2011. október 20., csütörtök

Sneak Peek: Hajnalhasadás 1. rész - Az esküvő

A Revenge című sorozat reklámszünetében ugyanezt a klippet adták le! Az Access Hollywood-os videókhoz egyébként délután holnap várható összefoglalás/átirat! via TwiExaminer
Edward: Egy évszázadot vártam, hogy elvehessem Önt, Miss Swan. Bella: Tudom, hogy képes vagyok erre. Elizabeth: A Hajnalhasadás 1. része az esküvőre való meginvitálással kezdődik… Robert: …ami viszonylag jelentős pillanata a szériának. Charlie: Készen állsz? Bella: Igen. Csak ne hagyj elesni, Apa! Charlie: Soha. Ashley: Alice egy gyönyörű, dekadens esküvőt álmodott/tervezett meg a Szentivánéji álom mintájára. (Megjegyzés: A Breaking Dawn megírása során A Szentivánéji álom nagy hatással volt Stephenie-ra.) Kristen: Ezen jelenetet nagyjából 3 éve készülök megcsinálni. Taylor: Intenzív volt. Nagyszerű dolog volt, ennek szemtanúja lenni. Robert: Építkezett és építkezett. Azt hiszem Edward mostanra körülbelül ötvenedjére kérte meg a kezét, úgyhogy ez eléggé klassz lesz. Legalább nem kell már többé megtennie ezt. (Nevet.) Taylor: Nagyon izgalmas lesz. Kristen: Szerintem gyönyörű. Imádom. Edward: Szeretlek. Bella: Szeretlek. 

3 megjegyzés:

áááááááááááááá alig bírom ki ezt az egy hónapot!!! :OOO

Sziasztok!

Én is alig bírom! :O Annyira várom már, hogy a barátokkal beülhessünk a filmre és egymás kezét szorongatva küzdjünk a szívleállással. :D

Üdv.:
Aby <(@ˇvˇ@)>

Aby én is ugyanígy érzek ezzel kacsolatban :D
Szilvi