2010. április 15., csütörtök

5 megjegyzés:

najó ez egyre gázabb lesz >.<
basszus csak nekem olyan mintha egy másodosztályú PS kép lenne? olyan mintha odavágták volna őket,hát gratula a promósnak :S

nekem tetszik mármint abban egyetértek hogy olyan mintha oda lennének vágva de nagyon szeretem plusz ha megnézitek akkor ezen jake sokkal természetesebb meg a többiek is

:) A szürke felhők nem ártottak volna mögülük, de amúgy itt a legjobb a fejük eddig! Aztán még várok meddig tudják fokozni! XD Nekem tetszik azért!

Egyre inkább úgy érzem, mintha nem vennék komolyan ezt az Eclipse filmet, ami még mindig a legjobb könyv a három közül (tudom, hogy 4 van, de én csak 3at olvastam). Pedig azt hittem, hogy legalább a képekkel feldobnak, ha már a trailer-rel nem sikerült. De semmi. Ez is olyan semmitmondó:( Akkorát csalódtam, komolyan. A New Moon körüli felhajtás ezerszer jobb volt. Még mindig azt mondom, hogy nem lesz jó az Eclipse és ez olyan szomorú:(

Ez tényleg nagyon gáz lett, teljesen olyan, mintha egy kezdő csinálta volna. Komolyan nem akarom senki munkáját a földbe döngölni, de láttam már sokkal jobb fanmade-t