2009. augusztus 7., péntek

Interjú Noot Seearrel

A Style.com készített Noot Seearrel (Heidi) egy interjút, amiben kérdezték a Twilight jelenségről is:
Olvastad a Twilight könyveket, mielőtt részt akartál venni a filmben?
Valójában nem. Sőt az első film már megjelent, mikor a szerepről hallottam, nem volt világos előttem mi ez a hatalmas produkció, amit egy ilyen őrült kultusz vesz körül. Nem érintett meg a Comic Con-ig. Úgy értem, az emberek kint aludtak egész éjjel, hogy egy pillantást vethessenek a stábra, azután bementünk az előadóterembe, a képernyőn a filmből ment a klip, és a rajongók csak sikítottak, ez volt a leghangosabb zaj, amit valaha hallottam. És a sikítás lecsillapodott egy percre, de Rob a szeméből elsimította a haját vagy valamit csinált, ez elég volt ahhoz, hogy a sikítás újrakezdődjön.
Ha ránézel Robert Pattinsonra, azt gondolod, hűha, az életem ilyen lesz néhány hónapig?
Nem vagyok abban biztos, hogy ilyen lesz. A szerepem viszonylag kicsi, és nem térek vissza a negyedik filmig, szeretném azt hinni, hogy nem maradok a reflektorfényben. Ez a hírnév, úgy értem, tudom, hogy Rob küzd ezzel a dologgal, mert olyan hirtelen és intenzíven érte őt. Szeretnék anélkül végigsétálni az utcán, hogy felismernének, és nem szeretném ha az emberek tudnának a dolgaimról. Szóval jobban szeretném a karrieremet lassan felépíteni, mint ezután néhány kasszasikerben szerepelni, inkább független filmekben szerepelnék vagy valami ilyesmi. Jó forgatókönyvek, jó rendezők. A modellkarrierem elég hosszú életűre sikerült, mert sosem voltam túlságosan közszemlére téve. Remélem ugyanilyen karrierem lesz színésznőként is.

Várj – elolvastad mostanára a Twilight könyveket?
A repülőgépem olvastam őket. Azt hiszem van valami a repülésben, ami fokozza az érzékenységet, mert szó szoros értelemben végig sírtam az utat az egyes könyveknél. Sírtam és repültem. Biztos vagyok benne, hogy az emberek azt gondolták, hogy őrült vagyok.

0 megjegyzés: