2011. október 23., vasárnap

15 a 20 interjú Kristennel és Taylorral

A 15 a 20 nevezetű mexikói újságban megjelent egy-egy rövid interjú a trióval, amelyből ma csak a Kristenes és a Taylorost részt olvashatjátok el a továbbra kattintva. (Rob interjúja a holnapi nap folyamán várható!)
Kristen Stewart
Akárhányszor interjúztatom Kristent, mndig meglepődök milyen gyönyörű. Tökéletes bőr egy csepp smink nélkül. Farmert, szürke pólót, tornacipőt visel, és bár megmaradt ugyanannak a Kristennek, most sokkal magabiztosabbnak tűnik, mint mikor 3 éve először beszélgettem vele a Twilightról. Akkor rettenetesen ideges volt és folyton fészkelődött a székében.

A karaktered rengeteg mindenen átesik ebben a filmben. Megházasodik, szexel, babája lesz és vámpírrá válik…
Tudom, épp ezért kellett két részre bontani. (Nevet.)

Mi volt a legnehezebb a forgatáson?
A pillanat, amit már olyan régen vártam. Minden mozzanat, ami az előző részekben történt, a mostanit erősítette, hisz ott volt ez a nagy nyomás, mert annyi ember várja ezt a filmet és különösen az, hogy itt vannak ezek a hihetetlen ikonikus pillanatok a sorozatban, aminek mindenképpen eleget kell tennünk. Ettől kicsit féltem is, de ez így helyes, félni kell, mert a félelem ad erőt ahhoz, hogy meg tudj felelni a fontos feladatoknak.

Ezúttal mire számíthatnak a rajongók?
Én imádom az elejét, mert látod Edwardot és Bellát, akik nagyon jól érzik magukat és minden olyan könnyed és vidám első látásra, de Bellának sok problémával kell szembenézni, hisz férjhez ment, vannak nézeteltéréseik egymással és, hogy ugye ott a baba, Edward pedig el akarja pusztítani a magzatot/babát. (Nevet.) És most először átváltunk Jacob szemszögére is.

Hogyan készültél fel a filmre?
Igazából ugyanazt csináltam, mint az eddigiekben. Stephenie nagyon részletes leírást ad az eseményekről a könyvekben, és ugye állandóan ott volt a forgatáson is, ami tök jó volt, mert ő ismeri a legjobban a karaktereit. Én csak fogtam a legjobb részeket a könyvből és megpróbáltam eljátszani a szerepet.

Mi a kedvenc részed?
Az esküvő, mert mindenki alig várta, hogy leforgassuk és részben olyan igazinak éreztem, nagyon érzelmes volt.

Mit mondhatsz el a szex jelenetről?
Istenem! A szex nagyon nagy dolog volt. Annyi minden történik: az esküvő, az első alkalom és a szülés. A szex jelenetet majdhogynem a legelején vettük fel, szóval hála istennek elég gyorsan túlestünk ezen a részen.

Majdnem a legelején?
Igen, az első jelenetek közt volt, amit felvettünk. A két filmet egyszerre készítettük, de én csak az elsőről beszélhetek - a vámpírszexet sokkal máskébb kellett megmutatnunk és mivel ezt is egyidőben vettük fel, szintén nagy dolog volt. Ami a vicces dolog, hogy a könyvben ez nem volt kifejtve, szóval improvizálhattunk.

Színészként nehéz volt ezeken a jeleneteken Robbal dolgozni?
Igen, fura volt ezeket csinálni. A végén nem is éreztem, hogy szex jelenetet forgattunk volna, mert mindketten olyan kényelmetlenül és bizonytalanul éreztük magunkat, végülis ez egy nagyon intim dolog. Van néhány fura közeli és mindenki olyan sokat vár ezektől a jelenetektől.

Akkor a szülés viszonylag könnyű volt, igaz?
Ó, ugyanolyan nehéz volt. Ez a három dolog: esküvő, szex, gyerek, nagyon nehéz volt.

A Saga jövőre véget ér, mi fog a leginkább hiányozni?
Hülyén fog hangzani, ha azt mondom minden, de ez az igazság. Az egész élmény, a munka Taylorral és Robbal, meg hogy nem lesz többet közös jelenetünk. Annyira fura lesz, hisz olyan sok időt töltöttünk ezzel az egésszel. Ugyanakkor itt a vége, nincs több teendő és ez rendben van így.

Taylor Lautner
Mit gondolsz ez alkalommal miként fejlődött a karaktered? Hogy készültél fel erre a részre, miután megtudtad, hogy Jacob beleszeret egy kislányba?
A Breaking Dawn könyv formájában pár hónappal az első rész mozikba kerülése előtt jelent meg, így kíváncsian vártam, hogy Jacob története miként végződik. Nem fogok hazudni, sokkoló volt, olyan csavar volt, amire nem számítottam, és igen, eltartott egy ideig meg megemésztettem. Most, hogy beszélgettem Stephenie-vel és Bill-lel jobban megértettem a bevésődés lényegét, mert nagyon zavarba ejtő volt ez számomra.

Mi volt a leginkább zavarba ejtő ebben?
Hát az, hogy beleszerettem egy bébibe! (Nevet.) De nem csak egy ’egyszerű’ babába, hanem Edward és Bella kislányába.

Mi késztetett arra, hogy elfogadd ezt a szerepet annak ellenére, hogy tudatában voltál a bevésődés mivoltának?
Nem tudom, bizakodtam. Bizalommal viseltettem Stephenie és Bill iránt.

Ezúttal megpróbáltál nyomot hagyni Jacobon magadból?
Mindig hagysz magadból egy kicsit a karakter megformálása során, de ebben az esetben nem változhatsz túl sokat, ugyanannak kell megmaradnod, mert a rajongók ezt akarják. Ők Jacobot szeretik, nem Taylort.

Mindig szóba szokott kerülni az egyes jelenetekhez szükséges fizikai felkészülésed, volt olyan jelenet, ami nehezebb volt ez alkalommal? Komfortosabban érezted magad Jacobként?
Nem, ez mindig nehéz, hisz a teljes forgatás során formában kell maradnod, és úgy kinézni, mint az elején. Kihívással járt, de megcsináltam, és az utolsó félmeztelen jelenetemet megünnepeltem. (Nevet)

És hogyan?
Jégkrémet és tortát ettem, valamint néhány napot ellógtam az edzésből, szóval ez igazi ünnepnek számított számomra.

És manapság milyen szabályok szerint élsz?
Még mindig nagyon aktív vagyok, rendszeresen sportolok, de mostmár inkább csak szórakozásból, és amiatt hogy formában maradjak.

Milyen volt felvenni az utolsó jelenetet?
Kemény. Az utolsót ráadásul Robbal és Kristennel csináltam meg – Kristennel kellett táncolnom az esküvőn, nagyon érzelmes pillanat volt, hisz itt búcsúztunk el egymástól. Szóval nehéz volt búcsút inteni. Viszont a számomra legutolsó jelenetemnél sírtam, mert úgy hittem, hogy Bella meghalt - futva hagyom el a házat miközben sírok és őrültté válok. Szóval az utolsók nem a legboldogabb jelenetek voltak, végig nagyon szomorú voltam.

Mit szeretsz leginkább Kristenben?
Nagyon közel állunk egymáshoz, ő nagyon különleges számomra. Az egyik legjobb barátom. Fantasztikus ember.

És Rob?
Ő mindenkit megnevetett. Nagyszerű fickót, vicces, mindig jó érzi magát, és jól szórakozunk mikor ott van.

Ennél a résznél mi volt a legviccesebb/legszórakoztatóbb forgatás szempontjából?
Robnak úgy kellett tennie mintha megütne, ami miatt átrepülök a szobán, nagyon klassz volt ezt felvenni, mert Rob megpróbált kungfu mesterkedni, szóval jókat röhögtünk, de a végső felvétel bámulatos lett. Ez volt az első alkalom, hogy egy (ilyen) jelenetet abszolút dublőr nélkül csinált meg, nagyon szórakoztató volt. Nagyjából 10 különbözú felvételt kellett elkészítenünk.

A saját mutatványaidat kaszkadőr nélkül csináltad meg?
Igen, nem volt ezzel gond. A fal ki volt párnázva, de nagyon klassz volt, hogy engedték megcsinálni. Be voltam huzalozva, szóval amikor megütött, nekirepültem a falnak, állat volt.

0 megjegyzés: