2010. április 6., kedd

Bel Ami forgatás nem tudom hanyadik napja

Szóval ma utoljára kimentünk a forgatásra, pedig még az idő se volt fényes. Az első helyszínre akkor értünk ki mikor Rob elment ebédelni, aztán kóvályogtunk össze-vissza, kerestük a jó kilátást, majd végül megálltunk az egyik helyen ahonnan aztán elég keveset láttunk. Mivel akkor még csak alig 10 perce jöttek vissza ebédről úgy döntöttünk helyet változtatunk útközben pedig gyorsan beugrottunk sütiért, ami kb 3 percet vett igénybe. Mire visszaértünk addigra Rob elment. Szóval ja az első helyszín összegzése: szart se láttunk. Ekkor úgy döntöttünk hogy kicsit várost nézünk még aztán húzás haza, mígnem jött az infó a következő helyszínről, ami nagy örömünkre tök közel volt hozzánk. Gyorsan oda is értünk ahol már voltak egy páran, viszont tök jó helyre tudtunk állni és Rob kb. tőlünk 5-7 méternyire ment be az ajtón valamint végre Kristin Scott Thomas-t is láthattuk. A belső forgatás ellenére elég sokáig szobroztunk kint, majd jött az újabb infó, hogy a színészek már nincsenek a helyszínen, szóval mi is a távozás hímes mezejére léptünk. Mi ezzel le is kívánjuk zárni a Bel Ami forgatási látogatást, kifogytunk energiából, időből és pénzből, szereztünk pár új ismerőst, új, hasznos infókkal lettünk gazdagabbak (köszi paparazzi srácok!), végső mérleg: tök jó volt, szeretjük a forgatást, de éjszakára soha de soha többet nem megyünk. Rob további sok sikert, gyere hozzánk máskor is (de ne forgatni), találkozunk a mozikban, mikor már adják a Bel Ami-t! A végére pedig képek a mai forgatás első helyszínéről. Több itt.

34 megjegyzés:

hat bocsi csajok de ez elegge durva, hogy igy nyilatkoztok a dolgokrol...azt hiszem nem kotelezett ra senki h elmenjetek a forgatasokra, es minden penzetek elkoltsetek...szoval jhaaa...iro lekezelo ez a beszamolo szerintem//

amugy jhaaa...az oldalatok napi latogato szintje is minositi az oldalt...szoval jaaa

Az "irtó lekezelő beszámolóra" reagálva: "végső mérleg: tök jó volt, szeretjük a forgatást" Nem tudom a szöveg mely része volt lekezelő, szerintem ha valami negatívat éreztél ki a szövegből az inkább a fáradság lehetett, ugyanis ha te is kint voltál többször is, sejtheted hogy nem éppen egy hawaii-dizsi-napfény, nagyon sokszor volt ránk rossz idő.
Az meg hogy így nyilatkozunk a dolgokról: mi nem fogunk elélvezni attól hogy Rob 100 méternyire tőlem a hátát mutatta felém, sőt attól sem fogunk elélveznénk el, ha Rob 1 méterre lenne tőlünk. Egyszerűen csak megosztottuk veletek a MI élményeinket, ami ugyebár mindenkinek más. Ha Te is kint voltál és netán hajlandó vagy megírni, kirakjuk ugyanúgy, ahogy a többi lányét aki eddig elküldte nekünk. Nem ócsároltunk senkit szerintem lekezelőek sem voltunk, ha te ezt másképp gondolod szíved joga. Szerettük ezt az élményt, de a fennforgások, a rossz idő és a rossz kilátás néha elkeserített minket. És igen egyáltalán nem volt kötelező kimenni és rákölteni a pénzt én mégis megtettem ahogy sok megannyi más ember is. És akkor mi van?

*attól sem fogunk elélvezni ha Rob 1 méterre lenne tőlünk*

"az oldalatok napi látogatószintje is minősíti az oldalt" Ez a beszólás nagyon LOL. Most leszünk 1 évesek pár hónap múlva, és a többi Twilight fansite-hoz (nem külön színésszel foglalkozó oldalhoz) képest igenis jók a napi látogatói adatunk. Szóval nem tudom miről beszélsz. Egyébként lehet utánunk csinálni, kurva sok munkánk, energiánk van benne. Nem kötelező minket olvasni és látogatni...

Inkább fogalmazzunk úgy, hogy a Twilight egészével foglalkozó oldalak közül a csajok oldala a leglátogatottabb. :)

Az oldalban pont az a jó, hogy nem csak Rob-bal foglalkoztok. Szerintem sokan vannak oda több szereplőért is, akár mindegyikért és minden hír érdekel kedvenceinkről.

nem megbantani szerettem volna senkit..csak annyirol van szo, ugy jott le az egesz mintha egy hatalmas szivesseget tetettek volna azert, hogy kimentetek a forgatasra es "esetlegesen" keszitetettek par kepet Robrol..es nem kell elmondani h hany latogato van egy nap, tudok amit tudok;)

Hát bocs ha neked ez az egész szívességként jött le. A látogató számot meg bárki meg nézheti a believe.hu-nál, egyáltalán nem titok hányan járnak hozzánk. Az hogy annak a másik oldalnak 7-8 ezer a látogatója az is csak mostanában van Rob miatt, az ő átlaguk is 1600 körül mozog. Csak most vannak jobban felkapva, ennyi. És szerintem mi sem szégyenkezhetünk. Nem érzem hogy szégyenkeznünk kellene emiatt.

Ha nektek szégyenkezni kell, akkor én már meg sem szólalok. Amúgy a látogató szám meg nem minden és nem az oldal minőségét minősíti. A Neon-ra is sokan járnak mégis egy... Ennyit erről. Go Twinform! :)

Go TaylorLautnerWeb!!! :)

:D Várjál, felhívom Taylort, hogy ha már Párizsba jár, hogy ugorjon le Pestre és megnézzük, hogy alakul a TLWeb látogatottsága. Ti pedig mehettek fel megint Pestre!!! :P

azt hiszem annak az oldalnak a latogatottsaga nem csak Rob miatt ugrott meg..en naponta tobbszor is jarok arra az oldalra m megeri, es nem nem lekezeloen beszelnek barkirol, elmondjak a velemenyuket de megmaradnak a joizles hatarain belul:P

Erről (sem) azt hiszem nem egyezik a véleményünk, de nem is ide tartozik, szóval inkább hagyjuk.

Megmaradnak a jó ízlés határain belül: van ott néhány egyén aki simán elhordja Taylor-t, Kristen-t mindennek (olvass vissza kommenteket), plusz ahogy néha Rob-ról írogatnak az nekem már sok. Ennyit erről inkább zárjuk le a témát. Neked is van véleményed, nekem is van, megbeszéltük.

Csirkeboksz. :D
De a viccet félretéve:
A Twinform szerkesztői színvonala magasan veri az összes nem hivatalos rajongói oldalt. Igaz, tartalmaz személyes véleményt, de ez azt gondolom teljesen normális minden olyan embernek, akinek volt már a kezében újság. Ráadásul Annie és Barbi tudnak helyesen írni! Ez azért felkiáltójeles mondat, mert ha megnézzük azt a bizonyos "másik oldalt" vagy általában egy rajongói oldalt, rájövünk, hogy ez sajnos kivételes dolog. Az igénytelenség pedig ha a helyesírásban megmutatkozik, máshol is megvan, legfeljebb nem annyira látványos.
Másrészt viszont (lehet tényleg csak azért, mert elfáradtatok lányok), éreztem egy bizonyos kezdeti lelkesedést (pl. ahogy a magyarul nem beszélő látogatókat fogadtátok), ami aztán kifújt, ez kissé lehangoló volt. Mindenesetre szimpatikus, hogy az oldal szerkesztői nem pisilték össze magukat Robtól. Olyan állati kiábrándító, ami napok óta megy azon a robos oldalon. Hová lett a női nem büszkesége, hogy hetekig üldözünk egy pasit, aztán visítunk ha ránk néz?
És végül: Basszus, tényleg hamarosan már egy éves lesz a Twinform?

A: a magyarul nem beszélő látogatókat életünk végéig szívesen látjuk/fogadjuk legyenek akár chat-en, akár kommentben az oldalon, ha vannak, mi szívesen beszélünk velük :) Egyébként kettőnk közül néha én vagyok a negatívabb, de egy fárasztóbb nap után már egyszerűen nem tudok lelkesedni, vagy ömlengeni a dolgokról, ez én vagyok,ilyenkor előjön belőlem a durvább, "bunkó stílusú" Annie, ami az én hibám de megváltozni nem tudok. Egyébként köszi a pozitívumokat, jól esik nekünk :)

Ó és arra azért még hagy legyek büszke, hogy a külföldi fanoldalak közül olyanokkal leveleztünk és cseréltünk infót, mint a spunk-ransom.com vagy twitteren a RobPattzNews. Előbbinek twitteren 9470, utóbbinak több mint 65 ezer követője van világszerte. Ennyi embernek segítettünk infóhoz jutni a Bel Ami forgatásról. A "másik" oldal csúnyán fogalmazva leszarta a külföldi oldalakat és adrien valamint Alexa (és egy kicsit a twinform) twitteres tudósításán kívül nem sok mindent tudtak volna meg. Egyébként a kintiek sem díjazzák, hogy kiadták a forgatási infókat. Ennyit erről, ez is csak az én véleményem :)

Óh, nem Annie, ne változz meg, nem azért mondtam. :) A külföldi fanokkal kapcsolatos dolog pedig inkább csak egy érzés, mert pl. ezt a bejegyzést nem fordítottátok le, holott az első napokban több elsőkézből jövő infó látott napvilágot angol nyelven is. De mondjuk ez olyan dolog, hogy az volt pozitívum és nem ez negatívum. :)
Végül pedig gratulálok az új kapcsolatokhoz! Van érzéketek és tehetségetek az újságíráshoz, ha nem ilyen jellegű suliba jártok, akkor is érdemes lenne ezt végiggondolnotok. :)

A legutóbbi cuccokat azért nem fordítottuk már le, mert igazából semmi olyan lényegi információt nem tartalmazott (főleg a miénk). Amiken kint voltunk arról írogattunk ugye twitteren angolul is, azokat pl a spunk-ransom oldal ki is tette az oldalára. De ezt a legutolsó beszámolót sem fordítottuk le épp azért mert mi sem sokat láttunk belőle, Alexa meg jobb helyen volt és ő írt is twitterre a kintieknek :)
Az újságírós dologhoz: szeretném és élvezném egy ideig biztos, de nem érzem magam annyira szórakoztatónak és az írásaim is többnyire csapongóak, bár lehet egy suliban helyre kalapálnának :) Nem tudom, lehet majd egyszer eljön az én időm is ebben a szakmában :)

Biztos helyrekapálnának, szóval ne mondj le magadról. Ami pedig a szórakoztató voltodat illeti, nos, én gyakran fekszem a röhögéstől egy-egy egyébként igen sok információt is tartalmazó bejegyzésed miatt.
Hajrá csajok! :)

Én semmi durvát nem láttam abban amit írtatok. Ti többet tettetek érte, mint pl én. Én arra sem vettem a fáradtságot, hogy elmenjek:) Szóval, én már azt becsülöm, hogy leutaztatok:) Max akkor mentem volna, ha magával hoz még valakit a Twilight szereplői közül, de csak érte nem mentem el, bocsi Robfanok:)

Egyébként egyetértek A-val: hajrá Annie és Barbi! Úgyis Tiétek a legjobb magyar Twilight oldal!

Sziasztok!
Ágnes igazad van: tényleg ez a legjobb ilyen jellegű oldal. Én imádok ide járni. Napont minimum tízszer, de általában többször felnézek. Annie stílusát pedig kifejezetten szeretem.:)
És igazából ez a bunkó dolog: név nélkül szidni a másik munkáját.

Puszi csajok, én veletek vagyok.:)
Linsy

ne vedekezzetek mar ennyire..ne bizonygassatok, hogy kivel leveleztek m.az nem szamit..s amugy is az a "masik oldal" nem huzza le ezt az oldalt..uh naltok tolerancia=0...

Nem támadtam azt az oldalt a te kommentedre reagálta, ergo véleményt mondtam. A toleranciának ehhez semmi köze. Ha főbejegyzésben ócsárolnám azt az oldalt akkor írhatnád azt amit. De így szerintem egyáltalán nem jogos. Egyébként meg nem tetszik amit írunk nem kell olvasni az oldalt. Ha szerinted az RPD a király, akkor járj oda és meg van oldva a dolog, mindenki békében lesz.

keveske irigyseget velek eszrevenni annie benned:))vajon miert??

Nem tudom, sorold már fel légy szíves mire kellene irigynek lennem?

Én imádom a NÉHA kicsit negatív, de vicces Anniet!!! Emberek vagyunk és pont ezért ilyen egyedi ez az oldal, mert nem csak szárazon közi az infókat, ja és nincsenek "elélvezve" Robtól, mert már kicsit sok a Rob-iránti nyálcsorgatás a neten. :)

Ami az újságírást illeti SENKINEK nem ajánlom azt a szakmát, mármint azt hogy azt iskolába tanulja, mert kitörölheti vele a fenekét, mivel 1. mindenkinek kommunikációs diplomája van 2. tudom miről beszélek, mert a suli ahol én végeztem indít ilyen szakot.

Persze ez csak magánvélemény.

Kissé soviniszta a hozzáállás, hogy azt gondolják egyesek (nem tudni kik, mert nevük nincs), attól jobb lesz valami, hogy a versenytársait lehúzunk. A hiba egyébként abban van, hogy a Twinform-nak nem versenytárs a RPD.
Ági: Nem tudom, nálunk is tanítanak ilyesmit és elég jól megy a szekér. Na de mindegy, senkit nem akarok semmire sem rábeszélni. :)

Te, Annie, szerintem írd azt ennek az okos névtelennek, hogy "igen, irigy vagyok" vagy valami hasonlót:) és akkor legalább lenyugszik ez a névtelenújhaverod és béke lesz:DDDDDDDDDDDD Úgyis tökmindegy mit írsz neki, azt akarja, hogy övé legyen az utolsó szó, hogy ő "győzzön"...

agnes nem veletlenul te vagy az a nevtelen es te akarod mind2 szot kicsikarni:P Bocsi csak tippelek, de ez jon le..nagyon ra vagy mozdulva erre a temara..

Névtelen neked komoly identitás zavarod van. Azt mondod, hogy nem is te írtál eddig hanem Ágnes??? Te tényleg nem vagy eszednél. Megelégeltük a szarjaidat, innentől kezdve a kommentjeid törlésre kerülnek. Nem viszlát.

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Kedves névtelen, mint mondtam törölni fogom a kommentjeidet. És igen borzasztó féltékeny vagyok arra az egy tévéműsorra, amiben ők is szerepeltek, főként, hogy mi meg már 3-on túl vagyunk.