2010. április 23., péntek

Új Eclipse promó képek

Frissítés: úgy látszik felkeltek a marketingesek is a Summit-nál ugyanis a trailer és az alábbi 3 új képen kívül feltuningolták a hivatalos oldalt is, így van új képünk Alice-ről, Rosalie-ról (imádom ahogy kinéz), Esme-ről, a fél falkáról, a Volturi egy részéről valamint Riley-ról is. A többi képet megnézhetitek ha átböngészitek az Eclipse hivatalos oldalát vagy benéztek ide.
Photobucket
Photobucket
Bella, Edward és Jake. Bella meglepően jó, de Edwardnak elég érdekes a feje...
via

14 megjegyzés:

Jészusom...ezek egytől-egyig ijesztőek, de komolyan. Talán még Jacob az, aki úgyahogy jól, - bár inkább tűrhetően - néz ki. Először azt hittem, hogy kijöttek az Eclipse-babák:)

Edward még a legnormább. Bella okádék, Jaket meg sem nézem közelről.. basszus azért ennyire leadni a szintet, pedig se Twilightnál se New Moonál nem volt ilyen rossz a mínőség. Egyre jobban hiszem hogy ezt vmi" no tehetség PShez alig értek "emberke csinálja. gáz.

Hát ezek valami borzasztóak. xD És ennek most semmi köze ahoz, hogy az Eclipse-től nem várok sokat, de Ezek a promo képek az eddigi legrosszabbak - én is azt hittem, hogy babák! xD És az az acélbetkós bakkkancs Jake-nek.... xD Kritikán aluli. xD

Remélem,hogy a Breking Dawnt nem cseszik el...

Még Rosalie és Jacob néz ki a legjobban. Alice fejtartása kifejezetten fura. Miért állították be ilyen hülyén szegény Ashleyt?! És miért piros Bella és Edward szeme?

Dejó, hogy végre valaki egyetért velem! :) Mindenki csak dicséri az EC-et, de nekem eddig nem nagyon jön be..... :/
Uramatyám, az a fej Alice-nek!!! oO Mint egy ufó. Meg olyan a hajuk, mintha túl sokat fésülködtek volna..... xD És Jane kifejezetten elragadónak tűnik, pedig ő minden, csak nem az. :S Gratula, David.

Vera David-nek zéró köze van a promó képekhez.

Annie: akk bocsi. :/ De azért talán annyi köze mégis van, hogy hogy álljanak be, nem? Mert minden filmnél másképp volt. Meg a stábot is ő hozta magával, és csak a vágó más, nem? Legalábbis én így tudom. Ha, nem, akkor bocsi. Nem akartam senkit megsérteni, csak na. :S De szerintem Alice akkor is úgy néz ki, mint valami bögyös ufó. xD

David csak magáért a filmért felelős, a promo anyagokat nem ő készíti sőt a trailerek elkészítéséhez sincs semmi köze, ezeket más emberek csinálják. David a promó képek elkészülésénél sincs jelen. Máskülönben amilyen képeket eddig kitett twiterre szerinted ő ilyen promó képeket csinálna mint amilyeneket a Summit kiad? Kötve hiszem.

sajna nekem sem igazán jönnek be ezek a képek.. a bells-ed-jake kombinációs kép még jó, de a volturis.. a srácok komorak (ami jó is) de jane miért mosolyog? nem is áll jól neki, márcsak a szerepe miatt sem.. rosalie és esme nekem tetszenek de alice feje.. tényleg fura.. meg az első részből a haja nekem jobban tetszett. na mind1.. de a trailer*.*... (L) :)

én a parókákért felelős kellékest rúgnám ki, de azonnal

Névtelen: xD Igaz. xD
Annie: Te szereted a rendezőt, igaz? :)
Nem baj, azért köszi a trailerkészítési fejtágítást! :)
Legyen úgy nálam, mint tavaly: elítéltem a rendezőt, de utánna mégis nagyon tetszett a NM... :)
Amúgy láttátok az új vérfarkasos promóképeket? Azok se sokkal szebbek.... xD http://eclipsethemovie.com/ a community részben van. Samnek az a fej.... xD De amúgy Paul ugyan úgy néz itt, mint a NM-os promóképen. :D

Miért kell ilyen túlzásba vinni a photoshop használatát???