2009. december 31., csütörtök

Anna Kendrick az Entertaintment Weeklyben, plusz egyebek

Kellan a most "üzembe lépő" Klutch Nightclub megnyitó buliján tette tiszteletét a minap. Az öltözködést lazára vette mint mindig és az egész megjelenését egy csibészes mosollyal tette még szívdöglesztőbbé. Nem hiszem el, hogy ilyet leírtam... Mindegy. Kellan fanok irány a többi képért errefelé! Valamint a People's Choice Award-ra a hírek szerint Taylorral karöltve ő is elmegy, szóval képek lesznek ám készülőben :)
A Golden Globe jelölt Anna is szerepel az EW januárban megjelenő címlapján az Up in the Air-beli kollégáival, George Clooney-val és Vera Farmiga-val (szkennek). Ki megy megnézni a filmet? Mi Barbival tuti beülünk rá, a kritikusok is elég jóra értékelték. Egyébként az a szóbeszéd járja, hogy lehet Rob is ellátogat a Golden Globe-ra, ugyanis a Summit is csatlakozott azok társaságához, akik partit tartanak az esemény után. Bolondok lennének nem elküldeni "aranytojást tojó" kakasukat (tudom, hogy azok nem tojnak), Rob-ot...

A végére egy kis "talán" Eclipse hír: Mr. David Slade rendező most írta twitterre, hogy most tervezget valami újévi ajándékot... Egyáltalán nem árult el más részletet a dologról, de arra emlékezzetek, hogy a Summit azt mondta, a héten nem lesz Eclipse trailer. Nem tudom, hogy David ezek ellenére meg fog e lepni bennünket, de ha engem kérdeztek, új kép lesz az ajándék. via KLO, AKF

4 megjegyzés:

jujj. Én is most olvastam Davis tweet-jét és már nagyon kíváncsi vagyok :):)
Az Up in the Air-t pedig ha lesz lehetőségem biztosan megnézem :)

Most nézem az órát jó késő van (már dec. 31.), szóval azt hiszem most már kívánhatok Boldog Új Évet Nektek!

a franc, nem tudok írni...látjátok késő van....szóval azt akartam írni h David!

Az Up in the air-ről én is jókat olvastam és tervezem is, hogy megnézem. Majd szóltok esetleg, mielőtt mentek megnézni? Csatlakoznék:)

Nem csak Robot küldik, ha küldik, hanem Taylort is a Golden Globe-ra. :)