2009. augusztus 8., szombat

A New Moon farkasa, Kiowa Gordon mesél a falkáról

MTV: Mesélj nekük a karakteredről, ahogy majd a filmben láthatjuk.
Kiowa: Embry Call vagyok; ő egy indián származású natív-amerikai. Egy rezervátumban él, egy olyan átalakuláson esik át, ami teljesen kiborítja. Farkas lesz. Szóval egy csomó extra képességet kap – de alapvetően az embereket óvja meg a vámpíroktól.

MTV: Írd le a farkasokat nekünk.
Kiowa: Rendben, Sam a vezető, őt Chaske Spencer játssza, nagyszerű fickó. Ő a falka Alfája, segít átesnünk az átalakuláson. A következő Jared – ő alakul át következőnek, ő a mókamester. Őt Bronson Pelletier alakítja, nagyon szórakoztató egy fickó - ő nagyszerű, nagyon közeli barátok lettünk. És Alex Meraz játssza Paul-t – lobbanékony, vad fickó, aki mindig az akciók középpontjában akar lenni, mindig ő megy – ha Sam-nek szüksége van valamire.

MTV: És mi a helyzet veled?
Kiowa: Jacob igazán kiborult, ahogy csatlakoztam a félmeztelen native kultuszhoz. Azt gondoltuk, hogy Paul, Jared és Sam önző fickók, akik sokat gondolnak magukról, akik a törzs védelmezőinek nevezik magukat, én meg csak szégyenlős és nyurga vagyok. Jacob látja rajtam, hogy csatlakozom hozzájuk, és azt mondja: „Hűha, elvesztettem egy barátomat”, de ez nem így van, nem beszélhettünk az átváltozásról Jacob-nak vagy egy másik Quileute-nak, amíg ők is át nem változnak. A következő a sorban természetesen Jacob, neki ez annyira természetes, az ő farkasa erősebb, mint bárki másé.

MTV: Te és néhány másik Twilight sztár először voltatok kitéve a nyilvános szereplésnek a Comic Con-on. Milyen volt?
Kiowa: Elmentem a Comic Con-ra a Twilight Screening-re, erre a kérdés-válasz részére, őrület volt. Mindannyian elkezdtek sikítani, amint leszálltunk a buszról, az egész kérdésfeltevés alatt csak sikítottak és sikítottak. Ez annyira szürreális volt számomra. Elmentem a saját dolgaimra – mint például egy konferenciára Új-Mexikóba, ahol a nativ amerikai fiatalok összegyűlnek és megosztják egymással törzsi kapcsolataikat/hagyományaikat és csupa fantasztikus dolgot. Twilighterek is voltak, és megőrültek.

MTV: Taylor azt mondta, hogy sikerült egy kicsit beszélnie a törzsi natív amerikai nyelven a New Moon-ban. És te?
Kiowa: Nem, én csak – mi zajokat/hangokat adtunk ki.

MTV: Hangokat? Meg tudnád mutatni?(Ha megnézitek a videót, hallhatjátok azt a bizonyos hangot. Szerintem klassz, hogy ilyen dolgokat találtak ki pluszban a filmhez.)
Kiowa: Remélhetőleg nem fogok bajba kerülni emiatt. De igen, van egy jelenet, ahol kiszállunk az autóból, és kiáltanunk kellett – ez annak a jele, hogy hazaértünk. Én és Jared csináljuk – (hangosan ugatós-füttyentős hangot hallatott). Ez kicsit fura. De elképesztő.

MTV: Ez valami olyasmit jelenthet: „Hé édes, itthon vagyok?”
Kiowa: (Nevet) Igen!

0 megjegyzés: