2011. október 7., péntek

DaMan fotósorozat és interjú BooBoo Stewarttal

A 17 éves BooBoo Stewart – aki a Twilight Saga Seth Clearwatereként ismerhető leginkább – egy sokoldalú tehetség. Ez a fiatalember, született Nils Allen Stewart Jr.-ként, nemcsak az ikonikus filmfranchise-ban működött közre, de egy együttesben is helytáll nővérei Maegan és Fivel oldalán. A bandát TSC-nek hívják, azaz a The Stewart Clan-nak.
2012-ben viszont egy másfajta szerepben is látható lesz, a White Frog nevezetű filmben (előzetes). Ezeken túl pedig fiatal harcművészeti mester is, 10 évesen pedig bekerült a Junior Harcművészeti Hírességek Csarnokába. Gyerkőcként anyukájától kapta a BooBoo becenevet, mivel gyakran szopta ujjacskáit és ez lett a ’booboo’ arc. A fiatal amerikai kevert etnikai származású, van benne kínai, japán, koreai, orosz, skót és blackfoot (natív amerikai) vér. A DaMAN csapata az USA-ban a fiatalemberrel töltött egy kis időt, hogy exkluzív divatfotókat készítsen róla valamint meginterjúvolja.

DA MAN: Tudnál nekünk mesélni a kedvenc Twilight forgatásos pillanatodról, amit a színésztársaiddal töltöttél el?
Boo Boo Stewart: Sokat viccelődtünk egymással, Robert [Pattinson] egy igazán mókás srác.
DA MAN: Milyen volt az utolsó forgatási napod?
Boo Boo Stewart: Izgalmas tudni, hogy ezek a filmek hatalmasak lesznek, viszont szomorú annak tudatában lenni, hogy egy újabb forgatás miatt soha nem gyűlünk újra össze... ennek végleg vége.  
DA MAN: Ki az a három ember, akit meghívnál vacsorázni?
Boo Boo Stewart: Jézus, Heath Ledger és Paul Newman.
DA MAN: Mit szeretnél elérni az életedben? 
Boo Boo Stewart: Sikeres színész lenni, boldognak lenni, és úgy érezni, hogy mindent elértem, amit akartam. 
DA MAN: Min dolgozol jelenleg?
Boo Boo Stewart: Most két film között vagyok, szóval a zenélésre koncentrálok inkább. Fivellel  hamarosan megjelentetjük az új albumunkat.
DA MAN: Azt tudjuk hogy Te és Fivel énekeltek, milyen fajta zenét játszotok?
Boo Boo Stewart: Nos, sok ember nem tudja, hogy a zenéléssel kezdtem a pályafutásom, az első lemezszerződésemet 12 évesen kaptam  – szóval a zene iránt nagy szenvedéllyel viseltetek. A zenénket pop-rocknak, és családbarátnak mondanám. Fivel a fő énekes, valamint zongorázik is, a a nővérem, Maegan a basszeros, Én pedig szintén énekelek és gitározom.
DA MAN: Mesél nekünk a következő filmedről, a White Frogról?
Boo Boo Stewart: Egy tinédzser autistát játszom. Az egyetlen személy akihez a karakterem kötődik, az a bátyja (Harry Shum, Jr.), de ő meghal - az én 'tökéletes' családom pedig darabokra hullik.  A magam módján viszont újra egyesítem azt; ez egy nagyszerű történet, nagyon büszke vagyok rá, de egyben izgatott is vagyok miatta. 
DA MAN: Mi vonzott az ilyesfajta szerepben? 
Boo Boo Stewart: Ez a karakter annyira különbözik azoktól, mint amiket eddig alakítottam, valamint a sztorija nagyon megható. 
DA MAN: A jövőben ki mellett szeretnél színészkedni?
Boo Boo Stewart: Jim Caviezel.
DA MAN: Van valami, amit szeretnél üzenni az ázsiai rajongóidnak? 
Boo Boo Stewart:  Szeretném megköszönni mindannyiótok támogatását, és egy nap nagyon szeretnék hozzátok is ellátogatni. 
DA MAN: Az egyik legemlékezetesebb élményed...
Boo Boo Stewart: megérkezni első nap az Eclipse forgatására.
DA MAN: Nem tudnál élni, a....
Boo Boo Stewart: családom nélkül.
DA MAN: A kikapcsolódás számodra..
Boo Boo Stewart: a pihenés... megnézni egy jó filmet.
DA MAN: Az érték...
Boo Boo Stewart: a család és a barátok.
DA MAN: Ebben az évben a célod...
Boo Boo Stewart: azt csinálni, amit szeretek.
DA MAN: A divat számodra...
Boo Boo Stewart: nehezen megérthető.
DA MAN: A kedvenc utazásod...
Boo Boo Stewart: azt mondanám, hogy az életem.
DA MAN: Az életed mottója....
Boo Boo Stewart: soha ne add fel!

0 megjegyzés: