2009. december 11., péntek

Time Out Kids interjú Peter Facinelli-vel

Úgy éreztem, mintha álmodnék – de nem álmodtam. Tényleg Peter Facinelli-vel beszélgettem, a Twilight filmek Dr. Carlisle Cullen-ével. Habár a sorozat rajongói vérszomjasan várják a The Twilight saga: New Moon November huszadikai bemutatóját, a 35 éves színész – egy mohó twitterező, több mint 1, 2 millió követővel, és három kislány apukája, felesége Jennie Garth színésznő a 90210-ből – ugyanolyan nyugodtnak és higgadtnak tűnik, mint vámpír karaktere. Jelenleg New York-ban forgatja a Nurse Jackie című sorozat második évadát, és rendszeresen ingázik Los Angeles-be, hogy láthassa a családját. A feltűnően jóképű sztár félretett egy kis időt mozgalmas beosztásában, hogy beugorjon a Time Out Kidsbe, hogy beszéljen családjáról, karrierjéről, szülővárosáról (Queens!), és természetesen a Cullenékről. Tovább olvasom

2 megjegyzés:

Azt hiszem bátran kijelenthetem, hogy Peter a világ legrendesebb pasija! :):)

Mondtam már, hogy imádom ezt a pasit???:)

Hát ez a "skype-on keresztül" vacsorázás...:)

Tök jó riport! Köszi, Edit:)