2009. augusztus 31., hétfő

Peter és a jótékonykodás

Peter Facinelli az előző hétvégén Portland-ben volt egy jótékonysági eseményen, melyen a Doernbecher Gyermekkórház részére gyűjtöttek adományokat, Peter pedig aláírásokat osztott a jelenlévőknek. Az adakozók és az ő segítségével sikerült összegyűjteni 5000 $-t [kb.940.000 Ft] de annyira meghatotta Peter-t a beteg gyerekek bátorsága a betegségükkel szemben, hogy további 5000 $-t adományozott a kórház részére.

" Azt a bátorságot, amit ezeknek a beteg gyerekeknek az arcán láttam sosem fogom elfelejteni. A mosolyuk erősebb volt bármelyik betegségnél. Még a legbetegebb csoport akikkel találkoztam is, elhatározta, hogy a tegnapi nap egy jó nap lesz. Velük töltöttem a reggelt és lenyűgözött a kitartásuk. És nem csak az övék, hanem a családjaiké is, akik támogatják őket. Imádkozni fogok értük, hogy megnyerjék a harcukat és haza térhessenek a családjaikhoz."

Mindig is tudtuk Peter milyen jó fej és nagylelkű :) De ezzel csak még inkább belopja magát a rajongók szívébe, bár nem tudom, hogy ennél jobban lehet e még :)
Via

1 megjegyzés:

Engem mindig jó érzéssel tölt el ha segítek valakin, és örülök, hogy én tudok segíteni, és nem én szorulok segítségre. Annyi az éhező gyermek, próbáljunk meg nekik minél többen segíteni: http://kozosen.hu/php/kozosen-a-gyermeketkeztetesert-osz.php