2009. december 27., vasárnap

Saturday Night Magazine interjú Bryce Dallas Howarddal

A Saturday Night Magazin egy hosszabb interjút készített az Eclipse új Victoriájával, Bryce Dallas Howarddal. Mivel az interjúban nem csak az Twilight Saga-ról van szó, ezért csak a minket érintő részt fordítottam le.
SNMag: Milyen volt a Twilight stábjához csatlakozni?
BDH: Ez egy igazán különleges sorozat és szemlátomást a franchise igazán azt tükrözi, amit Stephenie Meyer létrehozott. Részt vesz a forgatáson és ez igazán csodálatos. Ez tényleg egy hihetetlen mesebeli pillanat. És az emberek igazán kötődhetnek ehhez és reagálnak is rá. Szóval olvastam a könyveket és már akkor is Victoria karaktere állt hozzám közel. Csak a legjobb formámat akarom hozni, anélkül hogy a könyvek gátolnának.

SNMag: Éreztél valamiféle nyomást mikor belecsöppentél ebbe, hiszen a karaktert már előtte más alakította?
BDH: Igen, természetesen, igen. Rachelle [Lefevre] rendkívüli munkát végzett Victoria megteremtésében és egy franchise-hév részesévé válni mint amilyen ez, nem csak azt jelenti, hogy láthatod a karaktereket fejlődni, hiszen velük együtt a színészek is fejlődnek. Sok az öröm a Harry Potter sorozatban is. Minden alkalommal mikor nézem ezen filmek közül valamelyiket annyira izgalmas látni őket, mert egy kicsit idősebbek és más dolgok történnek velük. Olyan mintha TV showkat néznék. Elkezdesz igazán mélyen kötődni a színészekhez. Mindenki számára igazán sajnálatos, hogy Rachelle elbúcsúzott. Éreztem, nem tudom hogy beszélnem kell-e a nyomásról, de ez hatalmas felelősség mert a rajongók nagyon erősen éreznek Victoria karaktere iránt és mélyen kötődtek Rachelle-hez, aminek így is kellett lennie hiszen gyönyörű és tehetséges. Tényleg a tőlem telhető legjobbat nyújtottam és remélem hogy azt a munkát amit elvégeztem valahogy tiszteli azt amit ezelőtte létrehoztak és amit Stephenie megalkotott. Nagyon hálás vagyok, mert én és Rachelle kapcsolatban voltunk. Bámulatos nő, roppantul és rettenetesen segítőkész volt.

SNMag: Milyen volt a forgatás számodra? Volt alkalmad rá hogy lógj a stábbal és kötődj hozzájuk?
BDH: Oh, igen, úgy értem nagyon összetartó emberek, akik csodálatosak. Hihetetlenül eredetiek és semelyiküket sem őrítette meg ennek a mániája. Csak törődnek egymással és vigyáznak egymásra. Ők csak egy nagy baráti társaság. Úgy érzem, hogy ezek az emberek mindennek ellenére is barátok lennének. Eme bámulatos pillanaton keresztül kötődnek össze, ami most az életünkben történik.

20 megjegyzés:

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Szerintem Bryce aranyos. Nekem szimpatikus:)

Hát ez olyan szép, hogy ez a sok csodálatos, nagyszerű, rendkívüli, gyönyörű, tehetséges, összetartozó, eredeti (stb.) ember ilyen hihetetlenül mesebeli és bámulatos pillanatokat él át permanensen... Ne értsetek félre, kétségem sincs afelől, hogy nagyszerű emberek a saga színészei, de aki ennyire negédesen nyilatkozik valamiről, amit csak akkor láthat így ha kívülről nézi, cseppet sem lesz hiteles. Még mindig nem szimpi a nő, valami nem stimmel vele. :S Remélem az Eclipse-ig megszeretem.

Biztos vagyok abban, hogy semelyik színész sem repesett azért hogy Rachelle-t leváltották. Még azt is meg merem kockáztatni hogy ezt mutatták is neki (Bryce-nak), persze nem voltak szemetek vele, de mutassatok nekem egy olyan paparazzi képet amin Xavier-vel kívül mással is látni. Mert csak vele kapták le a forgatáson kívül, ahogy Couve-ban sétálgattak. Se Ash-sel, se Kellan-nal se senki mással. Pedig ők és még Nikki és Liz is nagyon sokat mászkált, de egyszer sem láthattuk velük. Ellentétben Rachelle-el, őt szerették, már a Twilight családhoz tartozott.
Szóval szerintem csak elfogadták hogy ez van, megcsinálták a munkát és ennyi. Bryce meg nyilvánvalóan nem fogja azt mondani hogy de mocskok voltak. Inkább úgy volt vele, hogy inkább dicsérem őket, minthogy támadóan lépjek fel. Ez jó taktika.
És az utolsó kérdésre adott válasza mindent elárul. Tisztára olyan mintha kívülről látná az egészet, nem igazán töltött velük a forgatáson kívül sok időt. Max a közös vacsorákon, de azokon is láthattuk h inkább más stábtagokkal beszélgetett.

Van egy olyan érzésem h ő se erre számított, mármint ő volt már a legesleges elejétől a kiválasztott Victoria szerepére, csak a kevés pénz miatt nem vállalta. Ez is elárul pár dolgot a jelleméről. Mert szerintem egy jó színész bármit bevállalna ha kihívást lát benne,még akkor is ha 2 forintot is kapna érte.
Illetve ha ekkor Saga rajongó volt, mint ahogy mondja akkor miért nem vállalta el a legeslegelső felkérésre????? Azt hitte hogy egy semmitmondó film lesz, és úgy volt vele hogy nem égeti magát egy ilyennel, mert hogy ő "mekkora" színésznő, és milyen filmekben játszott előtte. Mostmeg hogy világsiker lett, meg kell lovagolni a lehetőséget bármi áron?? Ennek az ára sajnos az lett hogy Rachelle-t kibaszták a filmből. Ne mondja nekem senki hogy Bryce keze ebben nincs benne, mert tuti hogy kavart valamit, amiben sajnos a Summit rendkívül együttműködő volt.

Nem hiszem hogy jó Victoria lesz, pedig ebben a filmnek a mozgatórugója ez a karakter. Rachelle a New Moon-ban csodálatos volt, hiába meg se nyikkant. A jelenlétével lehengerelt.

egy elírási hiba: *ebben a filmnek helyett ennek a filmnek. Sorry érte. :D

Egyébként még fogunk Bryce interjúkat felrakni, mert tuti h lesz egy csomó, és nála lehet ütköztetni a nézőpontokat. :D :D

Sajnos ezt el kell fogadni, szemetek az emberek. Kiba*nak egymással. Ez ellen senki nem tehet semmit. És lehet, hogy igazad van Barbi, de azért én megpróbálom máshonnan nézni és elfogadni. De persze az is lehet, hogy tévedsz. Engem annyira nem érdekel már, hogy ki mit kavart. Emiatt nekem ne rontsák el az Eclipse-et, mert én várom és szerintem Bryce jó lesz benne. Ha tényleg szemétkedett Rachelle-el és tényleg benne van ebben a keze, hát legyen. Ilyen az élet, vannak olyanok, mint Bryce (persze, ha bármi is igaz abból, amit te leírtál) és kicsesznek a másikkal a sok pénzért. Az most tök mindegy, hogy más ezt nem tenné meg. De Bryce lehet hogy ilyen. Engem tényleg nem érdekel mit csinált, de a filmet nem akarom emiatt máshogy látni:(

Ági lehet hogy tévedek, sőt benne van a pakliban. De én nem bírom az ilyen embereket, a törtetőket, akiket nem érdekel semmi és senki csak én, én, én. Csak nekem legyen jó felfogás. De úgy is lehet látni hogy Bryce jókor volt, jó helyen. És talán nem is ő volt a szemét, hanem a Summit, mert ők nagyon jól tudták hogy hiába gonosz karakter Victoria, mindenki odavolt Rachellért! Tudták hogy felfognak háborodni a rajongók, de nem számít. Kit izgatnak! Basszunk ki velük. Nem vagyunk kompromisszumképesek! Nem tudjuk megoldani a menetrendből adódó konfliktust!! Úgy viselkedtek mint a durcás kisgyerek.
Nem érdekelte őket a petíciók, a könyörgések hogy oldják meg. Nem és nem ezt tűzte ki a zászlajára a Summit.
Baromi sok van a számlájukon, de talán ez a legnagyobb baklövésük amit valaha is elkövettek ellenünk.

Nyilvávalóan megpróbálok majd amennyire csak lehet pozitívan hozzáállni a Bryce-hoz, ha jó lesz el fogom ismerni, de most ez van.

Örülök hogy mindenki másként látja, hiszen nem vagyunk egyformák. Ez a jó ebben a közösségben, mindenki el tudja mondani az álláspontját, és a másik azt meg is érti és reagál rá.

Persze, hogy nem bírod az ilyen embereket, mert senki sem bírja:)

Én már akkorát csalódtam a Summit-ben, amikor lecserélték Victoria-t (pláne, amikor elmeséltétek, hogy miért...), hogy már nem tudnak olyat csinálni, ami miatt engem felhúznának. És még mindig azt tudom mondani, hogy az emberek önzőek, a Summit emberei is, ezért is nem törődtek a rajongókkal.

Sőt, most már azt is el tudom képzelni, hogy csak még egy híres(ebb) embert szerettek volna a filmben.

Igaz ami igaz, tényleg elég ömlengős lett ez az interjú. Olyan mű, semmi személyes, csak egymás után pakolt "csodálatos" jelzők.

Tény, hogy én is imádtam Rachelle-t, és még most is ki vagyok akadva, hogy egyszerűen lecserélték. Ráadásul tök hülye okokból. Én azt mondom, amit meg akarunk oldani azt meg is tudjuk. A Summit nem így állt hozzá. Mert ne mondják már hogy a Twilight-ban Cam miatt sikerült előrehozni a jeleneteket, az Eclipse-ben meg Rachelle-t simán elküldték.

A Summit szemétsége, pedig Rachelle reakcióiból is lejön. Mint pl. a Twitter-re kiírt dolgai. Szóval nem volt barátságos az elválás. Sajnálom Rachelle-t, mert ez egy nagy lehetőság lett volna neki és mindenki szerette. A rajongók a cast-tal karöltve.

Remélem Bryce-nak sikerül valamit összehozni az Eclipse-ben és annak ellenére, hogy egyelőre nem túl szimpi, legalább jól fog játszani. Várom már a filmet. De biztosan lesz hiányérzetem Rach miatt.

Amikor elösször megtudtam, hogy Rachellet leváltották Rá annak nagyon nem örültem.. úgy voltam vele,hogy nem is érdemes megnézni az Eclipset.. legalábbis 5 mp-ig tuti így voltam vele... Ugyanis Rachelle volt az egyik kedvencem a színészek között és szerintem is remek munkát végzett mindkét filmben.. annyira Victoriás.. és neki legalább vörös volt a haja.. alapból.. jó mondjuk ez nem számít de ez van.. és miután elolvastam az interjút csak jobban unszimpatikusabbá vált a csaj, mert ahogy előttem is mondták, túlságosan is kedves volt.. Nem az a bajom hogy jószándékú de ez olyan mint a szomszédban lakó öregnéniXD... De tényleg.. ő is ilyen negédes... És szerintem is seggfej dolog volt tőle, hogy amikor elösször felkérték nemet mondott, most meg világsiker akkor nekem is benne kell lennem indulattal kirugdosta Rachelle-t.. mert ahogy Barbi is írta tuti benne van Bryce keze is a dologban... Meg hogy benne van az interjúben: Rachelle rendkívül segítőkész volt.. Miért? mit tehetett volna? mondja azt hogy haggyá' a f*szomba oldd meg magad.. hát nem...
Szóval kiíváncsi leszek a filmre.. mert nem tudom milyen lesz így nézni.. főleg hogy ez elég nagy kiugrás lett volna Rach számára.. de parasztokat mindenütt találunk...

jah meg még annyi hogy volt egy olyan videó még hajdanán, miben Peter és Jackson "elbúcsúztatta" Rachellet.. Az olyan aranyos volt.. :) Ebből is látszott h nagyon szerették őt.. mondjuk annyi szent, hogy a barátságuk ennek ellenére is megmarad... :)

de megnézném azt a videót bOri :) biztos aranyos volt :)

Nah, tökéletesen egyetértek Barbi... csak nem tudtam megfogalmazni. :) Ugyanakkor Ágnesnek is igaza van: ha nem tudom megszeretni vagy legalábbis elfogadni, nagyrészt élvezhetetlen lesz a következő film, hiszen úgy nem lehet mozizni, hogy közben azon kattog az agyam, hogy "ó, a francba, takarodjon már a képből ez a szemét picsa". Mindenesetre nekem az Eclipe-es manővere előtt semmi bajom nem volt vele, de most nagyon nem szimpi.

bOri: Rákerestem arra a videóra, de youtube-on nem találtam. Nem emlékszel merre láttad? Nagyon érdekel:)

csatlakozom! engem is érdekelne az a videó, ha megtalálja valaki sikítson xD :D:D

szóljon harsona meg ilyenek ugyanis megtaláltam! :)
kattintsatok a nevemre!;)
(kül azért nem találtátok mert nem youtubes vidi :D)

jah és annyi hogy nem az első lesz ahnem görgessetek lejjeb és ezt keressétek:
Peter és Jackson beszél Rachelleről :)

Nagyon köszi bOri:)

Nagyooooooon édesek mindketten:) Tökre tetszik, hogy nem bírta kimondani Bryce nevét Peter:D

Bryce a kis szerep miatt nem vállalta, nem a gázsi miatt. Akkoriban elég sok szerepet felajánlottak neki, Rachelle-t meg nem halmozták el. Bryce amúgy is lányregénynek nézte az egészet először. Eddig senkinek sem volt vele baja, erre az ügy óta mindenki fúj rá. Sztem nem lesz tőle rosszabb a mozi.
Azóta pedig még NIKKI REED is megszerette (nézd csak meg az Eclipse Live Chat-et).

És kizárt, h Bryce keze benne lett volna. Az 1 dolog, h az apja rendező, de elég bunkó dolog ezt folyton a szemére vetni. Amúgy meg Bryce haja is vörös, csak a Hereafter miatt barna. legalább tájékozódjatok (Ginny voltam)