2010. április 8., csütörtök

5 megjegyzés:

Öhm. Azon gondolkoztam,hogy ezeket a kalendárokat nálunk nem lehet kapni,igaz? Vagy meg lehet esetleg rendelni valahonnan?

Naptárokat még nem láttam, de akit érdekel (nem ide tartozik, de pont ma láttam): Pesten az Aréna Interspar-jában lehet kapni New Moon-os puzzle-t. Mindenfajtát: gömbalakú 3D-set, simát. 3000 ft körül van, ha jól emlékszem. Bárkit érdekel, irány az Árkád:)

Nem Aréna:) Hanem Árkád, sorry:)

Én is kíváncsi lennék, hogy honnan lehetne szerválni ilyen naptárt. :D
Amúgy én vettem olyan puzzleballt(nem biztos, hogy a ball a megfelelő kifejezés, mert szív alakú... :D) Taylor és Kristen van rajta. :D

Az ereklyecenter oldalán lehet rendelni Twilight-os naptárokat, 4 ezer Ft körül mozog az áruk. Eclipse-es még nincs, de sztem az is lesz előbb-utóbb...
http://www.ereklyecenter.hu/index.sqn?ecid=f1ae5cef16eb71b83d5d1446771e12fa&md=ls&sr=twilight+napt%E1r