2010. február 21., vasárnap

A 2010-es BAFTA vörösszőnyegén

Képek: Kristen // Anna // Rob // Jamie
18:20 Megérkezett Anna, az első kép róla, nem túl jó minőségű, +1 - ezen már látszik a ruhája
18:43 Megérkezett Kris is, fehérszerű, rövid ruhában - Chanelben van +1, +1
18:54 Megérkezett Jamie is
18:59 Annán Pucci ruha van
19:00 Anna interjú, Kris aláírásokat osztogat, Kristen interjú
19:16 Állítólag Rob az utolsók között fog végigvonulni a vörösszőnyegen
19:43 Megjött Rob, a Bel Amis hajban nyomja - az öltönye Gucci
19:54 Rob aláírásokat osztogat
19:55 Nem élőben adják a díjátadót. 22.00-kor a BBC One-on leadják felvételről - ehhez az adóhoz raktunk ki linkeket
21:16 Anna nem nyert a Legjobb női mellékszereplő kategóriájában :(
21:23 Rob a Legjobb Eredeti Forgatókönyvért járó díjat adja át
21:31 Anna Christoph Waltz-zal, plusz képek
21:36 KRISTEN NYERT A FELTÖREKVŐ REMÉNYSÉG/SZTÁR KATEGÓRIÁJÁBAN! GRATULÁLUNK KISLÁNY!
via KV, AKF, RPBrasil, JB

3 megjegyzés:

Nem tetszik Rob haja:) Furán néz ki:) Pedig milyen szépen mosolyog...:)

Nekem tetszik a haja...na jó Rob nem tud úgy ki nézz,hogy ne tetszen nekem!:-)

:D sztem is írtó édes evvel a bocinyalt hajával,de persze Ed haj a favorit nálam :))
Kristen sztem hízott,vagy ez csak ruci miatt van,hogy kicsit szélesebb?Lehetett volna picit előnyősebb ruhát is ráadni.Anna viszont gyönyörű ebbe a kanárisárga minibe :D nekem is kell egy ilyen :)