2011. október 12., szerda

9 megjegyzés:

Carlisle és Esme között a hátrébb lévő sorban ülő fickóra azt hittem, hogy Riley. :DD:|

Jók ezek a stillek. De az utolsót azt nem tudom, hogy melyik jelenet lenne. Valaki esetleg tudja? (Van egy tippem: mivel az esküvő nem bent, hanem kint lesz, lehet ahhoz csinálják a helyet (?))

tényleg jó képek és szerintem az utolsón Bella és Edward kunyhóját építik (ez is csak tipp)

Szerintem is a kunyhót építik. Majdnem teljesen biztos vagyok benne.

nehezen lehet elolvasni, de odaírták h az esküvő körüli munkálatokban segít Rosie és Emmett :)

sztem az esküvőhöz tisztítják meg a terepet mert ott vannak a virágok a díszítéshez ugyhogy tuti nem a vityilót építik:)

Emmett tiszta favágó stílusba nyomja LOL

Edward meg a véres ingében mint egy jóllakott óvodás:D

a második still az mikor van?az nyilvánvaló h a szülés után, de edward nem mozdul el bella mellől amíg vámpír nem lesz(legalábbis a könyvben ez van)