2010. február 2., kedd

Bel Ami forgatási infó

Frissítés: a stáb április 5-én kezd hazánkban forgatni! Várhatóan április végén tervezik befejezni a teljes forgatást, még nem tudjuk, hogy ez alatt az idő alatt Rob végig itt marad e, de szerintünk nagy a valószínűsége.
via

Befejeződött a Bel Ami végleges szereplőválogatása. A forgatás február 7-én kezdődik Londonban és Budapesten. Mivel már sokan kérdeztétek ezért kiírjuk bejegyzésbe is:
FOGALMUNK SINCS pontosan mikor jön Rob Magyarországra és hogy hol fog forgatni. Azt sem tudjuk, hogy február 7-én pontosan hol fognak kezdeni, annyi azonban biztos, hogy Budapestet a kültéri helyszínek miatt választották. Ha új hírek érkeznek a látogatással kapcsolatban SZÓLNI FOGUNK. Ja és Rob felismerése nem lesz olyan könnyű, hiszen a szerepe miatt sűrű szakállt növesztett... Szóval lányok februárban mindegyik szőrös hobó kinézetű magas emberkéhez óvatosan somfordáljatok oda és ki tudja... az egyik szakáll mögött lehet Rob rejtőzik :)
via

Még egy kis Rob infó, azonban nem Bel Ami: március elsején vagy másodikán Rob részt vesz Jimmy Fallon show-jában, ahová tavaly csak Kristen és Taylor jutott el a trióból.

6 megjegyzés:

hehe ok csajok XD minden hobót akkor elkapunk :D
csillibilli112

pont fent leszek Pesten febr. 19-én 20-án és 21-én :P remélem elkapom xD de NEM kiáltok rá, mint ahogy a sok videóban látni, még megijed szegény :P

na a találkozást már fújhatom :S fellógok áprilisban :D

Na akkor lehet találgatni mikor jön :DD Majd kitaktikázzuk :D Remélem majd lesz valami konkrétabb info is ,hogy mikor jön.

ha tudtok valamit szóljatok !!!:D ááá én is úgy akarok felmenni, hazamenni ... hátha....
csillibilli112

Állítólag az Intercontinental Hotelban fog megszállni. :)