2009. december 28., hétfő

A New Moon jelmeztervezője: Tish Monaghan Edward öltönyéről és Jacob ruháinak megnyirbálásáról

Az Entertainment Weekly egy igazán érdekes interjút készített a New Moon és az Eclipse jelmeztervezőjével, Tish Monaghannal.
EW: Beszéljünk a lányokról. Rosalie és Alice?
TM: Nem volt sok lehetőség arra a New Moon-ban, hogy belemélyedjünk Rosalie háttértörténetébe, de azt tudjuk, hogy leérettségizett. Csak otthon látjuk őt, és otthon pont úgy öltözhet, ahogy akar. Visszatérve abba az időbe, amelyből ő származik, az egyik ikon, akiről Nikki Reed és én beszélgettünk Veronica Lake volt. Érzéki, csillogó, egyensúlyban van a szőke hajával. Alice természetesen még mindig középiskolás és neki nagyon stílusos kinézetet adtak a Twilight-ban, úgyhogy ezt szerettem volna továbbvinni. Olyan cuccokat akartunk, ami helyes rajta és nőies, több figyelmet szentelve a részleteknek, mint a kis rövidujjú kabát, a kézmelegítők és a sál a nyakában. Számomra ez mind olyan kis segítségnek tűnt, ami elfedi a testének azon részleteit, amik esetleg szikrázni tudnának. Mikor Olaszországba ment, Audrey Hepburn járt az eszemben. Van ez a lány, aki egy Porche-t vezet, ami eredetileg lehajtható tetejű lett volna, úgyhogy szerettem volna egy szép sálat a fejére, nagy napszemüveget, kis caprinadrágot. Mikor megemlítettem az egész Audrey Hepburn kinézetet Ashley-nek, ő azt mondta: „Úristen, ő a példaképem!” A legviccesebb dolog, amit valaha láttam az volt, mikor Ashley ácsorgott a kaszkadőre mellett Montepulciano kövezett utcáin, Olaszországban, mindketten ugyanúgy felöltözve. Ashley gyönyörűen nézett ki, sápadt, tündérkés, rajta a fejkendő, a piros kesztyű és egy Michael Kors kabát, a kaszkadőre ugyanebben, de a tipikus olasz orral és sötét szem alatti karikákkal. Annyira vicces. Elolvasom a teljes interjút

3 megjegyzés:

Minden második embert kirúgták, aki az első részben jól végezte a munkáját? Nem mondom, hogy a NM jelmezei nem jók, de a Twilight ebből a szempontból is nagyon szuper volt szerintem.

Erről tök jó volt olvasni:) Tetszik, ahogy így elmesélik, hogyan találták meg a megfelelő ruhákat és hogy a szereplők is beleszólhattak:)

Én a Twilight A rendező noteszében imádtam a ruhás rajzokat meg a ruhapróbás képeket.

Igaz ami igaz a két film között nagy eltérések vannak a ruhákban. Edward-on meg főleg. Tényleg sokkal elegánsabb és felnőttesebb a NM-ban mint a Twilightban. Bella ruhái mondjuk tényleg jól visszadják az éppen aktuális hangulatát.

Én csak néhány szereplő hajával nem vagyok kibékülve a New Moon-ban.