2010. október 14., csütörtök

Teljes (?) a Breaking Dawn színészeinek listája

Frissítés: most hogy jobban megnézem 3 szereplő még hiányzik: Kachiri, Huilen és Nahuel. Kíváncsi vagyok hogy őket még vajon válogatják e vagy nem is lesznek benne a filmben? Nahuel-t kihagyni azért elég durva lenne...
Hosszas várakozás után végre a Twilight Facebook oldalán közzétették az új szereplők teljes listáját. Én meg kb. le***tam magam mire kikeresgettem a képeket és összeraktam ezt a bejegyzést. A nagy táblázatot még a héten frissítem, pénteken valószínűleg meglesz. Nektek hogy tetszenek az új arcok? Az egyiptomiak első felét imádom, főleg a pasit, de az alsó kettő kis gülüszemű fiatalka érdekesss.... Ja a Siobhan-t alakító Lisa Howard nem biztos hogy így néz ki, a gugli ezt a nénit és egy idősebbet dobott ki rá, szerintem ő az esélyesebb. Egyébként hagy ne mondjam baromi nehéz volt képet találni róluk, mert nagy részük ugye full ismeretlen bár a sorozatrajongóknak azt hiszem lesz pár ismerős arc...
Képek és nevek a tovább mögött!
Amazonok:
1. Senna - Tracey Heggins, 2. Zafrina - Judi Shekoni
Egyiptomiak:
1. Tia - Angela Sarafyan, 2. Kebi - Andrea Gabriel, 3. Benjamin - Rami Malek, 4. Amun - Omar Metwally
Írek:
1. Maggie - Marlane Barnes, 2. Siobhan - Lisa Howard, 3. Liam - Patrick Brennan
Románok:
1. Stefan - Guri Weinberg, 2. Vladimir - Noel Fisher
Nomádok:
1. Garrett - Lee Pace, 2. Mary - Toni Trucks, 3. Randall - Bill Tangradi, 4. Peter - Erik Odom, 5. Charlotte - Valorie Curry, 6. Alistair - Joe Anderson

6 megjegyzés:

:D Szép kis gyűjtemény! Köszönjük Annie, hogy összevadásztad őket nekünk!! Nem kis feladat lehetett. Lisa Howard-nál én rögtön a másik nénit szúrtam ki, mint Siobhan, de ki tudja. Belegondolva bármelyikőjüket el tudom képzelni, ahogy a film végén Carlisle-lal viccelődik :) Az egyiptomiak nagyon jól össze lettek szedve!! Nekem még az amazonok is tetszenek. Akiket nagyon eltaláltak az elképzelésemhez: Stefan, Garrett, Charlotte. Alistair-t érdekes lesz látni!! De kíváncsi vagyok nagyon!! Akin viszont meglepődtem az Vladimir. Persze Caius-t is fergetegesen megcsinálták!! (Csak két hete döbbentem rá, hogy ő volt a kis inas Sweeney Todd-nál.)
Szóval én most azt mondom, hogy nem hiába kellett ennyit várni a sok új arcra. Egész szépen összeválogatták őket!!

Jé,Lee Pace-t ismerem a a Pushing daisys-ből :D (Halottnak a csók) Amúgy rendben vannak,az amazonok tök tetszenek :D

Köszi Annie ezt a BD csokrot :)
Első benyomásra:
Az Amazonok nem rosszak. Az Egyiptomiak szerintem teli találat volt, bár lehet azért mondom, mert Rami Malek fejét annyit nézegettem, hogy már megszoktam :D Az írek olyan íresek szerintem kár, hogy Patrick fekete-fehérben van, de már így se néz ki rossz pasinak :) Stefannak nagyon gyilkos nézése van, ez kegyetlen, pont ilyennek képzeltem :D de Vladimir olyan kis furi. A Nomádokkal még ismerkedek.
De azért szerintem bízhatunk a Summitban. Szvsz szereplő válogatás terén eddig jók voltak.

őőőő Nahuel-el kapcsolatban valahol azt olvastam hogy két színész áll sorban a szerepért és még nem választottak, talán a Twifans-on olvastam , nem tudom :)

Az egyik az a Raj akárki gyerek, a róla szóló hírt az ügynöksége rakta ki FB-re, hogy a srác elment MEGHALLGATÁSRA, de semmi több. Ő egyébként egy szimpla modell srác és véleményem szerint baromi ronda, plusz kinézetre túl öreg Nahuel-nek. De fene tudja mi lesz végül. Az tuti h én őt nem akarom.

Jahm tényleg a Raj gyerek :D a másik meg Aldo Quintino de ez a srác sem jobb :D remélem egyik sem lesz, és ezek csak pletykák :D