2009. december 16., szerda

Rajongói oldalak által készített interjú

Persze, mivel sokan zenészek vagytok magatok is, azon tűnődtem, milyen szerepet játszik a zene a filmben. Nagyon nagy hangsúlyt helyeztek a filmzenei és a Score albumra a Twilight-nál és a New Moon-nál is, csak szerettem volna megismerni a ti nézőpontotokat is.
Jackson:
Ah, igen. Mint zenész, én is csináltam már filmzenei munkákat, ez az egyik olyan dolog, ahol a zenének nagyon közel kell állnia a filmhez. Egy olyan dolog, ahol a zene igazán megmutathat egy érzelmet; felidézhet benned egy érzelmet, tudod szomorúságot vagy reménytelenséget. Úgy értem hányszor volt, hogy hallgattál egy számot a rádióban, ami megríkatott. Ez megtörténik, rengeteg érzelem van a zenében, nagyon jól használható és azt hiszem a Twilight ezt nagyon jól csinálta. Miután megnézed a New Moon-t úgy értem…
Nikki: Igen azt hiszem a New Moon-ban jobban, csak azért mert azt hiszem a New Moon-ban rengeteg pillanat, rengeteg hosszú, nem akarom azt mondani, hogy hosszú drámai szünet, de pillanat van, ahol szükséged van a zenére, hogy kommunikáljon veled ezzel a fontos témával kapcsolatban és, össze tudja hozni az egészet Bella traumás érzelmi útjával.
Kellan: Igen, teljesen egyetértek. Úgy értem, amikor olvastam a New Moon-t, férfiként, nekem egy kicsit lassú volt, mert nem igazán tudtam megérteni, hogy egy nő ezen, hogy megy keresztül. És tudom, nem próbálok meg az összes férfi nevében beszélni, de úgy érzem Bella átment néhány olyan jellemző dolgon, mint a legtöbb nő. És egy kapcsolat-alapnál, tudod, ahol felnősz és a könyvnek vannak olyan részei ahol sok oldalon keresztül erről van szó, és a New Moon-t nézve, Chris talált egy briliáns utat, hogy meghódítsa és megcsinálja ezt. Úgy értem rengeteg oldalon keresztül Bella csak ül, de a filmben mintha csak egy perc lenne. Nagyon király volt és azt hiszem a zene egy fontos része, amikor látod azokat a részeket ahol nincs szükség párbeszédre. Kifejezésekkel rengeteg mindent ki tudsz fejezni, nem csak szavakkal és a zene segíti motiválni a közönséget.
Nikki: Segít, hogy érezd. Elolvasom

1 megjegyzés:

Kellan nagyon szépen válaszolt az utolsó kérdésre. Tényleg...mi lesz velünk (rajongókkal) a Breaking Dawn után?:(