2010. február 28., vasárnap

Remember Me-s MTV interjúk Rob-bal és Emilie-vel

A Remember Me New York-i sajtótájékoztatójáról néhány kép itt // videók
Természetesen az interjú során kérdezték Rob-ot a Breaking Dawn-ról: még nem tudja, hogy egy vagy két részben csinálják-e meg. Azt mondta hogy minden a forgatókönyvön múlik. Kristen és Rob is úgy tűnik ellene van, hogy a BD-t 3D-ben csinálják meg. Kristen ezen véleményét a Sárga Zsebkendő sajtótájékoztatója kapcsán fejtette ki, míg Rob most mondta el az MTV-nek hogy ez a 3D dolog összezavarja és még nem látta az Avatar-t és semmilyen más ilyen módon készült filmet. Alapból nem bírja a 3D-t - fejfájása lesz tőle (legalábbis gyerekkorában ilyen reakciót váltott ki belőle).

Egyébként mi is egyetértünk az álláspontjukkal. Ne csináljanak a BD-ből 3D-t, azt a pénzt amit erre szánnának fordítsák a filmre. Gondolok itt jobb parókákra, helyszínekre, ruhákra, színészekre... stb. Egy a lényeg: a 3D-re szánt pénzt hasznosabban is el lehet költeni! ~ Barbi

3 megjegyzés:

Remélem tényleg nem lesz 3D-s a BD.
ÉS egyet értek Barbival hogy inkább a parókákra,helyszinekre stb.. kéne a pénzt forditani...Szegény Rob ..fejfájása lesz a 3D-s filmektöl :D :)..hát én megnéztem az avatart és nekem annyira nem jött be...na mind1 :)
puszi
PNiki-Nikky

Petya is azt mondta az első 3D-s filmünk után, hogy ő aztán soha többet - és az Avatart is csak simán néztük.

Amúgy nekem itt megint a Summit pénzéhsége jön le ezzel kapcsolatban, mert a 3D elvileg több bevételt hozna, mint egy sima film...

De én már nem mondok semmit velük kapcsolatban inkább.

remélem nem lesz 3D-ben
igazából nekem nincs vele nagy bajom, de úgy gondolom hogy a 3D-s filmeket haggyák meg az animációknak inkább
és a pénzes részével is egyetértek, hogy azt a pénzt mára is lehetne fordítani
puszi, norcs