taco. Kristen: Que bien (klassz) Muchas gracias (köszönöm szépen) - spanyol akcentussal.
Bármi amit meg akartak tartani a filmből? Kristen: a kard. Sam: Kristen ruhája. LOL
Van valami álma amit el szeretne érni? Kristen: Boldog vagyok azzal amit eddig elértem.
„Kiütötte Christ, szóval ezért vannak távol a székeink” viccelődött Sam.
A filmjeid után mely karakteredről szeretnél többet tudni? Kristen Mallory-ról (WTTR)

A sajtótájékoztatóról videókat itt találtok, míg a videóchatról itt. Sajnos a minőségük nem épp a legjobb.
via FBSLJ, Twitter

0 megjegyzés: