2009. augusztus 29., szombat

Robert és Kristen állatai

Olvasói kérés:)

Szóval a tudomány mai állása szerint Rob egy fehér, kistermetű terrier tulajdonosa, akit Patty-nek hívnak és tavaly, őt köszöntötte fel Valentin-napon, erről van egy vidi is, de még a GQ interjújában is megemlítette a kis bozontost:
"Emlékszem, tinédzser voltam és azt hittem a barátnőm megcsal engem és teljesen felbosszantottam magam ezen. Úgy tettem, mintha sírnék. Teljesen jogtalan volt az egész-még csak nem is éreztem semmit. Elmentem valami pub-ba és a hazautat végigsírtam. És lefeküdtem a kutyám helyére. Reggel felébredtem és a kutya úgy nézett rám, mintha azt akarta volna mondani, hogy : "Te egy szélhámos vagy"
De ami legrosszabb volt, hogy közben Rob rájött, mégsem csalta meg a lány.
"Azt hittem, hogy őt látom egy másik sráccal, de még csak nem is volt azon a helyen. 3 napon keresztül kértem bocsánatot a kutyámtól."
Állítólag Rob nagyon szereti a kutyust és nem szívesen hagyta őt a szüleivel Londonban, amíg a New Moon-t és az Eclipse-et forgatja. /GQ interjú 2009 április/
Az első képen állítólag konkrétan Rob kutyája van a képen a testvérével, Victoria-val, de egyáltalán nem biztos, hogy ez tényleg így van.

Kristen-nek 3 kutyája van, Oz aki egy hosszúszőrű skót juhászkutya [collie] keveréke valamint Jack és Lily akik nem tudom milyen fajtájúak, mert az IMDB azt írta, hogy mutts, de a mutts azt jelenti, hogy tökfilkók. Lehet ezt arra érti, hogy játékosak a kis csahosak. Kristenéknek van egy macskájuk is, akinek Jella a neve. Van egy video, egy macskáról, aki elkísérte a Messengers forgatására is, de Kris őt Max-nek nevezte nem Jella-nak... Jó. Nagy. Cicus. És tök jó látni, hogy Kris is mennyire el tud/tudott merülni a PSP-ben :D
Egyébként kicsit promotálom magam, van egy Kristen-es oldalam is ám, szóval aki szereti nézzen be hozzám és írjatok valamit az üzifalra. JustKstew



2 megjegyzés:

olyanok vagytok mint az aranyhalak!!! :)
kérünk és máris teljesül....

ez de aranyos hasonlat :) nem is tudom mit reagáljak rá :) inkább csak mosolygok tovább :)