2009. augusztus 14., péntek

Újabb Noot Seear interjú

Az Interview Magazine beszélgetett Noot-al. A teljes cikket nem fordítom le, de a lényeget leírom.

"A szerep érdekében nem volt szabad napra mennem barnulni, ami egyébként teljesen felesleges dolog volt, mert úgyis befújták mindenedet fehér festékkel. Valamint hordanom kellett a kontaktlencséket, amiken keresztül alig láttam. Vörös, légies ruhát viseltem hosszú kesztyűvel és egy régies magassarkúval. A forgatás lélegzetelállító volt, már már kastély-méretű helyeken dolgoztunk. Kaptam egy pár soros szöveget, amit sokszor gyakoroltam, hogy jó legyen, aztán mikor elkezdtünk ténylegesen forgatni teljesen új sorokat kaptam, amitől nagyon ideges lettem, de Dan [Cudmore] megynugtatott és elmondta, hogy ez csak azért van hogy a forgatókönyvet megvédjék.
Mindenki ott volt a forgatáson Dakota,Rob,Kristen és mind nagyon kedvesek voltak de féltem attól,hogy nem lesznek azok."

Nagyjából ennyi az a rész ami minket érdekelhet, pluszban még kiderül, hogy Noot eredeti neve Renata, de egy idő után az iskolában is mindenki csak Noot-nak szólította, ami hollandul őrültet jelent. Mindig színész szeretett volna lenni, Alan Savage-hez jár évek óta órákat venni. Ott volt a Comic Con-on is és akkor jött rá igazából, hogy mekkora nagy dologban vett részt a forgatáskor. Kiskorában nagy képregény rajongó volt.

Az interjút erre olvashatjátok el eredeti nyelven.

0 megjegyzés: