2011. október 25., kedd

Le 20 Heures interjú Robert Pattinsonnal

Tegnap este Robert a Le 20 Heures című francia televíziós műsorban az alábbi témákban nyilatkozott (videó):
A Twilight Saga végéről: szomorú, hogy befejeződött vagy megkönnyebbülésként éli át ezt az egészet? „Egy kicsit mindkettő. Úgy értem négy évig tartott… meghatározó része az életemnek ez az időszak. Ahogy végetért egy Twilight film felvétele, más filmekbe kezdtem, majd visszatértem egy újabb Twilight rész felvételéhez, szóval furcsa lesz e rendszer nélkül élni. A Sagának tényleg vége, ehhez valahogy hozzá kell szoktatnom magam. Nagyszerű barátokra tettem szert, de őszintén, fogalmam sincs, hogy meddig tudnék 17 évest játszani… majdnem 26 vagyok már. Ez egyre bonyolultabb egy idő után.”
Edwardról: „Eltávolodok a könyvbeli jellemzésétől, mert ebben a részben passzív, így többet kellett tennem, hogy valamiféle energiát vigyek a karakterbe. De nem tudom hogy olyan-e mint Én, talán az évek során közelebb került hozzám.”
A Twilight közönségének generációs eltolódásáról: „Az a benyomásom, hogy még fiatalabbak lettek. Negyvenes éveikben járó rajongókkal kezdődött ez az egész, de mostmár inkább 20 év körüliek. Lehet, hogy hamarosan egyenesen a bölcsőből pattantanak ki. Nem tudom, talán az anyukájuk befolyása miatt alakul(t) így. ”
LA Vs. London: „Nem úgy élek, mint amihez ezelőtt hozzászoktam, de őszintén nem is tudom. Egyfelől szeretek LA-ben élni, mostanában pedig sokkal inkább, ugyanis múlthéten voltam Londonban és majdnem lehetetlen lenne számomra ott élni, mert az utcákon rengeteg ember van. De LA-ben mindenki autóval közlekedik, szóval nagy valószínűséggel el tudod kerülni a tömeget.”
A zenéről, és egy album felvételéről: „Talán egy napon [bekövetkezik]. Volt erről valamiféle pletyka. Mindig zenélgetek, és felveszek dolgokat, de nem tudom. Az ember gyűlölik, ha egy színészből zenész lesz, szóval addig próbálom ezt kerülni ameddig csak lehetséges.”
A filmes karrierjéről, és Cronenbergről: „Nem hiszem, hogy a következő 20 évben is eltudnám magam képzelni Twilight filmeket készítve. Tovább kell lépned. Mindig is különböző dolgokat akartam csinálni, és erre a lehetőségek megadatottak. Egy olyan emberrel együtt dolgozni, mint Cronenberg… már azelőtt imádtam, hogy elkezdtem volna színészkedni és a Cosmopolisban bámulatos színészek szerepelnek, úgy mint Juliette Binoche és Mathieu Amalric. Üdítő élményként hatott rám, totálisan más volt, mint amit ezelőtt valaha is lehetőségem volt megtenni. Úgy érzem, hogy a helyes irányba tartok.”
Tud néhány francia mondatot/szót? „Ez furcsa lesz, de megpróbálok párat mondani. Le cochon dinde (tengerimalac). Le bibliothèque (könyvtár). Quelle est le date de ton anniversaire? (Mikor van a születésnapod?). Istenem, tök idiótának hangozhattam.” viaRobstenation

1 megjegyzés:

Ha megnézitek a videó végét, tök cuki, ahogy franciául beszél, és utána azt mondja zavarában,h olyan idiótának érzi magát :D