2009. december 5., szombat

Twilight Watch: Női vámpírok - Nikki Reed

Nikki Reeddel fejezzük be a Twilight-os Cullen klánnal folytatott interjúsorozatunkat, ő a gyönyörű és temperamentumos Rosalie Hale-t játssza. Elektronikus úton beszéltem vele mozgalmas menetrendje miatt. Megosztja velünk, hogy milyen volt egy új rendezővel dolgozni, mennyiben volt másabb a következő filmet, az Eclipse-t forgatni és hogy mit fog csinálni a Twilight után.
Elizabeth Reaser azt mondta, hogy ti ketten nagyon összebarátkoztatok a forgatáson és szerettek Jay-Z-t hallgatni. Ez az amit általában a szünetekben csinálsz?
Igen, Elizabeth és Én igencsak összebarátkoztunk az Eclipse forgatása alatt. Az élmény Vancouver-ben ezzel az alkalommal sokkal elszigeteltebbnek hatott, mert a szereplőket biztonsági okokból szétválasztották, hogy különböző szállásokon legyenek. Mindannyian teljesen kimerültek voltunk és folyamatosan fényképeztek minket akármikor elhagytuk a szállásunkat. Nagyon hálás voltam, hogy Elizabeth ott volt velem Jay-Z-vel és étcsokival borított Halvah-al. Elolvasom

2 megjegyzés:

Már nagyon várom Rosalie történetét az Eclipse-ben:)

Hát, én meg azt, hogy egyszer rendesen sminkeljék ki ezt a lányt, mert szerintem a filmben bűnronda, miközben eredetileg is nagyon szép, és elvileg a világ leggyönyörűbb nőjét játssza...