2010. február 19., péntek

Napfogyatkozás plakát a mozikban, rövid vélemény a VD-ről és az Egek Uráról

A mai mozizásunk is sikeresen telt, beleégethettük retinánkba az Eclipse poszter magyar megfelelőjét teljes fizikai valójában, amit meg is örökítettünk Nektek :) A Valentine's Day és Up in the Air mindkettőnknek tetszett, a VD-ben nekem/nekünk nagyon bejött a két Taylor része, télleg viccesek voltak és én szerintem a magamévá fogom tenni Swifty Fairytale című számát, nagyon megtetszett, bár nem vagyok a csaj rajongója. A film egyébként tele volt csavarokkal, amik nagyon jól jöttek ki és én csomó mást máshogy gondoltam, mint ahogy valójában a filmben alakult (kivéve a Bradley Cooper részt, arra ráéreztem :D).
Az Up in the Air ami magyarul az Egek Ura néven fut már más tészta, de a zenéje nagyon kellemes volt, azt biztos meghallgatjuk, a filmben nagyon jól szóltak. Szép légifelvételek vannak, szóval látványnak sem utolsó a mozi, a történettől meg ne várjatok semmi hű de nagyon pozitívat, egy magányos emberről szól. Anna jól játszott, voltak kemény jelenetek, amik azért elgondolkodtattak, de teljesen rendben csinált mindent, büszkék lehetünk rá viszont az Oscar jelölés... hááát nem tudom, nekem annyira nem volt hatalmas nagy kiugró alakítás.

Ja és még egy kis Eclipse: Kris tegnap nyilatkozta a Sárga zsebkendő premierjén, hogy szó szerint tényleg semmit sem látott az Eclipse-ből, és hogy ő szeretné ha a trailerben lenne harc jelenet, újszülött vámpírok illetve egy nagyon király Jake-es sziklás részről is beszélt, ami szerinte szintén egy nagyon jó jelenet... Már nem kell sokat várnunk és remélhetőleg mi is meglátjuk, hogy milyenek is azok a harc jelenetek és a vérszomjas újszülöttek. Videó a rövid interjúból itt.

10 megjegyzés:

Én azon röhögtem, hogy milyen szinten átírták a két Taylor jelenetét. :D (Mármint pl. Bumbiii! :D). Swiftnek nagyon jó a Fairytale c. albuma, én már kivégeztem egy ideje. :P

Vagyis a szinkronnal írták át. Swift így is elég hülye csajt játszik, de a szinkronnal rátettek egy lapáttal. :D

Szerintem Swift-nek nagyon jó volt az a szinkron, és maga mint színésznő teljesen jól hozta a kis hülye szőke tini csajszit :D Nekem nagyon bejött :)

Hát, ha azt vesszük, engem mennyire idegesített a Taylor Swift figurája, akkor valóban jól játszott :D
Taylor is tetszett, főleg a fekvőtámaszos javaslata :))) Annyira eszembe jutott az a nyilatkozata, amikor azt mondta, hogy a New Moon-ban is kondiztak a félmeztelen jelenetek előtt, hogy jól nézzenek ki :)
De Taylor klassz volt ám nagyon a filmben!! Jó volt látni más közegben is! Annyira ritka, hogy valaki 18 évesen ennyire céltudatos és mellette normálisan szerény legyen. Bírom a srácot is, na.
És a filmet is szerettem, szerintem fogom még megnézni többször is!!

OFF!
Ági - ezeket leírtam volna nálad is, de hiába írom be a TAY92-őt, visszadob, hogy nem írtam be. Mondjuk igaz, csak GoogleChrome-mal próbálkoztam nálatok, és nem kizárt, hogy csak a böngésző a gond...

Ancsi, szerinted miért imádom ennyire? :) 12-14 éves korom óta nem rajongtam így senki iránt. Nagy jövő áll előtte és tudom, hogy kapni fog még Oscart is, nem csak díjat ad át rajta! :P

Igen, mert tay92-nek kell beírni, csak a css miatt néz ki csupa nagybetűnek - sokaknak volt már gondja ezzel. Nem csak spam szűrő, hanem ember szűrő is. :DDD

Engem nem sikerült meggyőzni, hogy egy percet is megnézzek belőle, bocsi:) Egyszer talán, ha nincs mit néznem esetleg itthon megtekintem, de csakis Taylor miatt.

Egyébként a kommentekből simán lehet azt hinni, hogy a "két Taylor"-on kívül más nem is szerepelt a filmben:D

A poszter nagyon komoly:) Bár picit fura magyarul:)

Én is így vagyok Ágnes. :) Egyenlőre nem vitt rá a lélek,hogy megnézzem és ha meg is fogom,sztem bizti nem moziba.Nem tudom miért vagyok ilyen közömbös iránta,pedig dugig van jobbnál-jobb színészekkel.Ez van. :)

Talán pont ezért, mert tele van jobbnál-jobb színészekkel:D Ez gyanús:)