2009. augusztus 30., vasárnap

Az egyik New Moon színész túl messzire ment Kristen Stewart-tal

A New Jersey-i Parsippany-ban elkezdődött a hivatalos Twilight találkozó második napja. A találkozó egyórás Kérdezz és felelek részén Kiowa Gordont (Embry), Alex Merazt (Paul) és Chaske Spencert (Samet) faggatták a rajongók.
Kezdetekben Meraz a színpadon egy fekete napszemüveget viselt, hogy elrejtse sérülését, amit egy vegyes-harci kiképzés során szerzett miközben az Eclipse egyik jelenetére készült, amiben Kellan Lutzcal fog szerepelni. „Elméletileg ez egy jó ötlet volt, de a szemembe belekaptak.” – mondta. „Szóval most vörösek. Elég bizonytalan vagyok.”
Míg Meraz pofonokkal készül fel az alakváltó, Paul szerepére, addig Spencer a Quileute falkavezető szerepéhez való megközelítéséről mesél. „Sok filmet néztem meg, ami kapcsolódhat a karakterhez, Sam-hez, és mindenre kiterjedő dolgot megnéztem.”
Egy dolgot próbál meg elkerülni a trió, míg felkészülnek a szerepekre, mégpedig a blogok olvasását. „Az első két hétben, mikor kiderült, hogy a falka tagja leszek, megtettem.” – mondta Meraz. „A lakókocsiban voltam és azt mondtam: ’Az emberek szeretnek engem! Az emberek szeretnek engem!’” De ez hamar alábbhagyott és a negatív kritikák elkezdtek elérni a színészt. „Rákerestem magamra a Google-on, és nem találtam magamról semmi olyat, amit szerettem volna.” – tette hozzá. „Egy 8 évessel azonosítanak.”
A beszédes trió a színpadon megosztotta közös élményt is, mégpedig azt amíg félmeztelenek voltak, és esett a hideg eső, összeölelkeztek, hogy melegen tartsák egymást.
Viccest történeteket is meséltek a New Moon forgatásáról, ezek közül az egyik Kristen Stewarttal kapcsolatos, mely Meraznak is kínos pillanatokat okozott.
„Úgy döntöttem, hogy, a falka egész éjjel fent lesz hogy megkeresse azt, aki a rezervátumban embereket öl, szóval nem aludtunk túl sokat. Úgy gondoltam, hogy milyen jó ötlet lenne, ha 10 napon keresztül fent lennék.”
Egy egyszerű jelenetnek indult – Bella és a falka közötti konfortáció – Meraz agyában ez egy „Brando-i pillanatá” vált. Ki akart valami mást is próbálni, miközben a jelenetet forgatták a színész túl agresszívan játszott: kiabált, és megragadta Stewart nyakát, és ráüvöltötte a szövegét.
„Chris Weitz leállított a jelenetet és azt mondta: ’Szeretem az energiádat Alex, de egy kicsit vegyél vissza.’” Spencer közbeszólt: „Időközben a producerek hátul kiborultak.”
„Mert senki nem nyúlhat Kristen Stewarthoz.” viccelődött Alex. A dolgok még jobban felfokozódtak Meraz számára, mikor farkassá válik. A New Moon-nál, Weitz elmondta a színészeknek, hogy képzeljék el az átalakulást, mint amikor egy pattogatott kukorica kipattan/kipukkan, ez azt jelentette hogy a színészeknek egy kicsit rázkódniuk kellett mielőtt a CGI átveszi a szerepüket. A regényben a farkasok olvasnak egymás elméjében, a trió elmondta, hogy ezt gyors felvillanásokkal fogják ábrázolni a filmben. „Az igazi farkasok is hasonlót tesznek.” – mondta Meraz. „Az alfa hím a szemével éri el ezt.”
Spencer és Meraz egyik emlékéről beszél, ami a sziklaugrásos jelenethez kapcsolódik, a kaszkadőrjelenet ők maguk csinálták meg, bár Spencer-nek az egyik kedvenc jelenete az mikor Sam szerelmét, Emily-t (Tinsel Korey) csókolja meg. „Sokszor kellett felvenni.” mondta Spencer. „Ez egy nehéz munka.”

0 megjegyzés: