2011. október 24., hétfő

Ashley Greene a Flare magazin decemberi címlapján

Ashley Greene immáron negyedik fotósorozatát a kanadiai Flare magazin szállította nekünk, amelynek decemberi címlapján láthatjuk viszont. A magazin oldalán a fotók elkészítésének bizonyos pillanatairól is közzétettek néhány képet - amelyeket a teljes méretű címlappal és egy outtakkel egyetemben a tovább mögött nézhettek meg - illetve az interjúból is nyilvánosságra hoztak részleteket, ezekből az érdekesebbeket lefordítottam:
Edward és Bella esküvőjének felvételéről: "Látni megházasodni a barátaidat, legyen szó kamerákon kívüli vagy kamerák előtti pillanatokról, nagyon érdekes és remek dolog."
Alice koszorúslány ruhájáról: "Szerettem volna, ha Alice múltja egy kicsit megtestesül benne. Az 1920-30-as évekből származik, szóval ezt szem előtt tartottuk."
Alice képességéről: "Klasszul hangzik, viszont azt hiszem az őrületbe kergetne, hogy őszinte legyek. Ez az élet rejtelmeit kicsit megtépázná. Szerintem ha megpróbálnák megakadályozni bizonyos dolgokat bekövetkezni, az abszolút megőrjítene."
Kapcsolatban maradni a szereplőgárdával: "El fogunk járunk vacsorázni, és játékesteket tartani. Ez az egész élmény mindannyiunk számára igazán különleges, és nem akarunk ennek búcsút inteni csak azért, mert nem forgatunk többé együtt."
Kedvenc vörösszőnyeges pillanata: "Prabal Gurungnak van egy ruhája, amit a New Moon premierjén viseltem, egy földig érő, egyszerű sziluettű darab, a hátán kis vágással, díszítéssel. Azt hiszem, azt viselve éreztem először úgy magam mint egy filmsztár."

0 megjegyzés: