2011. október 28., péntek

Breaking Dawn Promó: Fan Event Stockholmban

Videók: #1, #2, #3   Képek: Ashley || Robert   via AGO, RPB
Tweetek a stockholmi fan evenetről (@RPLife, @ToR):
- Mi a legjobb a karakteredben? Rob: Hogy mindenki értam sikít. *nevet* Olyan mintha egy fiúbanda tagja lennék, csak nekem még énekelni sem kell hozzá
- "Összepisiltem magam" "Meztelen voltam és bepisiltem" Rob arról a pillanatról, mikor megtudta, hogy ő lesz Edward
- Mit csinálsz a szabadanapjaidon? : "Általában semmit, csak lógok"
- Játszol az Angry Birds-szel? "Nem vagyok elég okos hozzá" "Nincs türelmem se"
- Szoktatok együtt lógni Ashley-vel? Ha tudunk akkor igen. De a legtöbbször dolgozunk
-Melyik Twi-könyv a kedvenced? Rob: az első és a második, nagyon izgatott volt mikor először olvasta őket Ashley: az első Twilight a kedvencem, ahol minden kezdődött
- A példaképségről: "Nem akarok arra késztetni az embereket, hogy olyanokat tegyenek meg amit én sem csinálnék
- Rob a zenéjéről: Nincs lemez! És várható? "Nem" Először meg kell tanulnom, hogyan játsszak 5 akkordnál többet" "Nem akarom, hogy ítélkezzenek felettem"
- Rob: "A svéd fanok szexik. Yeahhhhhh" Ashley szerint a leglelkesebbek
- Ki volt a példaképük tinikén? Mindketten hatalmas power rangers fanok voltak
- Raphael volt Rob kedvenc tini nindzsa teknőce

0 megjegyzés: