2009. december 30., szerda

Az AcedMagazine.com interjúja Alex Merazzal és Kiowa Gordonnal

Nemrégiben letudtam ülni a Twilight Saga: New Moon két vérfarkasával, Alex Merazzal és Kiowa Gordonnal. Mindketten újak a mozivásznon, de ti ezt nem tudhatjátok hiszen az előadásaik első rangúak.
Alex, a Michoacan-i Purepecha első nemzetség tagja, Mexikóban született és az arizónai Mesában nevelkedett. A New School for the Arts-on diplomázott mint sokoldalú előadóművész és festőművész. Versenyzett világszintű versenyeken, és számtalan tornát nyert meg a karatéban és capoeirában. Alex Pault alakítja a New Moon-ban, a vérfarkast és erős törzsi tagot.

Kiowa Berlinben, Németországban született, egy éves korában a virginai McLeanben költöztek, ahol az apja a kormánynak dolgozott. Mikor két éves lett az észak-arizoniai Hualapai rezervátumba mentek, ahol a natív amerikai kultúráról tanult. Később az arizoniai Mesa Mountain View High School tanul. Embry szerepét egy meghallgatáson nyerte el Phoenix-ben. Barátságosak és őszinték, a két színész nyílt volt bármire amit kérdeztem tőlük.

Hogyan került bele a színjátszásba és hogyan kötöttél ki ennél a szerepnél a New Moonban?
Alex:
Mindig is érdeklődtem a filmek iránt, és annak minden alkotóeleme iránt. Oly sok különböző rétege van egy jó filmnek, mindig is ezt akartam csinálni és kipróbálni. Nagyszerű szerepet kaptam a Twilightban. Úgy értem ez egy nagyszerű ugródeszka egy új karrier számára.
Kiowa: Mit is mondhatnék, csak azt hogy ez egy nagyszerű elindítója a színészi karriernek.

Vérfarkasokat játszotok ebben a filmben, de legtöbbször félmeztelenek vagytok. Hogyan izmosodtatok fel Paul és Embry szerepére?
Kiowa:
Hogy felizmosodjunk erre a szerepre, a stúdió felbérelt egy személyi edzőt nekünk. Dolgozott már a 300 című filmen, szóval tudta hogy hogyan kell az embereket ösztökélni.
Alex: Karatéztam és birkóztam, tehát már formában voltam, de fel kellett szednem némi súlyt ismét. Utálatos volt a kapcsolatom az ételekkel és súlyemeléssel, de ez mind megérte.

Egyes rendezők kemények tudnak lenni a szereplőgárdával. Milyen volt dolgozni Chris Weitz-zel?
Alex:
A rendező nagyszerű volt! Egy nagy költségvetésű filmben, mint amilyen ez, sok dolog történik egyszerre és képes volt egyformán figyelni a dolgokra, hogy nem éreztem semmilyen nyomást. Nagyon barátságos ember. Szófukar és színészetben nem igazán azt akarod, hogy valaki sokat magyarázzon neked a szavakban, mert ez távol van attól amit csinálsz. A valóságban tartotta ezt az egészet. Nagyon jó volt a munkakapcsolatunk.
Kiowa: Ő az első rendező akivel valaha is dolgoztam, és nagyon jó volt olyasvalakivel dolgozni aki ennyire nagyszerű.

Mikor komputer generálta képekkel (CGI) dolgoztatok, hogy életre keltsék a vérfarkasokat, igazából nem láttátok munkájuk végeredményét addig míg a komplett filmet meg nem néztétek. Milyen érzés volt a CGI-vel dolgozni?
Alex: A CGI-vel való munka nagyon aggasztott. Tudjuk, hogy a nagy költségvetésű filmekben sok CGI munka történik, mivel a színészeket tárgyakként lehet kezelni, tudod… mint például állj ide és ne mozdulj, és minden más körülötted történik, nem igazán tudod hogy mit is csinálsz valójában. De Chris egy bámulatos speciális-effekt team-et hozott magával, akikkel Az arany iránytűben dolgozott, tehát ez hihetetlen és szervesen bonyolult folyamat volt. Van egy átváltozási jelenetem, ahol megpróbálom megölni Kristen karakterét és felveszem a harcot Taylor karakterével. Megmutattak egy kompozíciót hogy hogyan fog ez kinézni a laptopon, szóval el tudtam képzelni az egészet – ez jó utalásokat adott nekem.
Kiowa: Nos a tényleges jelenetben hirtelen haragra gerjed és fújtat és átváltozik, egy kartonból kivágott farkassal dolgoztunk és úgy kellett tennünk mintha az egy nagy vérengző fenevad lenne.
Alex: Kristen-nek igazán nehéz dolga volt, mert csak egy nagy karton dolog volt ott amit két srác tartott. Nagyon nehéz néhány színésznek hogy azt érezzék eközben amit kell. Ilyenek a filmezés szépségei. Ez annyira bonyolult és sokat kell használnod a képzeleted. A végtermék hihetetlen volt.

0 megjegyzés: