2010. április 2., péntek

Bel Ami forgatás április 1.

Mivel mi éppen ebben a szent pillanatban estünk haza dögfáradtan ezért ne haragudjatok de most inkább kialusszuk magunkat és később írunk a forgatásról. Azonban Ilejja elkészült az övével, amiben most kicsit az ott lévő őrökről is. Ami engem ebben meglepett, hogy ilyen írás kellett, hogy szülessen, mert bár ez volt az első napunk ott kint és nem sokat kommunikáltunk az ott lévő biztonságiakkal, de nagyon rendesek voltak veled ha te is normálisan viselkedtél. Ezért gáz, hogy valaki meg több helyen is elhordja őket mindennek.
Gyors mérlegelés a mai napról (mi részünkről): az egész élmény 90%-a jó a 10%-ról meg majd később :)
Illejja beszámolója + nagyon rövid videónk a forgatásról, Rob 0:33 körül látható (az a durva h mikor feltettük egy óra múlva már 2 ezren nézték meg pedig csak Rob háta és oldala látszódik...) Normális minőségű képek és egy mosolygós Rob itt.

"Sziasztok! Ma is kint voltam a forgatáson, 5-re mente vissza a helyszínre. Akkora már szinte tele volt az egész. Leszerelték a táblákat, takarítottak, festettek. Egy idő múlva a rajongókat kiküldték a lezárt területen kívülre. Kb. 8 órakor megérkezett Rob – előtte a statisztákkal forgattak – és szinte azonnal el is kezdődött a készülődés. Majd leforgattak egy jelenetet, amiben Rob a téren át sétált az épülethez.
Én elég jó helyen álltam, nem voltunk sokan. A rajongók nagyon jól viselkedtek, amikor megjött Rob autója nem volt sikítozás vagy hasonlók. Egyedül a vakuk zavarták meg néha a rendet. Amire viszont ki szeretnék térni, az a biztonsági őrök. Nem az ő kérésükre, vagy az ő nevükben írok. Egyszerűen csak az észrevételeimet írom le, mert úgy gondolom, hogy van, aki nem igazságosan ítélkezik felettük. Beszélgettünk jó pár őrrel és meg kell mondjam mindegyikük NAGYON kedves volt. Persze ha valaki bunkón szól hozzájuk, akkor ne várjon mást. Ha akarnám, felsorolhatnám a neveket, akikkel az nap folyamán beszéltünk, de nem akarom. Ezek az emberek a munkájukat végzik, úgy, mint Rob. Sok helyen olvastam, hogy csalódtak Rob-ban és, hogy ő és a biztonságiak is milyen köcsögök. Na, de könyörgöm! Ők itt dolgoznak. Ha csak belegondolunk, Rob is azt teszi, mint mi, a suliban. Bemegyünk az órákra, mint Rob a forgatásra. Elvégezzük a kiszabott feladatokat, ahogy Rob is leforgatja a jeleneteit. Majd hazamegyünk, megírjuk a házit, gyakorlunk, ahogy Rob is tanulja a szövegét, megpróbál többet megtudni az általa alakított karakterről. Aki valaha is színészkedett már akár amatőr, akár profi darabban, az tudja, hogy megformálni egy más által kitalált személyt nem könnyű. Nem csoda, hogy Rob a forgatások után nem fut a rajongókhoz és nem tölt velük órákat. Én sem (csak a magam nevében beszélek!!) megyek el minden nap a barátaimhoz iskola után. Persze akadnak napok, amikor igen. Ezek a kivételek. Nem azt állítom, hogy én nem vágyom egy közös képre vagy autógrammra, de megértem Rob-ot és megértem az őröket is, akik azért vannak ott, hogy Rob-nak biztosítsák ezt a lehetőséget. Nekik ez a munkájuk, és ha jobban belegondolunk, akkor láthatjuk, hogy ha betartjuk a szabályokat, (nem sikítozunk és a megadott helyen állunk) akkor ők is engednek, és ott lehetünk a forgatásokon. Nem azt mondom, hogy a kamera mögül nézhetjük, vagy bemehetünk Rob lakókocsijába, de szerintem annak kéne örülnünk, ami van. Azt is megtehetnék, hogy a forgatás közelébe se engednének minket, de azt hiszem, ennek senki sem örülne. Én nagyon örülök annak is, hogy egyáltalán ott lehetek, és ha csak távolról is, de megnézhetem Rob-ot. És ezúton is üzenem azoknak a biztonságiaknak, akik olvassák, (mert tudom, hogy így van:)) hogy akárki, akármit mond, nagyon hálás vagyok, hogy lehetővé teszik, hogy legalább ennyit láthassunk, és nem tiltanak ki minket. Azt is hozzátenném, hogy bár nem ismerem őket igazán, de ez után a pár nap után úgy gondolom, hogy nagyon jó emberek:) Mindezt nem azért írtam le, hogy ezek árán kapjak valami engedményt, hiszen tudom, hogy nem lehet. Nem seggnyalásból írtam. Leírtam, mert úgy érzem nem helyénvaló, hogy mindenki csak úgy simán köcsög. Nem akarom, hogy bárki is megsértődjön ettől vagy azon kezdjen gondolkodni, hogy vajon ki hatására, milyen célból/célért írtam. Ez az én véleményem. Ezzel nem akartam senkit bántani, sem előnyöket szerezni. Én csupán nem érzem úgy, hogy Rob képmutató, beképzelt lenne, amilyen jelzőket mostanában hallottam. És ezzel zárnám kissé hosszabbra sikerült „beszámolómat”, de ismétlem:
NEM AKAROM, HOGY BÁRKI IS MEGSÉRTŐDJÖN! EZ CSUPÁN AZ ÉN VÉLEMÉNYEM! EDDIG IS ÍGY GONDOLTAM, EZ UTÁN IS ÍGY LESZ:)"

1 megjegyzés:

Egyetértek! Nekem is van pár biztonsági ismerősöm még a Volt fesztiválról, meg Csapda koncertől.:)
És szerintem is jó fejek!Nem tudom milyen őrök vannak kinn a forgatáson,de gondolom nem 10kg-osok. Ami nem csoda,hiszen a hisztérika tömeget nehéz megállítani :) (Itt most nem a magyar rajongókra gondolok!!!!!!!) Van egy munkájuk és azt meg is csinálják és azt, hogy az hogyan meg végbe, sztem pont a rajongóktól függ. Én most sajna beteg vagyok, de nagyon remélem, hogy akik kinn vagytok sikerül egy közös képet kattintani :D Végül is ha ilyen rendesen viselkedtek a forgatások alatt, azt valaki csak észre veszi.