2010. április 12., hétfő

Billy Burke oldal és egy kis Robsten


Korábban már írtam, hogy Billy egy kis kitérőt is tesz a zene felé, most a már említett oldal is elkészült a cucchoz, ahol többek között új fotósorozatot nézhetünk meg mindenki kedvenc Charlie-járól illetve a jobb oldalon egy név és mail cím elküldésével hamarosan ingyen megkaphatjuk a leendő album egyik számát. Érdemes kommentet hagyni az oldalon, Billy ugyanis szokott válaszolgatni. Száz szónak is egy a vége: irány a www.billyburke.net!!

Robsten szekció
Végül fényderült rá, hogy Kristen is valóban Magyarországon járt. 16 órát repült az államokból 2 és fél napért és egy emberért. Azt hiszem ez mindent elmond. Persze természetesen most eszem ágában sincs belemenni a Nonsten-Robsten vitába, felőlem Rob Lady Gagával, Kristen meg Obamával is járhat. Amíg boldogok nekem nem számít kivel vannak együtt. A Nonsteneseket senki se akarja meggyőzni arról, hogy együtt vannak, előhozakodhatsz a kézfogós képekkel (biztos csak rátámaszkodott), vagy a mostani képekkel (biztos csak erre járt és beugrott) vagy egy róluk készült szexképpel (biztos csak egyszeri alkalom volt), úgyis beletudják magyarázni az ő igazukat. Ahogy a Robstenesek is az övéket.
Nem tudom Kristen és Rob milyen érzésekkel távozhatott tőlünk, remélem jókkal, bár a tegnapi reptéri mármár "üldözéses" (tudom, hogy erős a kifejezés, ezért tettem inkább idézőjelbe) kukkolás biztosan nem esett jól nekik. Mi mindenesetre a legjobbakat kívánjuk nekik :)
A képek itt és itt.
Kis poén a végére: a kintiek máris elnevezték Budapestet Bootyfest-nek :D

17 megjegyzés:

Bootyfest? ezt mire érted? :)

Nem tok angolul. Elmagyarázná valaki a poént?
Köszi! :)
Viki

a bootyfest durva fordításban testünnepet akar jelenteni, utalva arra, hogy vajon mit csinálhatott itt Rob és Kris :)

Azért ezen a "biztos csak erre járt és beugrott"-on nagyon röhögök :-D
Go Robsten! ;)

Ez mekkora:D Szerintem meg rossz gépre szállt, ami pont ide érkezett Pestre:D Írjatok még ilyeneket, ez tetszik:D

De komolyra fordítva a szót: 16 órát utazott Rob-ért? Ez de aranyos:) Én drukkolok nekik:)

De tényleg most akkor együtt vannak vagy mi van?Mert,hogy olvastam a mostani Kris.interjut amiben annyit nyilatkozik megérti azokat akik nem csak a fikcióban akarják öket egy párnak látni!?
Volt roluk sexjelenet is?Tényleg hol azt nem láttam!

Nem értem milyen szexjelentről beszélsz, nem volt semmi ilyen.

Jaj bocs roluk készült sexkép!

A fentiekben olvastam:)

Azt csak poénból írtam semmilyen szexkép nincs róluk, azt csak a példa kedvéért hoztam fel.

ja értem:-)))))
És most együtt vannak akkor vagy mi van?

Ha engem kérdezel szerintem igen, de hivatalosan sehol sem vallották be :)

Ez is igaz!:-)
De szerintem nem is lenne okos ha bevallanák.
Én különben valahol azt olvastam,hogy Robot meggyözte az ügynöke,hogy ne vállalja fel a kapcsolatot mert nem tenne jót az imigének.
Sok csaj álmodozik rola és hát ugye nem lehet az ábrándjaikat elvenni,de állítólag a Breaking D.forgatásán már nyiltan vállalják....majd kiderül

Ez is igaz!:)

Bár én azt is hallotam,hogy Robot meggyözték ne vállalja fel,mert nem tenne jót az imigének,sok csaj álmodozik most rola és ezért,de azt is olvastam hogy a Breaking D.forgatásán már nyiltan felvállalják,de hogy ebbe hol lenne a logika..

Nem tudom mi igaz de én most olvastam,hogy összevesztek(Rob és Kristen).
Állítólag az újraforgatásról azért késet Rob mert Londonba valami nightklubba bulizot,és Kristen féltékenységi jelenetet rendezet szinte az egész stáb elött...

:S Hát gondolom valószínűbb, hogy nem igaz a sztori, de ha igen, akkor meg nagyon gáz. Miért ne bulizhatna ha akar, nincsenek összenőve, ha csak bulizott, és semmi más, akkor mi ezzel a gond... Nem szeretem az ilyen csajokat. Persze nem azt mondom Kristen ilyen, szerintem tán nem is igaz az egész, én legalábbis nem hallotam a sztorit eddig.

A Híradó.hu-n olvastam, tök véletlenül akadtam rá,de szerintem is mese meg máshol nem is írtak rola.
Azt már eddig is olvastam jó pár helyen,hogy Kris nagyon féltékeny Robra....Ha egyáltalán tényleg együtt vannak mert nem valloták be Oprahnál sem hiába írták mindenhol,csak a terhességről poénkodtak.

Megtaláltam a "cikket" én is és nem csak bulizást említett a honlap hanem,hogy Rob félrelépett....
Bár a rétes jelenetet akarta volna Kris újra megcsinálni és tény,hogy az elmaradt eddig tisztázatlan okokból,és hogy Rob nem jelent meg!