2009. december 12., szombat

Szemtől szemben Ashley-vel

Leginkább Alice Cullenként, Bella szerelmének, Edwardnak vámpír húgaként ismerik. A Twilightban ő a kissé komor hátterű Alice. De mostanság ő csak Ashley Greene – egy határozottan fényes pont. Összeültünk vele, hogy beszéljünk a hírnévről és természetesen a legújabb Twilight filmről, a New Moon-ról.
K: Mennyire volt más élmény a New Moont készíteni az eredeti Twilight filmmel szemben?
V: Nekem, személyesen, sokkal nagyobb szórakozás volt, nyugodtabb voltam és jobban élvezni tudtam a játékot. Már kialakítottuk az egymás közötti kapcsolatainkat, így már kis családként működtünk együtt. Aztán, persze az sem elhanyagolható, hogy nekem is mennem kellett Olaszországba. A toszkán vidék látványára felébredni valami hihetetlen! Rengeteg pasta-t ettem.

K: Ki állt hozzád legközelebb a forgatáson?
V: Mindegyik stábtaghoz más-más dolgok miatt kötődöm. Én és Kellan [Lutz, aki Emmett Cullen-t játssza] mindig is jóban voltunk. Sajnálatosan Rachelle LeFevre nem vett részt a harmadik filmben, de a második rész készítésekor közelebb kerültünk egymáshoz. Mi voltunk azok az emberek akiknek folyton azon járt az eszük, hogy, "Nem akartok elmenni valahová enni?" és mindenkit magunk köré gyűjtöttünk. Ő és én együtt jártunk edzeni is.

K: Szerinted miben különbözik a New Moon az első filmtől?
V: Tudom, hogy mindenki azon aggódott, hogy Edward keveset fog szerepelni, de határozottan a színen van Rob Pattinson és megjelenik a szerelmi háromszög is Edward, Bella és Jacob között. Valamint Alice és Bella kapcsolatán is dolgoztunk, mert az első részben ez nem igazán jött át. Volt pár panasz emiatt, mint például "Elvileg ők legjobb barátok és még csak egyáltalán nem is látod őket együtt." Erre dolgoztunk rá.

K: Mi a legőrültebb rajongói élményed?
V: Volt egy valaki, akit láttam Vancouver-ben, Olaszországban és Londonban is. Mondtam is neki, "Oh istenkém, te aztán egy igazán sokat-utazott rajongó vagy!" Ha a srácokkal vagyok sokkal nagyobb az őrület, hisz ez egy többnyire lányok vezérelte rajongótábor, megbolondulnak, remegnek és elkezdenek sikítozni ha meglátják őket. Engem csak simán meg akarnak ölelni és készíteni egy képet. Mindenki a barátságomat akarja, mert Alice legjobb barátai szeretnének lenni, hisz ő végülis egy nagyon kedvelhető karakter. Ez tök jól esik. via

0 megjegyzés: