2009. augusztus 5., szerda

Jackson és a Születésnapi jelenet



Az Mtv beszélgetett Jackson-nal a New Moon Születésnapi jelenetéről, ami a film és a történet egyik meghatározó pillanata.

Igen, láttuk a trailer-ben, ahogy ráugrasz Bellára…
Ebből csak egy kicsit láttál a trailer-ben, nem láttad az egészet.

A születésnapi jelentben ennél több minden történik?
Igen, ez egy kicsit erőszakosabb lesz. És hosszabb is. Tényleg arról a pillanatról szól, mikor Bella ráébred, hogy milyen világ részese. A Twilight-nál a vámpírvilág felkutatására fordítottunk sok időt, de most a New Moon-ban már a vámpírok világában van és mi történik ha megvágod magad egy papírlappal? Mi történik amikor mindenki akit szeretsz, köréd gyűlik és megölhetnének téged? Most ebben a világban van, és emiatt megijedt. Szintén részesévé válik a vérfarkas világnak, és két új világ felé közeledik – mindkettőben szerelem van. Csodálatos a forgatókönyv.

A születésnapi jelenet bizonyára egy sarkalatos pillanata a Twilight univerzumnak. Kellan, Peter és mások is mondták, hogy féken kellett tartani téged a jelenet felvétele közben. Milyen módszerrel kerültél ilyen állapotba?
Igen, ez egy nagyon jó módszer volt. Megkoreografálták mindent – szóval nem aggódtam, amiatt hogy rátámadok Kristen-re – de mondtam a srácoknak, hogy tartsanak vissza, mert azt akartam, hogy valóságosan nézzen ki. Olyan reálisnak akartuk amennyire csak lehet, azt akartuk, hogy átjöjjön a filmen és azt akartuk, hogy a nézők olyan félelmet érezzenek, mint Kristen. Igazán rosszul éreztem magam, ember. Volt néhány pillanat mikor Kristen azt mondta: „Azt hittem, hogy most meg fogsz ütni!” Nagyon közel mentem, ez eléggé hatásos volt.

Láthatunk a zongorára repülni.
Igen, volt egy nagy zongora. Nagyon rosszul éreztem magam miatta – mint zeneszerető, nem tudsz tönkretenni egy zongorát. Gyönyörű volt. Játékért könyörgött. De így néz ki jól a filmben.

Az akció jeleneteket te csináltad?
Ez valójában kettéválik. Nem engedték meg, hogy én repüljek a zongorára. Mindent én csináltam, a zongorán való landoláson kívül. Megütöttem Edward-ot, és ő visszalökött. Vicces volt, mert mikor forgattunk, a kaszkadőr srácok mindig párnákkal követtek, mert Edward-nak szaladtam, s amint összkapcsolódtunk, nekem el kellett ugranom… A kaszkadőr srác törte össze a zongorát, azután váltottak rám, ahogy felkeltem a zongora maradványaiból és megtámadtam Bellát.

0 megjegyzés: