2009. december 24., csütörtök

Kibeszélő: Ünnepi kiadás

Ez egy rendhagyó kibeszélő lesz, kívánjatok egymásnak mindenfélét az ünnepek alkalmából, mondjátok el ki, mit talált a karácsonyfa alatt vagy egyéb más élményeteket :) Ezúton is köszönjük, hogy velünk voltatok az év második felétől kezdve és nagyon boldog ünnepeket kívánunk. Mi most elmegyünk egy kis szünetre, ami azt jelenti, hogy ha nem lesz valami egetrengetően fontos hír a meglepetéseken kívül nem lesz friss. Ez a szünet dec. 24-től 26-ig fog tartani. Nekünk is kell egy kis pihi :)

BOLDOG KARÁCSONYT ÉS JÓ KAJÁLÁST!! :)

Segítség a kommenteléshez: ha írod a megjegyzést a kiválaszthatós cuccnál a Megjegyzés írása mint legördülő választósávból válaszd ki a Név/Url-t és bőven elég csak a nevedet megadnod, az URL rész üres maradhat!
Ha nem tudod mi ez:
Úgy döntöttünk Barbival, hogy hetente egyszer véletlenszerű alkalmakkor lesz egy " Kibeszélős" bejegyzés, ahol is bármiről beszélhettek a kommentekben, háziról, suliról, barátokról, twilight-ról, zenéről és problémákról, ha hallottál egy jó viccet oszd meg a többiekkel, egyszóval mindenről ami Titeket érdekel! Egy központi kérdést valószínű felteszünk majd, ami segít elindítani a beszélgetés fonalát, erre várunk ajánlatokat a mail-címünkre (twinform@gmail.com)! Szerintem nem kell senkit emlékeztetnem arra, hogy kulturált keretek között maradjunk, értelmesen is lehet véleményt nyilvánítani.

HA OLYAT KOMMENTELSZ, AMIT MÉG NEM TUDHAT AZ, AKI NEM OLVASTA AZ UTOLSÓ KÖNYVET LÉCCI ÍRD KI HOGY SPOILER!!!

16 megjegyzés:

Úgy látszik hogy én leszek az első aki beszámol hogy mit kapott karácsonyra!
Annie-től két dvd-t: a Jól áll neki a halált (imádom ezt a filmet, Merly Streep istennő benne) és a Függetlenség napját (ez pedig alap film, ha 10 000-szer nem láttam, akkor egyszer sem, szóval baromira örülök neki), egy bookline utalványt, amiből Kings of Leon koncertdvd lesz. Juhhhhéééééé. XD XD És egy fekete körömlakkot. Szegénynek múltkor siránkoztam hogy sehol sem kapok, de már én is vettem egyet. Szóval most kettő van, de nem gond. Fekete körömlakkból sohasem elég. XD XD
Anyuéktól, mamiéktól és keresztanyuéktól pénzt kaptam illetve keresztéktől még egy szuper sminkpalettát.
Amit könyvekre és dvd-kre fogok költeni. XD XD XD
Ja és magamat pedig a New Moon Ost-jével leptem meg. XD XD Szóval ajándékok szempontjából is szuper volt ez a karácsony.
Nagyinál a kaja szuper volt, a hangulat is. Mi is az ajándéknak szánt válogatást hallgattuk.
Asszem mindenről beszámoltam, azt hiszem az egyik ajándék filmet meg is nézem. Mindenkinek további szép Szentestét.

Pusz Nektek!
B

Sziasztok:)

Mindenkinek Boldog Karácsonyt:) Remélem mindenkinek szép Karácsony estéje van:)

Én főleg pulcsikat kaptam, mert nagyon szeretem a kapucnis dolgokat és megleptek 3 kapucnis pulcsival. Tesóm keresett Twilight-osat, de nem talált:) Kaptam én is DVD-ket: Gettómilliomos (ami zseniális és az egyik kedvenc filmem:)), A Faun labirintusa (ami szintén remek film, de azért szeretem nagyon mert spanyol:)). Szintén nagyon szeretem a lábtyűket és abból is kaptam kettőt:)

A nagyszüleimnél még nem voltunk, de szerintem tőlük - mint mindig - pénzt fogok kapni:)

Mindenkinek további kellemes Karácsonyt kívánok:)

Na nekifutok másodjára is, ugyanis az első úgy elszállt, mint hópehely a szélviharban…
Tehát:
Szép estét mindenkinek! Nekem ez a karácsony remekül sikerült és nem csak az ajándékok miatt, hanem mert mindenhol nagyon jó volt a hangulat. Mivel nálunk elég nagy a család és nem együtt lakunk ezért több helyre megyünk ilyenkor. Itthon kezdünk egy kis karácsonyfa díszítéssel (ebből én idén 2 db masni felrakásával vettem ki a részem :D) aztán egy gyors ebéd előtte pedig ajándékozás. Aztán irány nagyi 1. ahol Barbiékkal találkozunk, szintén ebéd majd kaja utáni szieszta filmnézéssel és beszélgetéssel (sok éven keresztül az Argo-t néztük… idén újítottunk és a Nászajánlat lett a befutó ) aztán itt is ajándékozás. Ezután gyorsan hazaugrunk összeszedjük a maradék ajándékot és irány nagyi 2. ahol anyukám 2 testvére és az ő gyerekeikkel találkozunk. Itt már vacsorázunk, nem ebédelünk :D Utána rögtön ajándékbontás de előtte kis csillagszóró. Mivel nagyi 2-nél ilyenkor általában 15-en vagyunk elég nagy a kavalkád :D Nem is lehet mást látni csak mindenhol csomagolópapírt, kibontott dobozokat… El tudjátok képzelni :D 4 éves unokatesóm megkapta a 32.579. babáját, azt segítettem neki kibontani, de halljátok az a 2 barbi ha nem volt vagy 30 helyen rögzítve a kartonhoz akkor sehová. Komolyan megizzadtam mire sikerül kibontanom őket :D
Miután mindenki kiörömködte magát az ajándékban átmegyünk a szomszédba a csapattal anya tesójáékhoz ott már csak beszélgetés és sütizés megy :) Én most inkább ledőltem a félhomályba a kanapéra és néztem a tévét közben a többiek beszélgettek, majd kaptam egy jó meleg epres teát, simogattam a kutyát, nyakam alatt fejtámasz, jó meleg… Totál elpilledtem :)
Most meg itthon vagyunk, az idei karácsonyi turnénak vége :)
Amiket pedig kaptam:
Adventureland dvd, Steinbeck: Édentől Keletre könyvek és dvd Barbitól (ki fogom nyírni, mert sokat költött rám, egyébként meg majd’ elbőgtem magam mikor megláttam)
Naaagy pihe-puha béka aminek lehet gyömöszölni a hasát és ha megnyomod brekeg ill. olyat is mond még hogy kvebek vagy mi :) Aztán kaptam még egy pendrive-ot aminek vicces a sztorija de azt majd máskor elmesélem, meg kaptam még 2 zoknipapucsot, fejet a fogkefémhez, fekete bőrhatású tornacsukát, Bulgakov: Mester és Margarita és A vámpírfilm alakváltozatai c. könyvet meg egy hidratálókrémet valamint pénztet :) Magamat két Kristen dvd-vel leptem meg, amiről már a Kristen-blogban beszámoltam.
Hát ez lenne az én sztorim, remélem nem untattam senkit és tőletek a legjobb ajándék, hogy sokan írtátok már, hogy a válogatásunkat hallgattátok :) Barbival mi is azt nyomattuk maminál, nekik is nagyon bejött :)
Szóval mindenkinek kívánok olyan szép karácsonyt, mint amilyen az idén nekem is volt :)

Sziasztok!
Nekem a 24-e úgy alakult, hogy délelőtt átjött a a barátom, és vele voltam egy kicsit. Tőle a A viskó című könyvet kaptam, aminek nagyon örülök.
Délután anyuékkal feldíszítettük a fát, amit később az én drága Berci cicám is megcsodált, még az ajándékainkat is egyenként megszagolta. :) Ja, és szereti a zselés szaloncukrot. :D
Anyuéktól kaptam egy állólámpát, amire már nagyooonn régen vágytam, az új Dan Brown könyvet, egy skandináv krimit és egy tábla csokit.
Aztán ma megyek át a barátomhoz, velük lesz most rokonlátogatás.
Mindenkinek további kellemes karácsonyt!

Sziasztok!
Ha kimennétek az utcára kétszer is gondoljátok meg, mert egy kocsit kaptam karácsonyra. :D
Mindenkinek nagyon boldog karácsonyt kívánok! :)

Sziasztok!

Én fényképezőt kaptam (csakúgy mint Bella, csak ő a szülinapjára) és a New Moon-os filmkalauzt... :) meg sok sok apróságot még :)

Boldog karácsonyt! Megkaptam a New Monn kulisszatitkok c. könyvet. Vasárnap a párom elkísér és újra megnézem a filmet.

Sziasztok! :)
Mindenkinek Boldog Karácsonyt Kívánok :)
Nekem a 24.-e úgy volt, hogy délelött fa díszítés volt, majd ünnepi ebéd :) Anyuékkal és a Vőlegényemmel. Utána ajándékozás :D Kaptam könyveket :), konyhai robot gépet, sapit, sálat, plüss macit :)
Délután 16 órakkor a Párommal elmentünk a Szüleihez. Az ünnepi vacsora után nagy ajándékozás volt :) Kaptam plüss macit, törölközőt, könyvutalványt, szakácskönyvet, sütőkesztyűt, csokit :D A szenteste további részében itthon voltunk :)

Orsi

Hali!^^
Boldog Karácsonyt mindenkinek (amúgy tök fura, hogy Angliában és Amerikában ma reggel volt ajándék bontás) Szóóval. Én kaptam egy csomó fehérneműt mert nekem azok valahogy mindig elsétálnak vagy nem is tudom! XD Aztán megkaptam a Twilioghtot és a New Moont mert ezek hiányoztak a készletből, két nadrágot, két pulcsit :D Rengeteg édességet és rengeteg közös ajándékot kaptunk :D! Mint pl a Beugró Társasjáték aminek nagyon örülök, mindjárt megyünk játszani! :D Akkor a hangulat remek volt és rengeteget zabáltam :D Imádom anya főztjét! :D Aztán holnap jönnek a nővéremék tőlük nem tom mit kapok és 28-án megyek a nagynénimékhez ott kapok tőlük valamit meg ott lesz mind2 nagypapám és még tőlük is :D Jaa igen és kaptam még egy pihe-puha sálat, aminek nem tetszik a színe mert a sötétebb szinekete szeretem mibnt pl a lilát (kedvenc színem*.*) és krém színűt kaptam.. De nem baj nagyon jó ez is, valami alakalomra majd felveszem! ;)
További szép Karácsonyt!
bOri

Hello Mindenki!

Ezzer éve nem írtam már, de azt hiszem ez az alkalom igen találó, hogy ezen sürgősen változtassak... :)
Nos, nálam még nincs vége a karácsonynak, mert...
Szenteste itthon készülődtem, csomagoltam az ajándékokat. Mindenkinek igyekeztem valami kis aprósággal kedveskedni, így sok csomagolnivalóm volt :)
25-én Apukáméknál gyűlt össze a család (15 fő), különleges alkalom volt a mostani, mert új kis jövevényt köszönthettünk körünkben. Dominik, 2 hónapos kisUnokaÖcsém személyében. Növekvő sorrendben Dani következik az 1 és negyedévével. :) Szóval a Kicsik egészen más hangulatot adtak az idei karácsonyunknak. Hozzáteszem gyorsan a következő a rangsorban én lennék a 22 évemmel. Így azt hiszem érezhető az éles váltás!!! :)
Nem volt ajándékozás igazság szerint, mert túl sokan vagyunk. Inkább a gyerekek kaptam, mármint a Picik és persze én adtam mindenkinek, mert mániákus ajándékozós vagyok. Nem bírom, hogy ne adjak :) :P !!!!
Akikkel szorosabb a viszony a családba, illetve a Barátnőimtől ezeket kaptam:
Mappa, toll, állólámpa, meleg zokni, sapka, Rózsaszínpárducos pizsi, csoki, póló és kellemes társaság egy kis mosollyal fűszerezve, amin a meleg ölelések voltak a hab a tortán :)!!!!
Főztem és főztek is. Kisebb-nagyobb sikerrel, de végül mindenki jóllakott. :)
Holnap (26-án) megyek Anyukámékhoz. Ott még egyenlőre meglepi, hogy mi lesz, de biztosan nagyon finomakat fogok enni és szép ajándékokat kapok.

Köszönöm szépen a sok friss hírt, a kedvességet és a jó társaságot a Twinform minden tagjának. Sok vidám percet kaptam Tőletek.
Külön köszönet a két szerkesztőnknek,Annienek és Barbinak!!!
Mindenkinek nagyon boldog karácsonyt!!!

Sziasztok!

Hát kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok elsősorban mindenkinek! Ez az első Twinformos karácsonyunk ugye? :D
Elsőnek is szeretném megköszönni Annienak és Barbinak azt a sok ajándékot amivel minket elhalmoztak és én bizton állítom mindenki nevében,hogy nagyon,de nagyon örültünk neki.

Karácsonyomról:Nálunk minden évben úgy van,hogy 24-én itthon ünnepelünk és karácsony másnapján megyünk a nagyszülőkhöz. Ez idén is így volt.
Kaptam 8000 ft értékben könyvutalványt,és azt már tudom,hogy a burok című könyvet fogom megvenni mert nagyon kíváncsi vagyok milyen. És ha esetleg valaki ajánlana valami jó könyvet szívesen fogadnám,mert döntés képtelen vagyok =P
Akkor kaptam egy felsőt,ilyen hajgöndörítős micsodát,ami amúgy nagyon klassz xD Akkor egy bazi nagy fülhallgatót,ami most is a fejemen van és hiába ordítoznak nekem a nappaliból nem hallok belőlük semmit =P Akkor egy új egeret VÉGRE! :D Meg ilyen kis apróságokat,amiknek szintén nagyon örültem.

A legviccesebb az volt,hogy azt tudnotok kell,hogy nekem a készletből csak a New moon könyv hiányzott és hát elsősorban azt kértem karácsonyra.
És mikor kibontottam az ajándékokat csak nem akadtam rá.Kicsit elkenődtem,de aztán rápillantottam a könyvutalványokra és megbeszéltem magammal,hogy majd megveszem.És akkor Anya is észre vette,hogy valamit hiányolok,aztán a fejére csapott és súgott valamit Apa fülébe,mire Apa is a fejére csapott és kiviharzott a garázsba.Tök viccesek voltak,még nevettem is rajtuk,de aztán Apa bejött és láttam,hogy a háta mögött dugdos valamit,aztán felém hajolt s valami olyasmit motyogott,hogy a Jézuska ezt elfelejtette becsomagolni,sőt mi több egyáltalán behozni a fa alá,szóval csomagolatlanul a kezembe nyomta.
Nagyon vicces volt =)

Szóval nekem jól telt a karácsonyom,remélem nektek is!
Puszi: Niki1213

Nah írok mégegyszer ha nem nagy gond XD
M itt voltak a nővéremék és nagyon jó volt a hangulat :D És megmutattam nekik az Eclipset és a New Moont és mondta a nővérem h nem is tudja mit ad nekem.. Éb meg mondtam h énse.. :P És mondta h nem lesz becsomagolva mert Marci (a férje) egész vonat úton azt olvasta XD... És mikor megkaptam akkor mondta MArci hogy azért nincs becsomagolva, mert ellenőrizte h jót vettek e nekem.. :D Meg olyan drága a nővérem.. el kezdte nekem kinyomtatni a Breaking Downt :D Aztán később mailba megmondtam neki hogy már mindegyiket olvastam angolul és magyarul is.. :D De akkor is olyan drága.. :D Meg kaptam tőlük New Moon dvd-t :D Ennek is annyira örültem (jó persze csúnya dolog h kalóz de na..) különben meg 28-án megyek megnézni megint úgyh.. :D szóóval jah ez is nagyon jó nap volt! :D
Bocs h mégegyszer írtam..
buszi: bOri

Niki1213: Ez nagyon-nagyon aranyos sztori a New Moon-ról:)

Niki1213 szerintem a Borzongás (Shiver) című könyvet vedd meg :) én most olvastam és nagyon jó könyv. Gyönyörű és letehetetlen. Nekem a Burok valamiért nem tetszik :( nem bírtam végig olvasni :(

Hát igen ez az én családom..=) Kissé feledékenyek,pontatlanok,de imádnivalóak =)
Orsi köszönöm az ajánlást megnézem,hogy miről szól..
Még mindig nem tudtam eldönteni,de egy évig van még rá időm..=P

Niki1213! Nagyon szivesen máskor is :)