2009. december 2., szerda

Szélesebb Eclipse kép

Az első hivatalos Eclipse kép szélesebb változatban. Ha úgy adnak ki anyagokat a filmről, mint ahogy a New Moon-hoz ütemezték, akkor egy hónap múlva Eclipse trailert kell, hogy kapjunk!
Bár mint már mondtam, valószínű karácsonyra is meglepnek minket valamivel, ill. azt se felejtsétek el, hogy a Twilight twitter továbbra is tartja magát ahhoz, hogy ha elérik a 200 ezres követő "sereget" akkor szintén meglepit kapunk!! Szóval mire vártok?? Aki fent van twitteren és még nem követi a @Twilight-ot ( és minket @twinformblog) az pótoljaaaa!! :)

Más: a Segítség: Keresem "rovatban" Zsófi kérte az Alkonyatos zenelistát (olyat, mint amilyet a New Moon-hoz fordítottunk nemrég), ezt megtaláltam így akit érdekel az az összeállítás is, annak ajánlom a bejegyzés kommentjeit!!

3 megjegyzés:

Egy hónap múlva Eclipse trailer?! De jó lenne:) Várom már nagyon, hogy előhozakodjanak valamivel:)

NIKI ÍRTA!
ÉN IMÁDOM AZ ALKONYATOT MINDENT MEGTENNÉK HOGY LÁSSAM ECLIPSET IS!

Sziasztok nagyon jó az oldal :D Én már olvastam az eclipset és állati jó bár mnid az eddig megjelent könyvet kiolvastam már :P csak a breaking dawon van hátra de azt is tudom miről szóll :P

: Bella és Edward összeházasodnak nászutukra kapnak egy repülő jegyet Esmee től és Carlisly-től (amit elfelejtettem h hova szól) :S Itt elősször megtörténik a dolog és Bella terhes lesz,(mivel természet feletti képessége van Edwardnak így a terhességtől nem is lehet sokat várni)..Bella már másnap észleli terhességét hasa ugyanis nagyon gyorsan megnőtt ekkor hazautaznak Forksba és Carlisly megvizsgálja Bellát azon tanakodnak h elvetesse e a babát de Rosalie ezt nem engedi most az életben elősször Bella pártjára állt.. Ekkor a farkasok Bellát megakarják támadni(sajnos azt is elfelejtettem h miért....:S(Gondolom ugye a terhesség miatt)Mikor hazautaztak nemsokkal megszületett lány gyermekük akit Renesme-nek hívnak .Bella rosszul lett miután megszületett Renesme így Edward átváltoztatta őt vámpírrá....Renesme különleges képességgel rendelkezik Bellával teljes összhnagban vannak..Ha jól jegyeztem meg :/ Tud másokra hatni vagy a gondolatukban olvasni ,de Renesme még sem vámpír csak halhatatlan ember. Bella pedig egy védő pajzsot tud lánya köré vonni s megtudja védeni mindentől.(olyasmit is olvastam h megpróbálta megszüntetni a pajzsot h Edward tudjon olvasni a gondolotaiban)S mivel Renesme embernek született és halahatatlan erről a Volturi is tudomást szerzett és megakarják ők ölni...És ha már Renesmeről van szó itt jön közbe Jackob mert hozzá kötődik és mindn áron megakarja őt védeni(Hát asszem ennyi a történet dióhéjban)....Egyébként csak azért írtam le hátha érdekel valakit :D Aki még nem tudja miről fog szóllni a Breaking Dawn...(Nagyon sok részletet kihagytam de nem akartam lopni máshonna:s csak azt írtam le ami eszembe jutott..)