2010. február 14., vasárnap

Szolgálati közlemény az Eclipse képek miatt

A 17 darab Eclipse kép kikerülése a netre nem éppen legális módon történt, ezért a Summit akciózásba kezdett és leszedette a képeket a külföldi oldalakról. Minket nem kerestek fel, de úgy éreztük fair-nek, hogy mi is eltávolítsuk ezeket a képeket. Nem szeretnénk kockáztatni az eddig elért kapcsolatainkat azzal, hogy a képeket fent tartjuk az oldalon, reméljük megértitek. A képek jó darabig kint voltak, szóval szerintünk mindenki meg tudta nézni őket. Amint hivatalosan is közzéteszik újra, természetesen mi is kiírjuk.

Ha a képekkel kapcsolatosan kérésetek, kérdésetek van a mail címünket feljebb megtaláljátok és köszönjük a megértéseteket!

1 megjegyzés:

Én azt nem értem,hogy a Summit miért van enyire betojva,hogy kikerültek a képek.A new moon-nál ilyenkor már trailer meg képek is voltak.Szóval nem értem ezt a reagálást.Sajna Lányok én csak a 14 képet láttam,a másik 3-at nem :( Elmondja vki miféle képek voltak?Köszi :)